איש את רעהו באתרוג פלוס

  • הוסף לסימניות
  • #1
רק רציתי לעדכן אותכם שהפורום איש את רעהו נחסם אצלם ולכן הרוצה להיכנס לפורום הזה יכול להיכנס ע"י כניסה לפורום אחר ואז לעבור לקפיצה לפורום שמופיע בתחתית העמוד ושמה לבחור באיש את רעהו אמשיך לעדכן על מעללי אתרוג פלוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
רק לדף הראשון.
כשתרצה לחזור לדף 2 כבר יחסם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני עדיין לא מבין למה לא עוברים לנטפרי
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הבנתי מאתרוג שמדובר על קהילות מסויימות בלבד.
אם אתם מעוניינים בכל זאת בפורום, אנא פנו לרבני הקהילה או לאתרוג.

אגב, אנו עושים את כל המאמצים כדי שהדיונים כאן בפורום יהיו אך ורק סביב נושאי חסד ועזרה הדדית נטו. אין כאן דיוני רכילות, לשה"ר, פוליטיקה, דיוני השקפה, או דיונים חסרי תועלת או תכלית.

בכל מקרה אנו קשובים לדיווחי 'הודעה רעה' ומוחקים אפילו דיונים שיש בהם משהו שמזכיר אפילו במשהו ריח לא נעים... וד"ל.

בכל מקרה, אנו מכבדים את כל הקהילות ומסלוליהם
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה לא קהילות מסוימות.\
אני לא שייכת לשום קהילה. ולפתע הפורום נחסם לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אין שום שינוי בסינון באתר פרוג
כמו עד היום במסלול המתקדם ואתרוג לעסקים האתר פתוח
מסלול היעיל הוא מסלול מצומצם המיועד לאתרים בסיסיים בלבד כמו בנקים ואתרי ממשלה וכדו'
גם מי שבמסלול היעיל יכול לבקש שיפתחו לו את האתר.
זה היה ככה מתמיד וממשיך להיות כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נציג אתרוג הנכבד

זה המייל שקיבלתי מכם

הקישור שפניתם לגביו נחסם בעבר על פי בקשתכם ברשימה האישית השחורה.

אם ברצונכם לפתוח שוב את הקישור, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 8900* בימים א''''-ה'''' בין השעות 8:00-18:00 .

אין להשיב לכתובת הדוא"ל ממנה נשלח דוא"ל זה.
תשובה מספר : 7
בברכה,
מחלקת תוכן אינטרנט אתרוג


למרות שבחיים לא ביקשתי לחסום את איש לרעהו.
אולי תוכל לעזור לי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
את העמוד הראשון זה פותח.
את השני כבר לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
טוב לדעת שיש כאן נציג לאתרוג לידיעתך אני דיברתי על אתרוג פלוס ועל זה לא הגבת ובקשתי מהם שיפתחו לי את זה והם שלחו לי מייל שהם לא פותחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אתרוג פלוס מתנהל על פי הגדרות וועדת התוכן שלו. מי שמתחבר לאתרוג פלוס כי הוא רוצה להיות כפוף לההגדרות וועדה זו, מבין שעל דעת כן הוא התחבר, ואין כאן שום טענה נגד אתרוג.
מה עוד שכפי שכתבתם שלחתם הודעה לאתרוג פלוס והם ענו בשלילה, אז מה יש כאן להלין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בכל אופן שלחנו שאלה לוועדה בענין הזה. נעביר לכם בעז"ה את תשובתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י mat;2058492:

אני ממש מתפעל ממך! לעזור לאנשים בלי נגיעות, לא לכתוב אפילו ברמז תעברו לנטפרי.

אחר כך עוד יש שמרננים שיש לך מנטפרי תועלת אישית...

ממש חיזקת אותי! עלה והצלח ותמשיך לזכות את הציבור לשם שמים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י מתנחל;2058585:
אני ממש מתפעל ממך! לעזור לאנשים בלי נגיעות, לא לכתוב אפילו ברמז תעברו לנטפרי.

אחר כך עוד יש שמרננים שיש לך מנטפרי תועלת אישית...

ממש חיזקת אותי! עלה והצלח ותמשיך לזכות את הציבור לשם שמים!
הוא אשר דיברנו
http://www.prog.co.il/showthread.php?p=2058514#post2058514
#33
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י efrat1;2058500:
את העמוד הראשון זה פותח.
את השני כבר לא.

תלמדו את מבנה ה URL.

http://www.prog.co.il/forumdisplay.php?f=00078&order=desc&page=2

תשחקו עם ה
page=2
2 זה אומר עמוד 2 וכן הלאה.


נכתב ע"י מתנחל;2058585:
אני ממש מתפעל ממך! לעזור לאנשים בלי נגיעות, לא לכתוב אפילו ברמז תעברו לנטפרי.

אחר כך עוד יש שמרננים שיש לך מנטפרי תועלת אישית...

ממש חיזקת אותי! עלה והצלח ותמשיך לזכות את הציבור לשם שמים!

אני בן אדם פרטי. ואני מגיב בניק הפרטי שלי.
סיקרן אותי האם זה נכון שהם פשוט חסמו את כל מה שמתחיל ב.
קוד:
/forumdisplay.php?f=78
ולכן אם אתה כותב 000078 את בעצם מצליח לעקוף את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י אתרוג;2058579:
בכל אופן שלחנו שאלה לוועדה בענין הזה. נעביר לכם בעז"ה את תשובתם

יש תשובה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה