התייעצות אני נואשת. מי יכול לייעץ בטיפול לתינוק שלי? (פנים)

  • הוסף לסימניות
  • #41
הבעיה שאת מתארת שחלק מהזמן זה נראה פחות גרוע וזה בדיוק כשאת קובעת תור, מוכרת,
וגם מוכרת לרופאים.
אני שמעתי ממישהי שהיתה פריחה שנמצאת בלילה ונעלמת ביום והרופא ביקש לצלם,
וכמו שכתבו לך פה, תצלמי, זה מקובל והגיוני, והרופאים מתייחסים לזה ברצינות.
כדאי לאבחן אצל רופא עור מומחה.
רפואה שלימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ממש לא אהבתי את הריח שלו, עד שגיליתי את הג'ל כביסה לעור רגיש של פרסיל, ריח יותר נעים לטעמי ואפקט זהה.
דבר שני- תכנית שטיפה בלבד אחרי כל מכונה. (של הילד הרגיש) זה נכנס לרוטינה קבועה. שמעתי את זה ממומחית לאלרגיות עוזר מאד.
וכמובן לכבס בגדים חדשים לפני הלבישה.
מצטרפת בחום להמלצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אז משהו שעזר לי-
סל כביסה מיוחד לילד האטופי, יש לי קופסאות שמתלבשות אחת על השניה, אחת מתוכן שייכת לו.
ב"ה זה נכנס לשגרה ובכללי זה כבר ממש לא פרויקט, כמו שיש מכונה לבנה ומכונה צבעונית וכו, יש מכונה לבגדים שלו.
וכשרואים שזה עוזר בעז"ה- את כבר לא מסוגלת למשהו אחר..
גם אנחנו נהגנו ככה עד שהיה בן שנתיים בערך.
מצטרפת גם להמלצה הזו :).
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
יש במאוחדת רופא עור וותיק מצוין ! קוראים לו- ד"ר שמרוט הוא מקבל בהר נוף ( אנחנו הולכים רק אליו יש לו הבחנות מדויקות והוא מאד עזר לנו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
ממליצה על סבון אמיתי של ד"ר ברונר, קונים בניצת הדובדבן, אצלנו עזר מיידי גם במצב של קרקפת מלאה פצעים פתוחים וגירודים איומים.
חובה לשים אחריו קרם לחות, הוא מייבש מאד.
אם הוא מייבש מאוד אז למה להשתמש בו זה לא מיטיב היובש הזה
יש עוד הרבה תכשירים וסבונים אחרים טובים
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
חברה המליצה לי מאד על משחה שקונים רק בהדסה עין כרם, טוענת שעושה פלאים לילד שלה עם אטופיק קשה וכמה אלרגיות- מצרפת תמונה
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20250121-WA0000.jpg
    IMG-20250121-WA0000.jpg
    KB 56.6 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #48
בלת"ק חלקי
לכי להיימליך !
זה רגישות לדברים ולא אלרגיה .
היימליך יש לו תדרים שהוא מגלה רגישיות למוצרים (לא אלרגיות!)
לבת שלי היה כזה והוא גילה שהיא רגישה לירקות עם חמיצות גבוה (עגבניה, פלפל, חציל) מה שבחיים לא הייתי חושבת על זה !
ובאמת מתי שהפסקתי עם זה נגמר לה ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
ואי זה באמת מזכיר אטופיק..
הוא לא מתגרד? בגיל הזה בד"כ הם כבר מצליחים להתגרד
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
יש לי נכדים עם אטופיק דרמטיטיס וב"ה משתפר מאד כאשר גדלים אפילו נעלם בס"ד
רופא דרש בתוקף לקלח כמה שפחות (קשה למשפחה שיום- יום)לשמור על הלחות הטבעית - עוזר מאד
וכן להקפיד שכל הביגוד שיהיה אך ורק כותנה
רפואה שלמה
הכל השתדלות עד שתגיע שעת רצון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
עד שהיה בן שנתיים בערך.
ומה ראית אז שגרם לך להפסיק?
אם הוא מייבש מאוד אז למה להשתמש בו זה לא מיטיב היובש הזה
זה היחיד שעזר אחרי נסיונות של כל מיני מומלצים, ולא רציתי להמשיך לעשות נסיונות על חשבון הילד.. שלא לדבר על העלויות.
מניחה את זה פה, למקרה שעוד מישהי בסיטואציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
  • הוסף לסימניות
  • #53
ומה ראית אז שגרם לך להפסיק?
הפסקתי להקפיד על שטיפה חוזרת,
רק מכבסת בתינוקלין.
המצב שלו השתפר יחסית בסביבות גיל שנתיים, אז היינו לראשונה בדאבוס.
חוץ מזה, שככל שהגיל עולה זה גם נהיה בגדים של גדולים ולא של תינוק.
חולצות של שבת,
ציציות,
צבעוני,
כהה...
פחות הולך לעשות לכל דבר כביסות נפרדות.
יותר מסתדר לי להכניס עם הכביסה המשפחתית וחלאס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
רופא עור במאוחדת.
הבנתי שהוא 20 שנה בתחום הוא מקצועי
אבל בפועל בשעת הביקור הוא בקושי בדק אותו העיף מבט
קבע שלא אטופיק.
אמר שזה מהרוק של הפה שלו שנוזל ולכן נהיה אדום
לא הבנתי איך מגיע הרוק למצח.. מילא מה שקרוב לפה
הוא היה כל כך חסר סבלנות שפשוט לא נתן לי לשאול כלום
אם את באזור המרכז, ממליצה לפני עד שאת מחכה לתור אצל רופא עור נוסף לקפוץ לדר טוביה אליאל רופא ילדים במרום שיר בבני ברק
הוא ממש אלוף בתחום ויחסי אנוש מצויינים
יסביר לך הכל בכל מכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
קופצת על האשכול בשאלה קטנה:
קניתי שנה שעברה בגדים בסוף עונה,
בינתיים התפרץ האטופיק
קיבלתי המלצות לשימוש בכותנה,
לצערי כל מה שקניתי-
פוליאסטר ולייקרה, אולי 5% כותנה,
מה אומרים? הייתם קונים הכל חדש?
לא יודעת עד כמה נחשב לחמור
(הילדה יודעת לסבול בשקט, היום הסתובבה מעל שעה עם מוצץ בתוך הנעל!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אם מישהו יודע איך לצוטט תגובה מאשכול לאשכול אשמח לשמוע
לוחצים על + ציטוט
או מסמנים חלק מהטקסט ולחצים על ציטוט שקופץ
1737838012489.png

עוברים לאשכול איפה שרוצים לצטט
ולוחצים על טוען ציטוטים נבחרים, ואז טוען ציטוטים.
בהצלחה

1737837935191.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
קופצת על האשכול בשאלה קטנה:
קניתי שנה שעברה בגדים בסוף עונה,
בינתיים התפרץ האטופיק
קיבלתי המלצות לשימוש בכותנה,
לצערי כל מה שקניתי-
פוליאסטר ולייקרה, אולי 5% כותנה,
מה אומרים? הייתם קונים הכל חדש?
לא יודעת עד כמה נחשב לחמור
(הילדה יודעת לסבול בשקט, היום הסתובבה מעל שעה עם מוצץ בתוך הנעל!)
אני לא הייתי מלבישה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אם את באזור המרכז, ממליצה לפני עד שאת מחכה לתור אצל רופא עור נוסף לקפוץ לדר טוביה אליאל רופא ילדים במרום שיר בבני ברק
הוא ממש אלוף בתחום ויחסי אנוש מצויינים
יסביר לך הכל בכל מכל.
למיטב ידיעתי הוא תלמיד של ד"ר אביקם הראל, ובאמת יודע הרבה יותר מרופא ילדים "רגיל".
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה