דרוש מידע אני צריך להתייצב מחר בלשכת גיוס...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
רגע , סליחה על השאלה
אבל למה ללכת מחר להתייצב אם בכל מקרה זה הולך "פיפען" ביום ראשון???
(נפק"מ בשבילי)
גם אני מצטרפת, בעלי גם צריך לקבל פטור, יש טעם ללכת? (העלו את גיל הפטור? הוא כבר בן 25 וקיבל צו, מה יהיה?)
כי כמו בזמני ממשלת נתניהו-והאחים הקדושים, יהיו סיכומים מתחת לשולחן בין ראשי הישיבות וכדו' לצבא שלא עוצרים את מי שהיה מוגדר בן ישיבה, אבל מי שלא יבוא יפקע לו המעמד אוטו' גם ללא קשר להתפתחויות האחרונות והוא יהיה בבעיה יותר גדולה.

בכל אופן מי שלא רוצה להסתבך שיעשה את כל מה שצריך לפי הספר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
לדעתי:
אף אחד לא רוצה/חושב לגייס את כל בחורי הישיבות
מה כן?
כל הדרכים להפלת ממשלת נתניהו כשרות,
כרגע זה דרך גיוס בחורים
כששאלתי אדם שעובד איתי "נתניהו הולך הביתה בתמורה לזה שבחורי הישיבה לא מתגייסים לנצח בחוק"..הוא לא ענה רק גירד בראש..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
רק להבהיר כל דיחוי יש לו את התוקף שלו במידה וינתן דיחוי היום או מחר אז הוא יהא בתוקף לפי הזמן הרשום בו
הבעיה היא שמהראשון לרביעי לא יהיה ניתן לקבל דיחוי אבל מה שניתן כבר לא יפקע
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
@Ayala10 יש לכעוס על גלי - גדעון בהרב - סער מיארה
לא עלי.....

כמובן זה מקרי שיומיים אחרי שסער פרש היועמ"ש הגיעה עם ההודעה הזאת
הציבור כ"כ מטופש ושוכח מי מינה אותה ליועמש"ית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
רק להבהיר כל דיחוי יש לו את התוקף שלו במידה וינתן דיחוי היום או מחר אז הוא יהא בתוקף לפי הזמן הרשום בו
הבעיה היא שמהראשון לרביעי לא יהיה ניתן לקבל דיחוי אבל מה שניתן כבר לא יפקע
מה עושים עם בעלי בכוילל שלו טרם קיבלו את הטופס דיחוי מועד הישיבות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מה עושים עם בעלי בכוילל שלו טרם קיבלו את הטופס דיחוי מועד הישיבות?
אפשר ללכת עם טופס הצהרה (כעת זה כבר לא דיחוי) בלי הלוגו של ועד הישיבות, פשוט להדפיס את הנוסח ולהחתים עורך דין, כך אני הלכתי ועוד רבים, והכל עובר חלק..
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אפשר ללכת עם טופס הצהרה (כעת זה כבר לא דיחוי) בלי הלוגו של ועד הישיבות, פשוט להדפיס את הנוסח ולהחתים עורך דין, כך אני הלכתי ועוד רבים, והכל עובר חלק..
לפני כמה דק הביאו להם
הולכים עכשיו לתל השומר.. בתקווה שיעבור חלק
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #40
לדעתי הציבור החרדי צריך לוותר על התקציבים העלובים שלהם
גם ככה מרבית הכסף לא מגיע מהם
וממילא מדובר על בני 18 עד 25
מגיל 25 והלאה יש פטור
שיפסיקו לחשוב שהם מממנים את עולם הישיבות
גם ככה התקציבים עלובים וההורים משלמים את הרב
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

אני רוצה להעלות נקודה שפתאום 'קפצה' לי.

כאשר בחור ספרדי מישיבה בפריפריה נוסע הביתה כי לא חש בטוב, והמשטרה הצבאית מופיעה באותו לילה בביתו. זה לא ולא קרה במקרה, נכון?


נניח שמו בישראל: יהודה בן זקן.

נניח רגע לשאלה המקוממת לכשעצמה למה נטפלים דווקא לספרדים, ונתמקד בשאלה הבאה: איך הם ידעו? מי גילה להם שבליל י"ד כסליו אפשר לתפוס עריק פלוני בכתובת הוריו??


יש 2 אפשרויות בסך הכל.


  1. איכון סלולרי על כל המוגדרים עריקים
  2. רשת עניפה של משתפ"ים

נפרק את זה רגע לבנה אחרי לבנה, אוקיי?

אם יש איכון – האם לכל בחור ישיבה יש קו סלולרי על שמו? אני די בטוח שלא. אז המשמעות היא שהם צריכים להשיג רשומות של כל בעלי הקווים במשפחה, נגיד למשפחה בן זקן מנתיבות יש 10 קווים. ואז לאכן את כולם, ולבודד אחד מהם שנמצא בקביעות במשך ימים ארוכים באותה נקודה, ואז בהצלבה עם מערכות מידע אחרות יודעים שהכתובת X בבני ברק היא ישיבה כלשהי. שם לומד כנראה העריק "שלהם" – יהודה ני"ו.

מסקנה?

עריק יהודה בן זקן משוייך למס' סלולרי 05555555 שרשום על שם האבא, אליעזר בן זקן. ואז כאשר המספר הנ"ל פתאום מגיע לילה לבית הוריו – הגייסים יכולים להתנפל.

מה שמעלה את השאלה הבאה...

עד כמה זה חוקי, למען ה'?

נגיד נגיד שהמשטרה הצבאית ביקה אישור מגלי בהרב מיארה שאישרה בחפץ לב לבצע איכון אחר מס' סלולרי הרשום על שם יהודה בן זקן. העריק. אני מניח שהוגשה בקשה רוחבית כזו ואושרה בחיוך גדול.

אבל איזה פעלול חוקי יכול לגרום לאישור לעשות איכון סלולרי אחרי מס' של האבא? אליעזר? מבחינת החוק הוא אזרח שומר חוק, שבנו בן ה 18 לא ברשותו.

חשבתם על זה?

ובוא ניגע באפשרות השניה. ב'.

כדי שבחור מישיבת כסא רחמים או כל ישיבה אחרת, יסכים להיות חלאת המין האנושי ולדווח לגייסים על כל בן ישיבה שנוסע להוריו, הוא צריך להיות יצור מאוד מריר, מאוד אוהב כסף, ומישהו שקל לשכנע אותו לעשות את העבודה שלו. להלשין.

אז אם הייתי רכז שטח בשב"כ, הייתי מפעיל חמ"ל עם כמה עשרות בני תורה לשעבר, שמכרו את נשמתם לשטן, והם 'מדובבים' בחורי ישיבה תמימים, חלשים, בכל ישיבה ספרדית, נותנים להם כמה מאות שקלים על כל פיסת מידע, ומבטיחים להם שלא יקרה שום רע לכל בחור שהם ילשינו עליו.

אוקיי?

אבל זו אפשרות לא סבירה. כי כדי להפעיל רשת כזו צריך המון כוח אדם מאוד ספציפי. אנשים שמכירים את השפה, הז'רגון של בני התורה הספרדים, ויכולים להפעיל עליהם לחצים פסיכולוגיים חכמים, ולהפוך אותם למשת"פים.

כמה חבר'ה כאלו יש? כנראה בודדים. אז הצבא צריך לאתר כמה עשרות כאלו, שמוכשרים בשכנוע, לתת להם כלים וכסף ולסייע להם במערך שלם וענף להשיג משת"פים בכל ישיבה ספרדית...

זה לא מחזיק, כי מתישהו מישהו יישבר, הלב היהודי יכה בו, והוא יספר לרב של הישיבה שהוא בתפקיד כזה וכזה – והרשת כולה תיחשף וכולם יהיו זהירים.

אז מה כן קורה פה? (עשו לי חסד ואל תיכנסו לפוליטיקה פנים חרדית, זה לא מעניין אותי)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה