דרוש מידע איפה מעדכנים על טילים שיוצאים מתימן לפני האזעקה?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
הרבה פעמים היה עדכון על יציאת טיל בליסטי מתימן לפני האזעקה אבל ראיתי את זה רק אחרי האזעקה
מישהו יודע מה המקור של העדכונים האלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תוכלו לעקוב אחרי אשכול העדכונים
אם יש עדכון כזה מסתמא הוא יהיה שם.
המקור הוא דיווחים ערבים בד"כ ולעתים דיווח מאנשי ביטחון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

"טרור" בהגדרתו הוא בעיקר לא לפגוע, אלא לגרום ע"י הפיגועים לחשש ופחד, ככתוב בויקיפדיה:

מה שחבל מאוד, שביחס לטילים ששולחים החות'ים, מדינת ישראל משתפת פעולה עם זריעת הפחד, בלי שום סיבה.

אין חכם כבעל הנסיון. אחרי כמעט שנתיים הנסיון הוכיח ש99.99% מהטילים של החותים מיורטים.
וזאת בשונה מהותית מהטילים שמגיעים מחיזבאללה, חמאס, וכמובן איראן.

אז מתי יפסיקו כבר להפעיל אזעקות בשיגורים מתימן? מישהו יכול להבין איזה מחיר נפשי וכלכלי שילמה המדינה על מאות אזעקות מיותרות, כל אחת על בערך חצי מדינה?

רוב מוחץ של הציבור כבר לא מתייחס לאזעקות הללו. זו המציאות, נרצה או לא נרצה, אבל זה לא עוזר לילדים המסכנים שלנו שמתעוררים מאזעקה ב5.30 לפנות בוקר בבהלה נוראית.

מי שכן מחליט לחשוש ולהכנס למרחב מוגן כשיש שיגור מתימן - כמובן יוכל תמיד לעקוב אחרי האפליקציה של פקע"ר וכד'. אבל רוב מוחץ של הציבור לא היה רוצה לקבל את האזעקות הללו, וראוי לכבד אותו.

לא יודע אם ישמעו לאזרח הקטן, אבל בכל זאת לנסות צריך. למי אפשר לפנות? זה החלטה של מפקדי פיקוד העורף?
איזה דור הזוי,

איזה עולם שאי פעם היה מתוקן,

והיום. בתיקון.

איזה עולם,



שבסעודת שבת יש התראה ומתלבטים- שנגיש מנה עיקרית או נחכה לטיל?

איזה עולם,

שכשיש התראה כולם נושמים—פיווווו השעתית מגיעה...

איזה עולם,

התראה, שטיל בליסטי בגודל אוטובוס מגיע, ובמקום למות מפחד, מפעילים טימר לראות כמה זמן יש בין ההתראה לאזעקה.

איזה עולם.

שכנכנסים לממ"ד נראה שנפתח שם מכולת שכונתית עם כמות האוכל.

איזה עולם.

ש3 שניות אחרי השמע הבום כבר יש תיעודים מהנפילה ברשת.

איזה עולם

שכשמגיעה התראה, מכניסים מכונה, שוטפים כלים , רצים למקלחת, כאילו בתחרות עם הטיל- מי ישיג את מי.

איזה עולם.

כשאזעקה ברקע- אז נזכרים שצריך להכנס לממ"ד ויוצאים מהמקלחת נוטפי מים וסבון, ואז שמים נעליים או רצים לשירותים. כאילו בשביל מה היה התראה?

איזה עולם.

שאם יש התראה ולא מגיעה האזעקה- (שמתריעה מפני סכנת מוות,) את הכזה- יאללההה שיהיה אזעקה כבררררר. (כאילו בכביש אתה כזה- יאללהההה שנעשה תאונה כברררר)



איזה עולם.

שבחדר שינה (קרי הממד ) ישנים פתאום 10 איש ואתה מתחיל להבין איך אנשים גרים עם 12 ילדים ב2 חדרי שינה...



איזה עולם.

שאתה יוצא להליכה אתה מחשב כמה זמן יש לך באזור הכי מבודד בלי בתים ולאיזה כיוון תרוץ אם יהיה אזעקה.

איזה עולם.

שאתה יוצא עם חברים בליל שישי האחרון- ובמקום לצאת איתם- יוצא שאתה נכנס איתם לממד חדש כל פעם שאתה יוצא מהקודם.

איזה עולם.

שהילדים לא יודעים מה זה ללמוד במשך 10 חודשים בשנה כבר במשך 6 שנים.

איזה עולם-

שילד בן 2-3 יודע לספר מה זה התראה ומה זה אזעקה וטיל ואיפה הממד.



איזה עולם-

שיש רעמים וכולם בטוחים שטיל פגע בשכונה.

איזה עולם-

שנופל רסיס טיל והוא בגודל של מכולת משאית והוא עדיין נקרא רסיס.

איזה עולם-

שאם קמת בבוקר בלי אזעקה בלילה אתה מרגיש האדם הכי מאושר בעולם.

איזה עולם-

שאתה עומד מול מפת ההתראות ואומר נווו עוד שניה אנחנו...

איזה עולם-

שלפני שהטיל מגיע אתה יודע כמה ואיזה סוג- כאילו זה חבילה מאמזון.

איזה עולם-

שאחרי האזעקה כולם משתתקים ומחכים לשמע את ה"בוווםםםם"

איזה עולם-

שאחרי הבום מתחיל ויכוח- אם זה היה נפילה או ירוט

איזה עולם –

שאתה פוגש את בני משפחתך בבוקר- צהריים ולילה.... (בממד)

איזה עולם-

שאתה צוחק על עצמך שפעם מטיל אחד של תימן הלכת לממד (איזה פראיייר)

איזה עולם-

כשאתה מתחיל לנצל את זמן השהות בממד (מביאה תיק איפור, מנצלת למנחה, גומר מסכת...)

איזה עולם-

שכשאת יוצאת עם חברות, ויש התראה את מתעלמת אבל פתאום מתחילה האזעקה והמרתון מתחיל.

איזה עולם-

שאתה נתקע באמצע שומקום באזעקה ונהיה החבר הכי טוב של האנשים שאתה פוגש שם (ביום רגיל לא הייתם מביטים אחד על השני.)

איזה עולם-

אתה מזמין אנשים לשבת על סמך המקום שיש בממ"ד.

והעיקר-

איזה אלוקים גדול

שמכל כך הרבה טילים וכל כך הרבה איומים

הניסים פשוט עצומים ולא נתפסים!!!!

מזמור לתודה!

ושבעזרת השם- בניסן נגאל.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה