דרוש מידע אני צריך להתייצב מחר בלשכת גיוס...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
הציבור כ"כ מטופש ושוכח מי מינה אותה ליועמש"ית?
כולם זוכרים שסער מינה אותה
הכל כשר להפלת הממשלה.
השאלה מה האלטרנטיבה שלנו?
ילכו לבחירות, ו...?
אין אף גורם שיתן פטור לבני הישיבות!
רק מנסור עבאס אולי
(לא נשמע לי שילכו לבחירות, יותר נשמע שהולכים לכיוון של מערכה צפונית בקרוב ממש)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
לדעתי הציבור החרדי צריך לוותר על התקציבים העלובים שלהם
גם ככה מרבית הכסף לא מגיע מהם
וממילא מדובר על בני 18 עד 25
מגיל 25 והלאה יש פטור
שיפסיקו לחשוב שהם מממנים את עולם הישיבות
גם ככה התקציבים עלובים וההורים משלמים את הרב
ההורים *לא* משלמים את הרוב.
זה מתחלק שליש שליש שליש בין תקצוב ממשלתי, תרומות, וההורים.
ו20 מיליון ש"ח שישיבת מיר מקבלת לא בא ברגל
אין מישהו אחר שישלים את הסכומים המשמעותיים הללו.
מדובר בתקציב של חצי מיליארד ש"ח כל שנה (עפ"י פרסום שהביאו פה קודם, לא בדקתי בעצמי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
ההורים *לא* משלמים את הרוב.
זה מתחלק שליש שליש שליש בין תקצוב ממשלתי, תרומות, וההורים.
ו20 מיליון ש"ח שישיבת מיר מקבלת לא בא ברגל
אין מישהו אחר שישלים את הסכומים המשמעותיים הללו.
מדובר בתקציב של חצי מיליארד ש"ח כל שנה (עפ"י פרסום שהביאו פה קודם, לא בדקתי בעצמי)
נכון יהיה בעיה מבחינה תקציבית אל לא חושבת שכסף יגרום לחרדים לרוץ ולהתגייס
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכון יהיה בעיה מבחינה תקציבית אל לא חושבת שכסף יגרום לחרדים לרוץ ולהתגייס
וודאי שזה לא יגרום לגיוס! אפילו בחור ישיבה אחד לא יתגייס בגלל חוסר תקצוב
אבל זה מפיל את עולם הישיבות לבור עמוק שאין מי שיכסה אותו.
מה שמוביל למשבר קואליציוני מה שיוביל לפירוק הממשלה וסבב בחירות
הבעיה הזניחה היא שאין אלטרנטיבה! אף אחד אחר לא ייתן פטור מגיוס לבני הישיבות
על מי אתם בונים? על לפיד? ליברמן? גנץ?
אממה, בונים על הלחץ על ביבי שיסדר את העניינים כי רק בחירות חסר לו עכשיו על הראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
ה מתחלק שליש שליש שליש בין תקצוב ממשלתי, תרומות, וההורים.
הורים משלמים בסביבות אלף
כמה זה דתות לבחור? סביבות 400 מינימום?
גם ככה התקציבים עלובים וההורים משלמים את הרב
זה יפול על ההורים כנראה,כי יש לא מעט תורמים שהסבו את הכסף לצה"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
ההורים *לא* משלמים את הרוב.
זה מתחלק שליש שליש שליש בין תקצוב ממשלתי, תרומות, וההורים.
ו20 מיליון ש"ח שישיבת מיר מקבלת לא בא ברגל
אין מישהו אחר שישלים את הסכומים המשמעותיים הללו.
מדובר בתקציב של חצי מיליארד ש"ח כל שנה (עפ"י פרסום שהביאו פה קודם, לא בדקתי בעצמי)
לא נכון.
ההורים משלמים יותר מפי 2 מהמדינה, וחוץ מזה יש תרומות.
זה אולי חמישית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
זה יפול על ההורים כנראה,כי יש לא מעט תורמים שהסבו את הכסף לצה"ל
יש גם הרבה תורמים שלא נותנים כסף בגלל התיקצוב הממשלתי
כמו גבירים של סאטמר
ועוד תורמים בחו"ל שמרגישים שיש לישיבות מספיק כסף מהמדינה ולא צריכים אותם
תדמיתית זה סתם הורס לנו
ופרקטית - שום שר בטחון לא באמת יגייס חרדים
את הכסף החסר יש לראש הממשלה מספיק דרכים להעביר
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני רוצה לראות את כל בני חו''ל ששנים מטיפים לנו מוסר ע''ז שאנו לוקחים תקציבים מהמדינה הציונית וכו' האם עכשיו הם יעמדו לצדינו או לא נחיה ונראה
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
סאטמאר תורמים לסאטמאר.
אל תבנו עליהם בנוגע ל"תורה בתפארתה" או "אבני נזר"...
בפרט שברגע שיהיה תקציב מהמדינה הם יקחו אותו בשתי ידיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
סאטמאר תורמים לסאטמאר.
אל תבנו עליהם בנוגע ל"תורה בתפארתה" או "אבני נזר"...
בפרט שברגע שיהיה תקציב מהמדינה הם יקחו אותו בשתי ידיים
התירוץ יהיה שאנחנו מצביעים בבחירות ואנו מדברים בעברית............
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
התירוץ יהיה שאנחנו מצביעים בבחירות ואנו מדברים בעברית............
לא נכון,
סאטמר תרמו עשרות שנים לחיידר תשב"ר בבני ברק, עד לפני שנים ספורות שהם התחילו לקחת מהמדינה, אפילו שמדברים בעברית, וההורים מצביעים בבחירות.
הם תורמים לכל מי שלא לוקח מהמדינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לדעתי הציבור החרדי צריך לוותר על התקציבים העלובים שלהם
גם ככה מרבית הכסף לא מגיע מהם
וממילא מדובר על בני 18 עד 25
מגיל 25 והלאה יש פטור
שיפסיקו לחשוב שהם מממנים את עולם הישיבות
גם ככה התקציבים עלובים וההורים משלמים את הרב
הבעיה היא לא בתקציבים, התקציב שלנו כבר מוכן מראש השנה, וגם בגיוס אף אחד לא חושב שיגוייס בגלל החוק אפילו חרדי אחד.
הבעיה היא בסכנה לעם ישראל כשלא מכירים בזכות של לימוד התורה שזה שמירה יותר מהצבא.

תני רשב"י אם ראית עיירות נתלשות ממקומן בארץ ישראל דע שלא החזיקו בשכר סופרים ובשכר משנים שנאמר (שם )על מה אבדה הארץ ויאמר ה' על עזבם אתורתי.

וכן זה מצב שעלול לגרום להרבה שנאה והסתה, שזה גם שורש של כל הבעיות.
אפילו בדורו של אחאב כשהיו באחדות לא היה אפשר לשלוט בהם.
צריך הרבה תפילות ורחמי שמים, שכל אחד מאיתנו יתחזק בריבוי תורה ואהבת חסד, ועושה שלום במרומיו יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, אמן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
נהייתי בן 26 בחודשים האחרונים ועדיין לא קיבלתי הודעה על פטור מה זה אומר???
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
התרומות שלהם לא מסוגלות לגרד את קצה הסכום שהמדינה מעבירה למוסדות.
אם הם יחליטו לתרום ולהחזיק את הישיבות בארץ - אז וודאי שכן
מתגלגל שם המווון כסף וסכומים מטורפים
אבל צריך רצון בשביל להחזיק את כל הישיבות פה זה בהחלט סכומים רציניים.
להגיד ש"לא מסוגל לגרד את קצה הסכום" זה רחוק מאוד מהמציאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
הבעיה היא בסכנה לעם ישראל כשלא מכירים בזכות של לימוד התורה שזה שמירה יותר מהצבא.
זאת לא הבעיה שלנו
צריך הרבה תפילות ורחמי שמים, שכל אחד מאיתנו יתחזק בריבוי תורה ואהבת חסד, ועושה שלום במרומיו יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, אמן.
כדי להרבות שלום ולהוריד את הלהבות אנחנו צריכים להוריד ראש ולתת להם הרגשה שאנחנו לא צריכים את הטובות שלהם.
ברגע שהם יבינו שעולם הישיבות לא ממומן על ידם יש סיכוי שקצת ירגעו
הציבור הכללי שמורעל יום אחר יום מהתקשורת אוכל בכפיות גדושות שנאה ושקרים.
הם בטוחים שכל בחור ישיבה מקבל לכיסוי כסף דמי כיס כמו חייל וכל אברך מקבל כמה אלפי ש"ח בחודש.
לא יודעים שאפילו רבע מהעלות של ההחזקה שלו בישיבה הישיבה לא מקבלת, בטח ובטח שלא דמי כיס וכו'

שבוע שעבר היה לי דיון עם קרובי משפחה דת"ל שהם אוהבים חרדים, ומבינים שצריך לומדי תורה, וכשהגענו לדבר על כמה אברך מקבל דתות הם כמעט התעלפו!! היו בטוחים שמינימום 3000 ש"ח לכל אברך.

יש לנו בעיה תדמיתית עם התקציבים האלו
ועוד יותר- יש לנו כשל רציני בהסברה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
יש לנו בעיה תדמיתית עם התקציבים האלו
ועוד יותר- יש לנו כשל רציני בהסברה!!
מטבע הדברים ויכוח של עשרות שנים לא יעשו קמפיין הסברה בכל שנה

שום חילוני לא ילמד בישיבה בשביל 400-800 שקל בחודש,הכל זה נטו בטענת שוויון בנטל כביכול
ולכן גם אם לא תקבל שקל מהמדינה,ימררו לך את החיים בכל דרך כגון קנסות לחרדים שמשתמטים וכו' כמו שכבר שמעתי מבכיר לשעבר בצה"ל שהציע את זה בראיון ברדיו..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

אני רוצה להעלות נקודה שפתאום 'קפצה' לי.

כאשר בחור ספרדי מישיבה בפריפריה נוסע הביתה כי לא חש בטוב, והמשטרה הצבאית מופיעה באותו לילה בביתו. זה לא ולא קרה במקרה, נכון?


נניח שמו בישראל: יהודה בן זקן.

נניח רגע לשאלה המקוממת לכשעצמה למה נטפלים דווקא לספרדים, ונתמקד בשאלה הבאה: איך הם ידעו? מי גילה להם שבליל י"ד כסליו אפשר לתפוס עריק פלוני בכתובת הוריו??


יש 2 אפשרויות בסך הכל.


  1. איכון סלולרי על כל המוגדרים עריקים
  2. רשת עניפה של משתפ"ים

נפרק את זה רגע לבנה אחרי לבנה, אוקיי?

אם יש איכון – האם לכל בחור ישיבה יש קו סלולרי על שמו? אני די בטוח שלא. אז המשמעות היא שהם צריכים להשיג רשומות של כל בעלי הקווים במשפחה, נגיד למשפחה בן זקן מנתיבות יש 10 קווים. ואז לאכן את כולם, ולבודד אחד מהם שנמצא בקביעות במשך ימים ארוכים באותה נקודה, ואז בהצלבה עם מערכות מידע אחרות יודעים שהכתובת X בבני ברק היא ישיבה כלשהי. שם לומד כנראה העריק "שלהם" – יהודה ני"ו.

מסקנה?

עריק יהודה בן זקן משוייך למס' סלולרי 05555555 שרשום על שם האבא, אליעזר בן זקן. ואז כאשר המספר הנ"ל פתאום מגיע לילה לבית הוריו – הגייסים יכולים להתנפל.

מה שמעלה את השאלה הבאה...

עד כמה זה חוקי, למען ה'?

נגיד נגיד שהמשטרה הצבאית ביקה אישור מגלי בהרב מיארה שאישרה בחפץ לב לבצע איכון אחר מס' סלולרי הרשום על שם יהודה בן זקן. העריק. אני מניח שהוגשה בקשה רוחבית כזו ואושרה בחיוך גדול.

אבל איזה פעלול חוקי יכול לגרום לאישור לעשות איכון סלולרי אחרי מס' של האבא? אליעזר? מבחינת החוק הוא אזרח שומר חוק, שבנו בן ה 18 לא ברשותו.

חשבתם על זה?

ובוא ניגע באפשרות השניה. ב'.

כדי שבחור מישיבת כסא רחמים או כל ישיבה אחרת, יסכים להיות חלאת המין האנושי ולדווח לגייסים על כל בן ישיבה שנוסע להוריו, הוא צריך להיות יצור מאוד מריר, מאוד אוהב כסף, ומישהו שקל לשכנע אותו לעשות את העבודה שלו. להלשין.

אז אם הייתי רכז שטח בשב"כ, הייתי מפעיל חמ"ל עם כמה עשרות בני תורה לשעבר, שמכרו את נשמתם לשטן, והם 'מדובבים' בחורי ישיבה תמימים, חלשים, בכל ישיבה ספרדית, נותנים להם כמה מאות שקלים על כל פיסת מידע, ומבטיחים להם שלא יקרה שום רע לכל בחור שהם ילשינו עליו.

אוקיי?

אבל זו אפשרות לא סבירה. כי כדי להפעיל רשת כזו צריך המון כוח אדם מאוד ספציפי. אנשים שמכירים את השפה, הז'רגון של בני התורה הספרדים, ויכולים להפעיל עליהם לחצים פסיכולוגיים חכמים, ולהפוך אותם למשת"פים.

כמה חבר'ה כאלו יש? כנראה בודדים. אז הצבא צריך לאתר כמה עשרות כאלו, שמוכשרים בשכנוע, לתת להם כלים וכסף ולסייע להם במערך שלם וענף להשיג משת"פים בכל ישיבה ספרדית...

זה לא מחזיק, כי מתישהו מישהו יישבר, הלב היהודי יכה בו, והוא יספר לרב של הישיבה שהוא בתפקיד כזה וכזה – והרשת כולה תיחשף וכולם יהיו זהירים.

אז מה כן קורה פה? (עשו לי חסד ואל תיכנסו לפוליטיקה פנים חרדית, זה לא מעניין אותי)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה