איפור עמיד ל24 שעות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מחפשת איפור שיחזיק לי מעמד 24 שעות, אבל 24 שעות באמת.
לא משהו שזה סתם הבטחה ובסוף יורד אחרי 10 שעות או בשינה.
יש חיה כזו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
איפור של מאק או אייל מקיאג'...
איפור מעולה, מחזיק, ונראה טוב על הפנים אבל יקר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תלוי בסוג העור.
עלי לא עמיד כלוווווווווווווום. מקסימום עמיד לשלוש - ארבע שעות.
ניסיתי כמעט כל החברות :(
אפילו אודם עמיד 24 שעות - לא מחזיק יותר משלוש שעות......
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י RBY;1503688:
איפור של מאק או אייל מקיאג'...
איפור מעולה, מחזיק, ונראה טוב על הפנים אבל יקר...

מניסיון לי לא עמיד יותר מאחרים.
תלוי בעור
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י גרנולה;1503695:
אפילו אודם עמיד 24 שעות - לא מחזיק יותר משלוש שעות......
לי מחזיק שעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מאק- אם לא מתמרחים על הכרית,
אצלי יכול להחזיק עד מוצ"ש ואפילו יותר, בחגים שהם 3 ימים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני משתמשת הקרליין הוא מחזיק כ- 10 שע'
ורשום נראה לי אם אני זוכרת טוב 6 שע'

אני מרוצה מהחברה הזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אמרה לי פעם מאפרת שזה תלוי בסוג העור. אני משתמשת ברבלון ונשארת מאופרת עד סעודה שלישית, כמעט.
את איל מקיאג' אני לא כ"כ מכירה, רק שרכשתי שם עיפרון שהבטיחו לי שהוא עמיד והוא עלה בהתאם... תכלס, בפעמים הראשונות הוא היה עמיד, אח"כ הוא לא היה יותר טוב מכל העפרונות שמוכרים ב10 ש"ח (לא הצלחתי להבין את התופעה המוזרה הזו. כי בשבועיים הראשונים זה כן החזיק מעמד יפה).
מה שכן, מאפרת אמרה לגיסתי, שאם רוצים איפור עמיד כדאי לקחת קרח ולהניח אותו על הפנים בטפיפות (אני לוקחת שקית, ממלאת בה מים, וכשזה קופא- אני פשוט מעבירה את השקית הקפואה על הפנים). היא טענה שהקור הקפוא סותם את נקבוביות העור והאיפור משתמר טוב יותר.
ניסיתי לפני חתונות וזה עבד אצלי. גיסתי טוענת שגם אצלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י חמדה;1503737:
אמרה לי פעם מאפרת שזה תלוי בסוג העור. אני משתמשת ברבלון ונשארת מאופרת עד סעודה שלישית, כמעט.
את איל מקיאג' אני לא כ"כ מכירה, רק שרכשתי שם עיפרון שהבטיחו לי שהוא עמיד והוא עלה בהתאם... תכלס, בפעמים הראשונות הוא היה עמיד, אח"כ הוא לא היה יותר טוב מכל העפרונות שמוכרים ב10 ש"ח (לא הצלחתי להבין את התופעה המוזרה הזו. כי בשבועיים הראשונים זה כן החזיק מעמד יפה).
מה שכן, מאפרת אמרה לגיסתי, שאם רוצים איפור עמיד כדאי לקחת קרח ולהניח אותו על הפנים בטפיפות (אני לוקחת שקית, ממלאת בה מים, וכשזה קופא- אני פשוט מעבירה את השקית הקפואה על הפנים). היא טענה שהקור הקפוא סותם את נקבוביות העור והאיפור משתמר טוב יותר.
ניסיתי לפני חתונות וזה עבד אצלי. גיסתי טוענת שגם אצלה.

את עושה את הטכניקה של הקרח לפני האיפור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י גרנולה;1503751:
את עושה את הטכניקה של הקרח לפני האיפור?

כן.
'מלטפת' את הפנים עם שקית הקרח.
ממתינה שהפנים יתייבשו, מורחת קרם לחות. עוד כ7 דק' ומייקאפ (אם אני חייבת שזה יהיה ממש עמיד, אני מתמרחת לפעמים בעוד שכבה של מייקאפ הכי פשוט שיש, כזה שכמעט ולא רואים אותו, אבל הוא תופס את השכבה הבאה- את המייקאפ העמיד. צריך לשים את השכבה הראשונה בעדינות, כדי שלא להראות מין בובת חרסינה...).
באודם ובעיפרון אני אוהבת להתאפר בדקות שבין הקרם לחות למייקאפ.
יש שממליצות למרוח מייקאפ על השפתיים כדי שזה יקבע את האודם. אצלי ספציפית זה גרם לפעולה הפוכה- האודם ירד בצ'יק (ואני רגילה שהוא עמיד לי לשעות...)
ו... סתם כך, זה נראה לי הרבה מהסוג של 'ניסוי ותהיה'. כל אחת צריכה לראות איזה חומר תופס אצלה יותר חזק.
לא תמיד זה קשור לטיב ולמחיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני מתשתמשת רק עם האיפור של איל מקיאג' ברוב המוצרים.
בד"כ מחזיק יפה ליום שלם (7-8 שעות), המייק אפ וכאלה.
הצלליות ואיפור העיניים בד"כ היה נשאר ליותר זמן גם אחרי שינה (בשבת למשל)
לאחרונה כשהיה לי שבת חתן, השתמשתי במקבע איפור שלהם לאחר שסיימתי להתאפר
וכל האיפור החזיק לי ממש ממש יפה. כולל המייק אפ והסומק החזיק לי מיום שישי ב12 עד אחרי סעודה שלישית.
מומלץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לאייל מקיאג-ספרי שמשפריצים על הפנים לני שמתחילים להתאפר או אחרי וזה מקבע את האיפור-כדאי לבדוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
איפה אפשר להשיג את האיפור של אייל מקיאג?
מקווה שאייתתי נכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש להם סניפים בכל הארץ. מאיזה אזור את אבדוק לך איפה יש להם סניף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש בי-ם ת"א מודיעין פ"ת ב"ב חיפה אילת ועוד....
אבל תכיני הרבההההההה כסף!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אל תקני עכשיו קחי למבצע
הרבה פעמים הם עושים 1+1
אני קונה רק במבצעים
אחרת זה מאוווד יקר!

מעבר לזה כדאי להצטרף להיות חברת מועדון-זה בחינם!!
וביום הולדת מקבלים 100 ₪ מתנה לקניה מהחנות- מה שבא לך!!
וגם קורס איפור ביום הולדת מתנה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני גם קונה שם כל הזמן רק במבצעים.
ובמבצעים זה לא כל כך יקר. לפי הידע שלי המחירים במבצעים כבר מתקרבים בהחלט לחברות אחרות.
יש להם 1+1, 50% וכו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה לכולם.
אני בירושלים.
אני צריכה את זה די דחוף,
לקראת שמחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
חדש !!! ירושלים - קניון הדר

קניון הדר - פייר קניג 26, תלפיות, ירושלים
טל' 02-5004385
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה