- הוסף לסימניות
- #1
את הקובץ המצורף עימדתי ב-CS3.
באמצע העבודה נתקלתי בבעיה קלה: את רשימת הספרים התבקשתי לפצל ל-2 טורים, וזה סיבך לי את מספור הערות השוליים - הכנסתי את הרשימה לטבלה, אך אין הערות שוליים מתוך טבלה. אז מה עושים?
מעניין אותי לשמוע מה הייתם עושים במקרה כזה. (אולי בדיוק מה שאני עשיתי?
)
צפה בקובץ המצורף 171218
דרך אגב, הייתי בטוחה שלו היה לי CS5 הייתי פותרת את הבעיה עם Split, אבל עכשיו בדקתי וראיתי שההערות ג"כ מתפצלות לשני טורים. בקיצור, פותר את הבעיה אך יוצר חדשה תחתיה
באמצע העבודה נתקלתי בבעיה קלה: את רשימת הספרים התבקשתי לפצל ל-2 טורים, וזה סיבך לי את מספור הערות השוליים - הכנסתי את הרשימה לטבלה, אך אין הערות שוליים מתוך טבלה. אז מה עושים?
מעניין אותי לשמוע מה הייתם עושים במקרה כזה. (אולי בדיוק מה שאני עשיתי?
צפה בקובץ המצורף 171218
דרך אגב, הייתי בטוחה שלו היה לי CS5 הייתי פותרת את הבעיה עם Split, אבל עכשיו בדקתי וראיתי שההערות ג"כ מתפצלות לשני טורים. בקיצור, פותר את הבעיה אך יוצר חדשה תחתיה
הנושאים החמים