מידע שימושי איפה הכי זול לקנות מצלמת קנון SX620

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני רוצה לקנות מצלמה קנון דגם SX620
ראיתי שאפשר להשיג בכמה אתרים במחיר זול יותר מאשר חנויות פוטו.

אשמח למידע על אתר אמין וזול ושאני אהיה בטוחה שהמצלמה שאני קונה באמת חדשה ולא מחודשת.

תודה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בדיוק אתמול בדקתי על הדגם הזה
המחירים באתרים באזור ה-750 ש"ח לא מצאתי זול יותר... (אולי יש להזמין אבל מי יודע....)
בחנות מרכז האלקטרוניקה והשעונים בגאולה (ירושלים) מוכרים את הדגם הזה ב-800 ש"ח
(באיזה אזור את מחפשת בכלל?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מעדיפה באתר כדי שיהיה זול יותר
אבל רוצה מידע על אתר אמין שיתנו לי מצלמה חדשה ולא מחודשת
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש חנות 'אליעזרא' בבית וגן בירושלים שמוכר ממש בזול מצלמות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא ממליצה לקנות מוצרים שכאלה דרך אתר בגלל שאם קוראת תקלה אין כל כך עם מי לדבר
תבדקי אם אני צודקת אני לא בטוחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
למה דווקא 620?
ה-720 לא עדיפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
באמזון עולה CANON SX220 כולל כרטיס זיכרון וכן נרתיק ומיני חצובה ב218$ (ומשלוח + 16$)

ואתם מקבלים אותה עם שליח עד הבית





1597138281792.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
באמזון עולה CANON SX220 כולל כרטיס זיכרון וכן נרתיק ומיני חצובה ב218$ (ומשלוח + 16$)

ואתם מקבלים אותה עם שליח עד הבית





צפה בקובץ המצורף 708021
בסוף זה יוצא באזור ה-800
ושם אחרי שקורה משהו אין עם מי לדבר....
לדעתי עדיף בחנות מוכרת שאת יודעת שיש אחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני קניתי אתמול ברפאלי ב800 שח כולל אחריות לשלוש שנים והוא נותן גם ספר הוראות בעברית - הבנתי שיש כאלה שמוכרים את זה ב100 שח- כדאי לבדוק לפני הקנייה




אגב קופץ על האשכול- פתחתי אשכול אבל לא ענו לי

איך אני מחבר את המצלמה לענן?
זה כותב לי כל הזמן "הגדר תאריך ושעה נכונים"...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בסוף זה יוצא באזור ה-800
ושם אחרי שקורה משהו אין עם מי לדבר....
לדעתי עדיף בחנות מוכרת שאת יודעת שיש אחריות

אם זה חנות עם אחריות רשמית אז עדיף בארץ אך לעומת חנות לא רשמית עדיף את אמזון כי יש להם את השירות לקוחות הכי טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תגידו, מישהי פעם קיבלה אחריות אמיתית מקנון כשקרה משהו???
3 מצלמות נהרסו לי בטווח שנות האחריות. כל אחת מחנות אחרת, חנויות אמינות של אנשים חרדים.
באף אחת לא תיקנו. כל בעיה שהיתה "זה לא בטווח האחריות".
כולם יעני שלחו למעבדות ושם לא תיקנו לי והייתי צריכה לשלם 200 שקל כדי לקבל אותם בחזרה.
את המלצלמה הבאה שלי אקנה דרך אתר. אם תהיה של קנון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תגידו, מישהי פעם קיבלה אחריות אמיתית מקנון כשקרה משהו???
3 מצלמות נהרסו לי בטווח שנות האחריות. כל אחת מחנות אחרת, חנויות אמינות של אנשים חרדים.
באף אחת לא תיקנו. כל בעיה שהיתה "זה לא בטווח האחריות".
כולם יעני שלחו למעבדות ושם לא תיקנו לי והייתי צריכה לשלם 200 שקל כדי לקבל אותם בחזרה.
את המלצלמה הבאה שלי אקנה דרך אתר. אם תהיה של קנון...
תכלס....
על כל בעיה הם אומרים שעל זה אין אחריות
אז בעיקרון אם מתעקשים איתם הם כן נותנים אחריות על הדברים הקטנים
כשנשברה לי המצלמה הקודמת שלי בעיה בעדשה אז תיקנו לי את זה בחינם באמת
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ברפאלי עולה 799 ש"ח כולל אחריות ל-3 שנים+ספר הדרכה בעברית.
אפשר לקנות באתר שלהם ב749 ש"ח עם אחריות לשנה ובלי הספר הדרכה.
תכל'ס, באתר שלהם חסר עכשיו. יהיה רק בסוף שבוע הבא.
אז הציעו לי במקום זה, ללכת לקחת מהחנות, בתוספת 35 ש"ח, אקבל גם אחריות ל3 שנים וספר הדרכה.
סה"כ 784 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
  • הוסף לסימניות
  • #19
תגידו, מישהי פעם קיבלה אחריות אמיתית מקנון כשקרה משהו???
3 מצלמות נהרסו לי בטווח שנות האחריות. כל אחת מחנות אחרת, חנויות אמינות של אנשים חרדים.
באף אחת לא תיקנו. כל בעיה שהיתה "זה לא בטווח האחריות".
כולם יעני שלחו למעבדות ושם לא תיקנו לי והייתי צריכה לשלם 200 שקל כדי לקבל אותם בחזרה.
את המלצלמה הבאה שלי אקנה דרך אתר. אם תהיה של קנון...
בכל מקרה אמרו לי שבכל מקום האחריות היא לשנה ועוד שנתיים נוספות זה בתוספת מחיר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בכל מקרה אמרו לי שבכל מקום האחריות היא לשנה ועוד שנתיים נוספות זה בתוספת מחיר!
בתוך השנה הראשונה.
מצלמת 80D שהכרטיס לא נכנס אליה
מצלמה חצי מקצועית שלא קראה שום כרטיס לפתע פתאום.
ועוד מצלמה פשוטה של 500 שקל שיום אחד לא נדלקה.
וזה לא אותו משתמש שתגידו הרסן או אגרסיבי.
זו אני, אמא ואחות. לכולם בטווח השנה ולא קיבלנו רבע אחריות גם כשכמעט הפענו שולחנות בחנות ועשינו כל מה שושים בחנות ישראלית....
השתיים האחרונות שוכבות דומם. אין מה לעשות איתם.
בכלל הפשוטה, במעבדות קמרה כי היינו צריכים לשלם 200 שקל אם רוצים אותה חזרה (כמובן לא מתוקן)
את הראשונה שהיתה מידי יקרה כדי לוותר לה, אבא שלי הלחים את הכרטיס לבפנים (לא שאני מבינה מה אני אומרת) עכשיו אני מוציאה ממנה את החומר רק באמצעות קבל.
מעבדות קמרה במסגרת האחריות פירגנו לי תשלום סמלי של תיקון בסך 2400 שקל. שתבינו. עוד 400 שקל ואני קונה חדשה.
לא יודעת מה איתכם. אני כבר הבנתי מהי אחריות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה