- הוסף לסימניות
- #1
אבל עכשיו אני צריך משהו יחסית דחוף ונתקעתי.
א. כל התמונות שאני מכניס - מפוקסלות. ניסיתי ליבא, ניסיתי לגרור, ניסיתי JPG, ניסיתי PNG, ניסיתי PSD, שום דבר לא עוזר, זה נשאר מטושטש ומפוקסל.
ב. איך אני ממספר עמודים? נכנסתי לערוך מאסטר, אבל כשאני בתוך המאסטר הלחצן אפשרויות מיספור (לא זוכר בדיוק איך קוראים לזה, זה באשכול 'פריסה') הלצחן אפור כלומר אי אפשר ללחוץ עליו. כך זכור לי. אולי בכלל עושים את זה אחרת?! לא יודע. אשמח לעזרה. תודה
א. כל התמונות שאני מכניס - מפוקסלות. ניסיתי ליבא, ניסיתי לגרור, ניסיתי JPG, ניסיתי PNG, ניסיתי PSD, שום דבר לא עוזר, זה נשאר מטושטש ומפוקסל.
ב. איך אני ממספר עמודים? נכנסתי לערוך מאסטר, אבל כשאני בתוך המאסטר הלחצן אפשרויות מיספור (לא זוכר בדיוק איך קוראים לזה, זה באשכול 'פריסה') הלצחן אפור כלומר אי אפשר ללחוץ עליו. כך זכור לי. אולי בכלל עושים את זה אחרת?! לא יודע. אשמח לעזרה. תודה
הנושאים החמים