התייעצות אני נואשת. מי יכול לייעץ בטיפול לתינוק שלי? (פנים)

  • הוסף לסימניות
  • #1
התינוק שלי בן חצי שנה הוא כבר תקופה ארוכה עם פנים כמו בתמונה שצירפתי
זה משתנה כל כמה שעות
יש שעות שאין כלום והפנים חלקות ויש שעות או ימים שמתמלא הכל ככה
בביקור אצל רופא אמר שזה לא אטופיק בוודאות
נתן משחה "תריאולון" המשחה עוזרת כשמים אותה וכשמפסיקים זה חוזר
וזה משחה חזקה אי אפשר לשים אותה כל יום ברצף. צריך לטפל בבעיה מהשורש.
אני מנסה עכשיו לפנות למישהי שהמליצו לי עליה משהו כמו "מח אחד" בטיפול מרחוק
אך בינתיים לא מרוצה היא כמעט לא זמינה
ומרידה לי מלא דברים מהתפריט שאני לא יכולה לאכול (הנקה),
ובינתיים לא רואה שינוי
יש לכם רעיון מה עוד אני יכולה לעשות?
אני ממש נואשת..
אגב התמונה המצורפת זה במצב הקשה בדרך כלל זה חצי מזה בערך מבחינת הצבע ואיך שזה מתפשט
 

קבצים מצורפים

  • IMG_4101.pdf
    11.2 MB · צפיות: 60
  • הוסף לסימניות
  • #2
התינוק שלי בן חצי שנה הוא כבר תקופה ארוכה עם פנים כמו בתמונה שצירפתי
זה משתנה כל כמה שעות
יש שעות שאין כלום והפנים חלקות ויש שעות או ימים שמתמלא הכל ככה
בביקור אצל רופא אמר שזה לא אטופיק בוודאות
נתן משחה "תריאולון" המשחה עוזרת כשמים אותה וכשמפסיקים זה חוזר
וזה משחה חזקה אי אפשר לשים אותה כל יום ברצף. צריך לטפל בבעיה מהשורש.
אני מנסה עכשיו לפנות למישהי שהמליצו לי עליה משהו כמו "מח אחד" בטיפול מרחוק
אך בינתיים לא מרוצה היא כמעט לא זמינה
ומרידה לי מלא דברים מהתפריט שאני לא יכולה לאכול (הנקה),
ובינתיים לא רואה שינוי
יש לכם רעיון מה עוד אני יכולה לעשות?
אני ממש נואשת..
אגב התמונה המצורפת זה במצב הקשה בדרך כלל זה חצי מזה בערך מבחינת הצבע ואיך שזה מתפשט
מי זה הרופא?
עור? ילדים? מומחה?
נשמע לי אבחון שגוי וטיפול שגוי עוד יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
רופא עור במאוחדת.
הבנתי שהוא 20 שנה בתחום הוא מקצועי
אבל בפועל בשעת הביקור הוא בקושי בדק אותו העיף מבט
קבע שלא אטופיק.
אמר שזה מהרוק של הפה שלו שנוזל ולכן נהיה אדום
לא הבנתי איך מגיע הרוק למצח.. מילא מה שקרוב לפה
הוא היה כל כך חסר סבלנות שפשוט לא נתן לי לשאול כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
רופא עור במאוחדת.
הבנתי שהוא 20 שנה בתחום הוא מקצועי
אבל בפועל בשעת הביקור הוא בקושי בדק אותו העיף מבט
קבע שלא אטופיק.
אמר שזה מהרוק של הפה שלו שנוזל ולכן נהיה אדום
לא הבנתי איך מגיע הרוק למצח.. מילא מה שקרוב לפה
מההההה?
נשמע מוזר מאוד מאוד
תלכו לחוות דעת נוספת
זה לא נראה טוב
ולדעתי כן מזכיר אטופיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני מנסה עכשיו לפנות למישהי שהמליצו לי עליה משהו כמו "מח אחד" בטיפול מרחוק
אך בינתיים לא מרוצה היא כמעט לא זמינה
ומרידה לי מלא דברים מהתפריט שאני לא יכולה לאכול (הנקה),
יש למישהו נסיון עם זה
מי שאני כרגע פונה אליה טוענת שזה קשור לעיכול
והפנים זה רק הסימן החיצוני
נתנה לי רשימה ארוכה.. להוריד קקאו שוקולדים לעבור רק לקח כוסמין. לא אגוזים. תפוחי אדמה רק בתנור ולא בבישול
ועוד..

אגב הייתיי אצל היימליך מזמן . היה תקופה שהוא בכה מלא ומאז הורדתי חלבי כהמלצתו
ואילו היא טוענת שהחלבי להחזיר וללתכ לפי השיטה שלה
אני צריכה לבחור איזה שיטה ללכת..:sneaky::oops:
לא יודעת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
התינוק שלי בן חצי שנה הוא כבר תקופה ארוכה עם פנים כמו בתמונה שצירפתי
זה משתנה כל כמה שעות
יש שעות שאין כלום והפנים חלקות ויש שעות או ימים שמתמלא הכל ככה
בביקור אצל רופא אמר שזה לא אטופיק בוודאות
נתן משחה "תריאולון" המשחה עוזרת כשמים אותה וכשמפסיקים זה חוזר
וזה משחה חזקה אי אפשר לשים אותה כל יום ברצף. צריך לטפל בבעיה מהשורש.
אני מנסה עכשיו לפנות למישהי שהמליצו לי עליה משהו כמו "מח אחד" בטיפול מרחוק
אך בינתיים לא מרוצה היא כמעט לא זמינה
ומרידה לי מלא דברים מהתפריט שאני לא יכולה לאכול (הנקה),
ובינתיים לא רואה שינוי
יש לכם רעיון מה עוד אני יכולה לעשות?
אני ממש נואשת..
אגב התמונה המצורפת זה במצב הקשה בדרך כלל זה חצי מזה בערך מבחינת הצבע ואיך שזה מתפשט

היה לבן שלי גם משהו כזה, שמופיע ונעלם ....
משחה שרופא משפחה נתן עשתה לו יותר גרוע בפנים ...
שמתי לו המון לחות (של AVEENO) ולפעמים ערבבתי את המשחה עם טיפות של שמן עץ התה...
עכשיו, הוא בן שנה +, וב"ה הכל עבר .....

לא יודעת אם המקרה זהה וכו'
אבל משתפת גם כדי לתת תקוה שזה יכול לעבור
וגם כי נראה לי שAVEENO היא לא משחה רפואית ואצלי ממש עזרה ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש למישהו נסיון עם זה
מי שאני כרגע פונה אליה טוענת שזה קשור לעיכול
והפנים זה רק הסימן החיצוני
נתנה לי רשימה ארוכה.. להוריד קקאו שוקולדים לעבור רק לקח כוסמין. לא אגוזים. תפוחי אדמה רק בתנור ולא בבישול
ועוד..

אגב הייתיי אצל היימליך מזמן . היה תקופה שהוא בכה מלא ומאז הורדתי חלבי כהמלצתו
ואילו היא טוענת שהחלבי להחזיר וללתכ לפי השיטה שלה
אני צריכה לבחור איזה שיטה ללכת..:sneaky::oops:
לא יודעת..
אצלינו היה ככה לתינוק שינק
כשהפסקתי אני לאכול חלבי - כולל כל מוצרי החלב
הפצעים נעלמו לגמרי!
בהמשך הוא אכן אובחן בבדיקת דם כאלרגי לחלבי .
שווה לנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אטופיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אגב הייתיי אצל היימליך מזמן . היה תקופה שהוא בכה מלא ומאז הורדתי חלבי כהמלצתו
אצלינו היה ככה לתינוק שינק
כשהפסקתי אני לאכול חלבי - כולל כל מוצרי החלב
הפצעים נעלמו לגמרי!
בהמשך הוא אכן אובחן בבדיקת דם כאלרגי לחלבי .
שווה לנסות.
כמו שציטטתי פה כתבתי שהורדתי חלבי כבר. לא אוכלת חלבי 3 חודשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כדי לקחת גרב ולשים בפנים שיבולת שועל להכניס לאמבטיה עד שהחלב יוצא ולקלח עם זה לשטוף את הפנים. לשמור על היגיינה שלו
נתנה לי רשימה ארוכה.. להוריד קקאו שוקולדים לעבור רק לקח כוסמין. לא אגוזים. תפוחי אדמה רק בתנור ולא בבישול
חלק מההוראות שלה זה גם שיבולת שועל לא לקרב אליו
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לגבי אטופיק אני בורה בזה
זה משהו שעובר בדרך כלל או לכל החיים?
וכן אבחנו אטופיק (שולב גם עם אלרגיות)
טופל בהמון לחות, שמן אמבטיה וכשהמצב היה ממש קשה גם סטרואידים,
ב"ה הכל עבר.

אני באמת חושבת אולי ללכת שוב לרופא אחר.
הקטע שאני רוצה שרופא יראה אותו במצב הקשה שלו
פעם שעברה בדיוק כשהגעתי זה היה במצב קל יחסית
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לבת שלי היה משהו דומה,
קצת יותר קל
עד שעליתי על זה (בגיל חודש וחצי) שזה תמיד מתגבר אחרי שבת,
בקיצור הגעתי למסקנה שזה הדגים (שאני אכלתי)
שבועיים אחרי שהפסקתי לגמרי,
העור התחיל להחלים...
אה, והרופא צחק עלי מה אני מקשקשת
תכלס, זה עבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לבת שלי היה משהו דומה,
קצת יותר קל
עד שעליתי על זה (בגיל חודש וחצי) שזה תמיד מתגבר אחרי שבת,
בקיצור הגעתי למסקנה שזה הדגים (שאני אכלתי)
שבועיים אחרי שהפסקתי לגמרי,
העור התחיל להחלים...
ווהי הלואי עלי ככה לגלות מה הבעיה
אני כבר כמה חודשים מגששת באפילה..

(אגב ספציפי לגבי דגים לא מתקרבת מאז שנולדתי..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לבן שלי היה ביד ממש כמו אקזמה עם פצעים וגירודים, זה התחיל קצת אחרי הלידה למשך כמה חודשים
ניסיתי המון משחות וכלום לא עזר
בסופו של דבר הרופאה המליצה לי על קרם טיפולי מדהים שעזר תוך כמה ימים- הכל עבר ולא חזר ב"ה
השם שלו - "אקסאומגה קונטרול" של חברת A. DERMA (שפורפרת לבנה עם פקק ירקרק והכיתוב כתום)
אפשר למצוא אותו בבתי מרקחת אצל הרוקח או על המדפים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה