דרוש מידע איקאה פותחים מחר??

  • הוסף לסימניות
  • #1
ב"בימה" מפורסם שהחל ממחר, יום רביעי ה-11.11.20, הם יחזרו לפעילות ותפעיל בשלב זה חלק מהמחלקות.
יש על מה להסתמך?
באתר של איקאה לא רשום על כך כלום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מפורט בכתבה אילו מחלקות יפתחו ואילו ישארו סגורות...



איקאה: "הותר לנו לפתוח מחר"; משרד הבריאות: "אתם לא חיוניים, נקנוס אתכם"
למרות שחברת הריהוט העולמית הודיעה כי היא קיבלה היתר לפתוח משום שהיא 'חיונית', במשרד הבריאות הבהירו כי הם לא מאשרים זאת. ב'חדשות 12' פורסם הערב כי אם איקאה תפתח מחר את הסניפים - המשטרה צפויה לקנוס את הרשת. במשרד טוענים: "חנות ריהוט היא לא חיונית"
חברת איקאה הודיעה כי תחזיר את רשת החנויות שלה לפעילות חלקית החל ממחר. במשרד הבריאות לא אהבו לשמוע את ההודעה, והבהירו להם: "אתם לא עסק חיוני, אם תפתחו – נקנוס אתכם". איקאה הגיבה: "כמו שחנויות הום סנטר, אייס קנה ובנה ורשתות הסטוק הן רשתות חיוניות, על אחת כמה וכמה".

תקנות הקורונה מתירות פתיחת חנויות למכירת מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית. באיקאה הסתמכו על אישור שקיבלו מאיקאה העולמית וכן על חוות דעת משפטית, לפיה מכירת מוצרים חיוניים זה עיקר העיסוק של החברה. לאחר שהודיעו על הפתיחה המחודשת, במשרד הבריאות הבהירו לאיקאה כי הם לא מאשרים להם את פתיחת החנויות והמשטרה תקנוס אותם אם אכן הם יפתחו. עמדת משרד הבריאות היא כי חנות רהיטים, ובכלל זה איקאה, אינה מקום שעיקר עיסוקו מכירת מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית.

למרות התנגדות משרד הבריאות והמשטרה, רשת איקאה לא נכנעה וחזרה והודיעה כי תפתח מחר. "כמו שחנויות הום סנטר, אייס קנה ובנה ורשתות הסטוק הן רשתות חיוניות, על אחת כמה וכמה", נמסר מאיקאה. "המחלקות החיוניות באיקאה יפתחו מחר לציבור הרחב. אנו מבקשים להדגיש שרק רבע מהחנות תפתח. חוות הדעת המשפטיות של איקאה מאפשרות לה לפתוח את המחלקות החיוניות לתחזוקת הבית" הפתיחה המחודשת צפויה להחזיר מאות עובדים מחופשה ללא תשלום (חל"ת) כדי להפעיל המחלקות שייפתחו. ברשת הדגישו שלא מדובר בפתיחה מלאה. "על אף שהיא רשאית לפתוח באופן מלא את חנויותיה, שעיקר פעילותן היא מכירת מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית, החליטה החברה כי אולמות התצוגה בקומה העליונה, המסעדות וממלכת הילדים יישארו סגורים", נמסר.

בפעם הקודמת שאיקאה נפתחה, לאחר הסגר הראשון, היא ספגה ביקורת נרחבת – ומנכ"ל משרד הבריאות אף אמר אז כי הפתיחה המחודשת היא "טעות".

הרשת השוודית הודיעה כי המחלקות שייפתחו, בכפוף לתו הסגול, הן: מוצרי חשמל למטבח, נורות, מזון, מטבחים, כלי עבודה, ברזים, כיורים, אינסטלציה, מזרנים, אביזרים חיוניים לאמבט, מוצרי כביסה וגיהוץ, אביזרי חשמל, אביזרי סלולר, סוללות וכלי אוכל. עוד ציינו ברשת: "מוצרי המחלקות הסגורות יהיו זמינים לרכישה באמצעות אתר 'שפע אונליין'".
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
1605129005704.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ז"א שביום ראשון יפתחו?
אי אפשר לדעת, כי בינתיים פתיחת החנויות כנראה תידחה. איקאה ידעו שרשמית אסור להם לפתוח ובכל אופן הכריזו על פתיחת חלק מהמחלקות, אבל חזרו בהם אחרי הודעה של משרד הבריאות. צריך לראות אם בהמשך הם יחליטו לפתוח בכל זאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
היום עברתי ליד איקאה אשתאול (בית שמש) וזה ממש היה נראה שפתוח.
(אורות והמסך בפנים דלקו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מקפיץ שוב.
פורסם שניתן להזמין באתר ולהגיע לחנות לאסוף את המוצרים.
כשנכנסתי לאתר לבצע הזמנה, הם כתבו ששולחים sms לתיאום, איך אפשר לתאם למי שאין sms?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
את בטוח שזה קשור לנושא האשכול? :rolleyes:
שפע אונליין זה אתר ההזמנות של איקאה...:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מקפיץ שוב.
פורסם שניתן להזמין באתר ולהגיע לחנות לאסוף את המוצרים.
כשנכנסתי לאתר לבצע הזמנה, הם כתבו ששולחים sms לתיאום, איך אפשר לתאם למי שאין sms?
תודה!
מה עשיתם לבסוף?
אני ביצעתי הזמנה כי לי יש sms, הבעיה היא שמי שאמור לאסוף אין לו...והם טוענים שלא יתנו את המוצרים ללא הצגת ההודעה, יש למישהו רעיון?
גם א"א לתקשר איתם טלפונית, רק מייל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה עשיתם לבסוף?
אני ביצעתי הזמנה כי לי יש sms, הבעיה היא שמי שאמור לאסוף אין לו...והם טוענים שלא יתנו את המוצרים ללא הצגת ההודעה, יש למישהו רעיון?
גם א"א לתקשר איתם טלפונית, רק מייל...
אני הזמנתי בלי SMS
נראה מה יהיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני הזמנתי בלי SMS
נראה מה יהיה...
איך? יש אפשרות כזו?
בכל מקרה, ענו לי במייל חוזר שאפשר להדפיס את ההודעה על דף ולהראות כשבאים לאסוף. לא לוקחת אחריות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מה עשיתם לבסוף?
אני ביצעתי הזמנה כי לי יש sms, הבעיה היא שמי שאמור לאסוף אין לו...והם טוענים שלא יתנו את המוצרים ללא הצגת ההודעה, יש למישהו רעיון?
גם א"א לתקשר איתם טלפונית, רק מייל...
בסוף לא הזמנתי.
לא רציתי לקחת סיכון לשלם ולא להסתדר עם התיאום.
אני הזמנתי בלי SMS
נראה מה יהיה...
אשמח שתעדכני איך הסתדרת, וכן אם הגיע ואיך?
תודה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אמא שלי עד 120 סובלת מפוסט פוליו שהיה לה בגיל בשנת 1956-7. אחרי כן החלימה לכאורה לחלוטין והכל היה בסדר אבל עם הגיל התעוותה לגמרי, רגל אחת פשוט הסתובבה ויש לה יום סד מלא על הרגל
עד לאחרונה הסתירה מאיתנו את ה"כתם הנורא" כך שלא ידעה שזה פוסט פוליו ולא ידעה שזכאית לקצבה
אחד האחים שלי דחף אותם לפנות ל.... הם לא הצליחו להוציא כלום כי ביטוח לאומי דרשו את גליון האשפוז שלה
בתל השומר סרקו בזמנו את כל התיקים, והתיק שלה נסרק רק חלק ממנו ולא כולו ולכן ב.לאומי לא מאשרים קצבה

בנוסף היום היא לא יוצאת בכלל מהבית ללא ליווי מחשש נפילה, נאבקת בשיניים לנהל את הבית אבל יש דברים שאבא שלי (עושה בקושי) או הילדים / הנכדים.
ניסינו להגיש לב.לאומי בקשה להכרה ב"בן זוג מסייע" אבל גם זה לא אשרו לה

אני חייבת לציין שלמרות שרופא אמר לה שהיא חייבת ללכת עם הליכון או מקל 3 רגליים כדי שלא תיפול בבית, היא מסרבת ורק תומכת בקירות
כשאמרנו לה שרק שיהיה בבית לפני הגשת תביעה לב.לאומי היא מסרבת מחשש שאם יהיה בבית, היא כאילו תקלל את עצמה שצריכה את זה :(

בקיצור, אשמח להמלצות למי כדאי לפנות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה