התייעצות איפה לקנות דירה היום בית שמש או שכנות גילה בירושלים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
היי,
אני רוצה לרכוש דירה כרגע להשקעה (בעתיד בעז״ה למגורים)
איפה שווה לקנות היום
בבית שמש / בגילה ירושלים
אשמח לשמוע את דעתכם
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לדעתי בבית שמש יש הרבה יותר פוטנציאל לעליית ערך הדירה
כמובן תלוי באיזה איזור.

יש כאן אשכול שלם שגלש גם לגילה, אפשר לקרוא שם:
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אפילו שבגילה יש פינוי ביוני /תמ״א 38?

איפה בבית שמש שווה לקנות ?

תודה על התגובה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
דווקא בריכוז החרדי בגילה
יש כרגע צפי לעליית מחיר
הבניה שם של תחנת הרכבת הקלה בעיצומה
ויש שם גם תנופת תמ"א
אפשר למצוא מציאות אמתיות .
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא כדאי לחשוב על מקום שצפוי עליית מחירים?
כי תמיד אפשר למכור לקנות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה יש לנו דירה ברמת אברהם
דירת 4 חדרים
המחיר שלה נע בין 2.4 ל2.6 לא ברור לנו בדיוק כמה.

אנחנו רוצים לקנות בירושלים
יש לציין שאנחנו 'מסתדרים' עם המשכנתא של בית שמש ממש על הקצה
[קנינו אחרי העליות הרציניות]

זמן מה אנחנו לא יודעים בדיוק לאיזה כיוון להפנות את הראש

עיקר השאלה שלי כרגע היא לגבי המודעה הזו שנתקלתי בה עכשיו
זה היה כאן בפרוג

אם דירה בנוה יעקב עולה 2.7 אנחנו נלך על זה.

אבל אין לי מושג מה לבדוק, ואיך
אשמח להכוונה מינימלית בנושא, אני לא מהמבינים בתחום

תודה לכולם
בע"ה

שכונה חרדית חדשה בירושלים, בשורה טובה תדשן עצם

סקירה קצרה ומפורטת על שכונה חדשה בירושלים

לא הרבה יודעים אבל ישנה שכונה חדשה לגמרי בירושלים שכונת מורדות גילה

מורדות גילה נמצאת במורדות של שכונת גילה ברחוב אבנר חי שאקי הישנה אך באמת שהיא שכונה בפני עצמה לגמרי השכונה ממוקמת במקום חדש יפיפה ומדהים עם נוף מרהיב המשקיף לגן החיות התנכי השכונה נמצאית במרחק נסיעה של 5 דקות מכביש בגין וכ3 דקות מקניון מלחה יש שם אוויר צלול כיין ויופי נדיר

השכונה מונה כ1000 יח"ד מתוכם כ500 יחי"ד של עמותות חרדיות משמע יש שם גרעין חזק מאד של בני תורה ואברכים חרדים מצב השכונה כיום שאוכלס פרויקט אחד מתוך ה5 פרויקטים החרדים וכל שאר הארבעה בשלבי איכלוס שונים מה שברור שפוטנציל ההצלחה של השכונה מובטח

לפי מיטב ידיעתי כיון שיש שם כרגע הרבה דירות להשכרה מחיר הדירות להשכרה נמוך יחסית לירושלים כך שמי שמתעניין בהחלט שווה לו לברר אני לא מבין למה שכונה זו לא עושה רעש מספיק אבל באמת היא פנינה יפיפיה במיקום אסטרטגי מוצלח במיוחד.

בנוסף הרחוב צמוד למסוף גילה ולתחנת הרכבת ובהמשך ייבנה מדרגות ומעלית יישר מהרחוב לתחנת הרכבת.

בנוסף לכביש הקרוב לכביש בגין, כרגע בונים טיילת מהרחוב שיירד כמעט עד קניון מלחה והגן הטכנולוגי כך דבהליכה של כ5 דקות מהרחוב יוכלו לרדת כמעט עד כביש בגין

יש לציין שהשכונה ממש בחיתולים ואמנם היא צמודה לשכונת גילה שיש שם קהילה חרדית אבל השכונה הולכת להיות רחוב עצמאי לחלוטין מבחינת מוסדות והמסתעף מזה הגרעין החרדי בגילה רחוק מאד מהשכונה , כבר היום פועלם במקום גני ילדים חרדיים במבנה גדול של עריית ירושלים יש שם שתי הקצאות לבתי כנסת בית ספר ועוד

ברור שכרגע ישנם גם הזדמנויות של קניית נדלן במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק ולדעתי מי שמתעניין בסגנון כזה יוכל למצוא את מבוקשו בבירור מעמיק עם האנשים שעוסקים שם בעניין

אין לי שום מטרת רווח בעניין פשוט הנגשת מידע לציבור שלדעתי חבל שלא יודעים ושומעים על זה מספיק

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה