- הוסף לסימניות
- #1
התינוק שלי בן חצי שנה הוא כבר תקופה ארוכה עם פנים כמו בתמונה שצירפתי
זה משתנה כל כמה שעות
יש שעות שאין כלום והפנים חלקות ויש שעות או ימים שמתמלא הכל ככה
בביקור אצל רופא אמר שזה לא אטופיק בוודאות
נתן משחה "תריאולון" המשחה עוזרת כשמים אותה וכשמפסיקים זה חוזר
וזה משחה חזקה אי אפשר לשים אותה כל יום ברצף. צריך לטפל בבעיה מהשורש.
אני מנסה עכשיו לפנות למישהי שהמליצו לי עליה משהו כמו "מח אחד" בטיפול מרחוק
אך בינתיים לא מרוצה היא כמעט לא זמינה
ומרידה לי מלא דברים מהתפריט שאני לא יכולה לאכול (הנקה),
ובינתיים לא רואה שינוי
יש לכם רעיון מה עוד אני יכולה לעשות?
אני ממש נואשת..
אגב התמונה המצורפת זה במצב הקשה בדרך כלל זה חצי מזה בערך מבחינת הצבע ואיך שזה מתפשט
זה משתנה כל כמה שעות
יש שעות שאין כלום והפנים חלקות ויש שעות או ימים שמתמלא הכל ככה
בביקור אצל רופא אמר שזה לא אטופיק בוודאות
נתן משחה "תריאולון" המשחה עוזרת כשמים אותה וכשמפסיקים זה חוזר
וזה משחה חזקה אי אפשר לשים אותה כל יום ברצף. צריך לטפל בבעיה מהשורש.
אני מנסה עכשיו לפנות למישהי שהמליצו לי עליה משהו כמו "מח אחד" בטיפול מרחוק
אך בינתיים לא מרוצה היא כמעט לא זמינה
ומרידה לי מלא דברים מהתפריט שאני לא יכולה לאכול (הנקה),
ובינתיים לא רואה שינוי
יש לכם רעיון מה עוד אני יכולה לעשות?
אני ממש נואשת..
אגב התמונה המצורפת זה במצב הקשה בדרך כלל זה חצי מזה בערך מבחינת הצבע ואיך שזה מתפשט
הנושאים החמים