כללי אני עובדת בלחפש עבודה

  • הוסף לסימניות
  • #1
"אני עובדת בלחפש עבודה"

מוכר לך?

אכן, חיפוש עבודה היא ממש עבודה. ככל שתעשי זאת מקצועי יותר תצליחי יותר.

'סדנאות הכנה לעולם העבודה' מטעם 'תמך'- עמותה לקידום תעסוקת נשים חרדיות תעזורנה לך להשתלב בעולם העבודה באופן היעיל ביותר.
הסדנאות מועברות ע''י מנחות בעלות שם, עם דיפלומה באימון תעסוקתי בניהול ובמימון עמותת תמך והביטוח הלאומי.
מדובר בכ- 32 שעות אקדמאיות, הכוללות גם מפגשים פרטניים לצורך הכוונת התלמידות.

הסדנאות מתקיימות ב:
אלעד- במרכז לשלום הילד והמשפחה
בית שמש- במבנה חברת נטסורס
ירושלים- מינהל שמואל הנביא

*מתאים מאד גם לבעלת עסק, המתקשה בהשגת קליינטורה.

מספר המקומות מאד מוגבל.
<!-- / message --><!-- attachments -->
 

קבצים מצורפים

  • תמך סדנא למציאת עבודה-01 (3).jpg
    1.9 MB · צפיות: 30
  • הוסף לסימניות
  • #2
הייתי בקורס כזה ואכן מדהים אבל לצערי אני עדיין בבית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שמעתי דברים מצויינים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
זה ממש נראה כמו -
בנאדם מחפש עבודה, לא מוצא
אנשים טוענים שהאו מוכשר וכעת- מבוזבז
מחפש, מוציא רשימות של בעלי עסקים, הולך לראיונות, שולח קורות חיים, אבל המזל משחק לרעתו
חושב, חושב ולבסוף מחליט. אוקי. נפתח משו, אבל מה?
חנות בגדים? יש כבר בבניין ליד, חנות צעצועים? יש ברחוב הסמוך, חנות כלי תפירה? יש לי ממש בבניין שלי! מה כבר עוד אפשר? הא! אפתח קורסים:
"איך מוצאים עבודה!" איזה מבריק! הרי בזה אני מנוסה כבר X שנים, אוסף של בעלי חנויות- יש, ידע רחב ונסיון בנושא ראיונות- יש. קורות חיים- כתוב, מה כבר יכול ליות? אני ילמד! יאללה מחר פותחים עסק! אז מזל טוב.. :) חח
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י חנון;990275:
הייתי בקורס כזה ואכן מדהים אבל לצערי אני עדיין בבית...

פרופורציות, בבקשה!
אם ההודעה הייתה מדברת על לימודים של שנה, שנתיים בסך עשרות אלפי שקלים
הייתי מבינה את התגובות של חוסר ההצלחה. זו הרגשה מזעזעת להשקיע במקצוע ולמצוא את עצמך בבית, וההרגשה שאת רוצה למנוע מאחרים לעשות את הטעות הזאת היא ברורה, אך מאחר שלמיטב ידיעתי מדובר בקורס הניתן כשרות לציבור במחיר שהוא כלום מערך הקורס (100 ש"ח, חבר'ה!), זה אפילו מצחיק לציין שעוד לא קיבלת עבודה. אולי לא התברגת בעבודה כי המקצוע שלמדת בעשרות אלפי שקלים לא מספיק נצרך בשוק......

לדעתי, זה בבחינת- נותנים לך- תיקח. אבל למה להשמיץ..
איך שאני יודעת, בניגוד אליך - יש הרבה כאלה שכן מצאו עבודה.
אז למה מלכתחילה להוריד לכולם את המורל?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י sarit_f;990770:
פרופורציות, בבקשה!
אם ההודעה הייתה מדברת על לימודים של שנה, שנתיים בסך עשרות אלפי שקלים
הייתי מבינה את התגובות של חוסר ההצלחה. זו הרגשה מזעזעת להשקיע במקצוע ולמצוא את עצמך בבית, וההרגשה שאת רוצה למנוע מאחרים לעשות את הטעות הזאת היא ברורה, אך מאחר שלמיטב ידיעתי מדובר בקורס הניתן כשרות לציבור במחיר שהוא כלום מערך הקורס (100 ש"ח, חבר'ה!), זה אפילו מצחיק לציין שעוד לא קיבלת עבודה. אולי לא התברגת בעבודה כי המקצוע שלמדת בעשרות אלפי שקלים לא מספיק נצרך בשוק......

לדעתי, זה בבחינת- נותנים לך- תיקח. אבל למה להשמיץ..
איך שאני יודעת, בניגוד אליך - יש הרבה כאלה שכן מצאו עבודה.
אז למה מלכתחילה להוריד לכולם את המורל?!
למה את אומרת שאני מורידה את המורל?
זה לא סותר, מאוד נהניתי מהסדנא ועדיין בבית, אל תשכחי שמעבר להשתדלות צריך רק סיעתא דשמיא! ואם נגזר עלי לחיות בצמצום לא יעזור אלף סדנאות ואלפיים קורות חיים!
למה את אומרת שלא התברגתי במה שלמדתי? יש לך רוה"ק???
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י חנון;991021:
למה את אומרת שאני מורידה את המורל?
זה לא סותר, מאוד נהניתי מהסדנא ועדיין בבית, אל תשכחי שמעבר להשתדלות צריך רק סיעתא דשמיא! ואם נגזר עלי לחיות בצמצום לא יעזור אלף סדנאות ואלפיים קורות חיים!
למה את אומרת שלא התברגתי במה שלמדתי? יש לך רוה"ק???
אם נגזר עליך לחיות בצמצום לא מן המוכרח שתשארי בבית. יכול להיות שתעבדי בעבודה מכניסה ביותר ותחיי בצמצום. יש לי חברה שהכניסה קרוב ל15 אלף בחודש, ובגלל בעיות כאלו ואחרות שנחתו עליה כל יומיים נאלצה לחשב את עלות הקניה היומית בדקדוקי דקדוקים.
היום המצב שלה יותר טוב, ב"ה, ותודה ששאלתם:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י GRN;991031:
יש לי חברה שהכניסה קרוב ל15 אלף בחודש, ובגלל בעיות כאלו ואחרות שנחתו עליה כל יומיים נאלצה לחשב את עלות הקניה היומית בדקדוקי דקדוקים.
היום המצב שלה יותר טוב, ב"ה, ותודה ששאלתם:)

15 נטו או ברוטו?
;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י pr;991035:
15 נטו או ברוטו?
;)
בעידן ריקי כהן זה באמת קריטי, אבל תארי לך שאין לי מושג :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י חנון;991021:
למה את אומרת שאני מורידה את המורל?
זה לא סותר, מאוד נהניתי מהסדנא ועדיין בבית, אל תשכחי שמעבר להשתדלות צריך רק סיעתא דשמיא! ואם נגזר עלי לחיות בצמצום לא יעזור אלף סדנאות ואלפיים קורות חיים!
למה את אומרת שלא התברגתי במה שלמדתי? יש לך רוה"ק???

שאמרתי שאת מורידה את המורל, אני מתכוונת שיתכן מאד שיש נשים שזה יכול לעניין אותן ולעזור להן באמת, וברגע שאת מודיעה בראש חוצות וממש בעקשנות שוב ושוב שאת היית שם ואת בכ"ז בבית אז את גורמת לאותן נשים לשלול מראש את הקורס בזה.

אני לא אומרת כלום, רק שיש כל מיני סיבות אינדיוודואליות לכל אחת שיתכן שלמרות הקורס לא תמצאנה עבודה. אבל למה לשלול לכתחילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני רואה שקוממתי עלי את כולם...
עם כל הכבוד לסדנאות למיניהם יש 2 בעיות להיכנס לשוק העבודה:
1. דורשים ניסיון - למה לא נותנים צ'אנס גם לחדשות??? כל הבעלות ניסיון היו פעם חדשות!
2. משמרות ארוכות - גם בתחום שלא צריך ללמוד מקצוע לזה, כמו קופאית למה המשמרות ארוכות של 8-9 שעות + הדרך הלוך והדרך חזור? איך אמא לילדים יכולה לעמוד בזה? למה שלא יחלקו את המשמרת ל-3 שלכל אחת יהיה 5-6 שעות ולעוד אחת יהיה פרנסה?
אני לא מפונקת בכלל אבל גם לא שמשון הגיבור!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י חנון;991405:
אני רואה שקוממתי עלי את כולם...
עם כל הכבוד לסדנאות למיניהם יש 2 בעיות להיכנס לשוק העבודה:
1. דורשים ניסיון - למה לא נותנים צ'אנס גם לחדשות??? כל הבעלות ניסיון היו פעם חדשות!
2. משמרות ארוכות - גם בתחום שלא צריך ללמוד מקצוע לזה, כמו קופאית למה המשמרות ארוכות של 8-9 שעות + הדרך הלוך והדרך חזור? איך אמא לילדים יכולה לעמוד בזה? למה שלא יחלקו את המשמרת ל-3 שלכל אחת יהיה 5-6 שעות ולעוד אחת יהיה פרנסה?
אני לא מפונקת בכלל אבל גם לא שמשון הגיבור!!!

מנסיון- לא בכל עבודה ולא תמיד מחפשים בעלת נסיון.
עבדתי ב2 מקומות ולא שאלו אותי על תעודה ולא על שנות נסיון.
אמרו ברוכה הבאה והכניסו פנימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הא, אם היינו יכולים לשנות את העולם...


זה לא היה הדבר היחיד שהיינו ממהרים לעשות;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אולי תגלי לנו באיזה סוג עבודות קבלו אותך בלי נסיון?
אני ממש מחפשת בנרות,
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י goldblatt;992212:
אולי תגלי לנו באיזה סוג עבודות קבלו אותך בלי נסיון?
אני ממש מחפשת בנרות,
תודה

עיצוב גרפי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
תקווה את רצינית?
קיבלו אותך בלי נסיון ואפילו בלי לשאול על זה?
נדיר מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י contrast;999272:
תקווה את רצינית?
קיבלו אותך בלי נסיון ואפילו בלי לשאול על זה?
נדיר מאוד

נדיר, בהחלט!
ואני מודה על הנס הזה.
כי היום אני כבר כן בעלת נסיון והמנהלת שלי מחזיקה אותי בציפורניה שלא אברח לה...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י תקוה;999281:
נדיר, בהחלט!
ואני מודה על הנס הזה.
כי היום אני כבר כן בעלת נסיון והמנהלת שלי מחזיקה אותי בציפורניה שלא אברח לה...;)
זה לא נקרא "נדיר"
זאת הוכחה מוחשית, הקב"ה מחליט מה בדיוק טוב לנו
עם ניסיון, בלי נסיון, הכל כתוב למעלה.
אנחנו יכולים להפוך עולם בשביל להגיע למשהו ולא מגיעים, וכשמגיע הרגע המתאים "המשהו הזה מגיע עד אלייך בלי שתעשה כלום,
בהצלחה לכולם בכל תחום בחיים ושפע מאת ה'
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה