טיול אמריקה- אזרחות . שאלה בקשר לטיולים

  • הוסף לסימניות
  • #21
מה זה?
איפה זה?
מוזיאון לילדים שמציג את סיפורי התורה ומצוות שונות במוצגים מאוד יפים. לדוגמא יש חדר שהוא שולחן שבת ענק - חלה 2 מטר שאפשר להיכנס לתוכה, גביע ענק וכו'.

 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #24
אם אתם בקטע של מנהטן
אפשר ללכת לאנדרטה של בנייני התאומים, ואז לעלות לבנין One World -הבנין שבנו על חורבות התאומים
יש שם תצפית מטורפת שמשקיפה על כל מנהטן
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #25
אם אתם בקטע של מנהטן
אפשר ללכת לאנדרטה של בנייני התאומים, ואז לעלות לבנין One World -הבנין שבנו על חורבות התאומים
יש שם תצפית מטורפת שמשקיפה על כל מנהטן
כמה רחוק זה מבורו פארק? ברכבת וכו'.
מה עוד יש לעשות שם?
איפה ממוקמת החנות "מייסיס"?
ופריימארק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כמה רחוק זה מבורו פארק? ברכבת וכו'.
אפשר לנסוע ברכבת, לא כזה רחוק סה"כ לעבור לאי ממול.
אפשר גם לקחת מעבורת מניו יורק לסטייטן איילנד רק שאין שם כ"כ מה לעשות , זה נטו החוויה של לנסוע במעבורת.
וכמובן יש את פסל החירות שגם אליו נוסעים במעבורת.
אפשר גם לנסוע לליקווד בניו גרזי בערך כשעה וחצי-שעתיים נסיעה (יש אוטובוס ישיר)
שם אפשר להראות לילדים את הישיבה וכו'
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #28
מה עוד יש לעשות שם?
יש בעיקרון את הטיימס סקוור אבל זה כבר יכול להיות בעיה של צניעות ועוד באייר...
אפשר גם ללכת לאימפייר סטייט ולסנטרל פארק
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
(אנחנו בלי רכב וגמישים מאד לנסוע בכל התחבורה הציבורית)
לא נוסעים בשום תחבורה ציבורית בלי לדבר קודם עם מקומיים (לא ישראלים!) שמכירים ויגידו לכם איך בטוח לנסוע.
ניו יורק זה לא ישראל, ואתם לא רוצים להיות המקרה הבא ח"ו.
וזה מדובר על תקיפות "רגילות". שלא לדבר על המצב הנוכחי של עליה בתקיפות האנטישמיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מקום מקסים
מוזיאון הילדים היהודי!
של חב"ד, נמצא בבורו-פארק

אולי גם כאן תמצאו כמה רעיונות
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #32
מעכשיו לאייר??
חזון למועד...
אני נוסעת עוד שלושה שבועות ועדיין לא מתוכננת..
כל הכבוד:)
אני לא לחוצה בתכנון אבל ככה יש לי זמן מתי שבא לי להוסיף עוד איזה פרט מידע.
ככה אני עושב תמיד זה מאד נוח...
מעולה- אתם תסעו ואח"כ תתני לי את הלו"ז...
וכמובן יש את פסל החירות שגם אליו נוסעים במעבורת.
אותה מעבורת מניו יורק?
אפשר גם ללכת לאימפייר סטייט ולסנטרל פארק
מה זה?
אני ירוקה באמריקה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני לא לחוצה בתכנון אבל ככה יש לי זמן מתי שבא לי להוסיף עוד איזה פרט מידע.
ככה אני עושב תמיד זה מאד נוח...
מעולה- אתם תסעו ואח"כ תתני לי את הלו"ז...

אותה מעבורת מניו יורק?

מה זה?
אני ירוקה באמריקה...
זה 2 מעבורות שונות
זאת שנוסעת לסטייטן איילנד היא כמו קו אוטובוס אז יש אותה בתדירות גבוהה , היא עוברת ליד פסל החירות.
זאת שנוסעת לפסל החירות, זה מעבורת בקטע התיירותי יותר
פרטים מדויקים אני מאמינה שהאמריקאים שגרים שם ידעו לענות.
איימפייר סטייט זה בנין שנחשב כסמל של ניו יורק, הוא השביעי בגובהו בניו יורק, גם שם יש תצפית.
סנטרל פארק זה פארק ענק באמצע מנהטן , הוא אחד הפארקים המפורסמים בעולם.
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #34
זה 2 מעבורות שונות
זאת שנוסעת לסטייטן איילנד היא כמו קו אוטובוס אז יש אותה בתדירות גבוהה , היא עוברת ליד פסל החירות.
זאת שנוסעת לפסל החירות, זה מעבורת בקטע התיירותי יותר
פרטים מדויקים אני מאמינה שהאמריקאים שגרים שם ידעו לענות.
איימפייר סטייט זה בנין שנחשב כסמל של ניו יורק, הוא השביעי בגובהו בניו יורק, גם שם יש תצפית.
סנטרל פארק זה פארק ענק באמצע מנהטן , הוא אחד הפארקים המפורסמים בעולם.
תודה על התשובה המפורטת!!
2 המעבורות זה אותו מחיר?
להיכנס יותר קרוב לפסל החירות עולה כסף?
מה שעובר ליד הפסל- מצליחים לראות היטב/ להצטלם? או שהיא נוסעת מהר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני לא יודעת אם זה אותו מחיר
מסתמא שלהיכנס לפסל עולה יותר
המעבורת שעוברת ליד הפסל, היא עוברת לא ממש קרוב, רואים אותו, אפשר להצטלם שהוא ברקע
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני לא יודעת אם זה אותו מחיר
מסתמא שלהיכנס לפסל עולה יותר
המעבורת שעוברת ליד הפסל, היא עוברת לא ממש קרוב, רואים אותו, אפשר להצטלם שהוא ברקע
המעבורת שרק עוברת היא חינמית,
לא שווה כ"כ.. אלא אם כן טיול ראשון עם הילדים והם יהנו מכל דבר...
מפלי הניאגרה זה חובה! גם למי שחשב שראה את כל היופי בשוויץ....
אם קונים מוקדם אפשר למצוא טיסות בפחות מ300 ש"ח, שעה טיסה.
(אני שילמתי שבוע מראש כמעט 700).
הנשימה נעתקת!
אגב המלונות הכי שווים עולים שם מחיר מצחיק.
כך שאם תכננתם לקחת מלון בכל מקום אחר,
שם יחד עם הטיסה יכול לצאת זול יותר.
 
  • תודה
Reactions: ו8
  • הוסף לסימניות
  • #39
מה את אומרת??!!!
פשוט הכל צריך להתחלק, ח"ו אחרת,
ולכן אי סיכוי שמשהו יעשה לפני שנפגש..
ועד שנפגש..
@מציאותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יש את אמריקן דרימס, מתחם בסגנון ירכא עם חנויות ומתקנים- מהמם.
אגב אנחנו היינו באייר עם הילדים באזרחות. עדיין אביב- נעים, קריר- ז'קטים ואפילו גשם לפעמים.
זה העיתוי הכי אידיאלי לניו יורק - לא כפור ולא פריצות.
מוזאון היהודי בקרונהייטס בחב"ד, אפשר לשלב עם סיור ב770.
האקווריום-עם מופע של אריות ים- מושלם.
טיול מסודר במנהטן- תצטיידו במיקומם אנחנו נסענו ברכבות ממקום למקום אפילו בלי סמרטפון!
ככה עם מפות שהוצאנו בגוגל וקצת אנגלית ששאלנו את המאבטחים בחנויות. הגענו לאן שרצינו בקלות.
התחלנו בשדרה החמישית- בנין טראמפ, אח"כ אמריקן גירלס- אם יש לך בנות זה מהמם חנות בובות מגניבה, זה קרוב גם לסנטרל פארק אם יש לכם זמן - משגע לאכול שם. עוד קודם ירדנו כמובן במייסיס, b&h ועוד חנויות מטריפות על הדרך.
אח"כ נסענו במטרו לדאון טאון, מגדל החירות+תצפית מקומה 101 - חוויה שאין לך בארץ :) אח"כ האנדרטה של מגדלי התאומים ולבסוף חצינו את גשר ברוקלין ברגל- מהמם.. כבר היה ערב ראינו את מהנטן זוהרת על הנהר- טיול מושלם.
ממרגלות הגשר הזמנו רכב לבורו פארק.
יש במנהטן מגדל חדש יחסית עם מרפסת תצפית באויר- אין לי מושג מיקום קוראים לו מנהטן edge נראה מטורף.
 

קבצים מצורפים

  • IMG_2420.rar
    4.7 MB · צפיות: 101

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה