התייעצות אסותא שיניים לילדים בהרדמה

  • הוסף לסימניות
  • #1
קבעו לי תור לפני חצי שנה כבר למחר
והם התקשרו להזיז לי את זה לעוד יום
אחרי זה לעוד יומיים אחרי זה שעתיים
יש מישהי שיכולה לעזור לי בזה דחוף????????
אני חיבת עזרה שם אני בלחץ מזה נורא וחיבת להיות כבר אחרי זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מידיעה ?
עשית פעם כזה דבר?
הרופאה נכנסה לבידוד אבל למה להעביר אותי 100 פעמים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
באמת בעיה תלחצי עליהם ויהיה לך תור.ככה זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מישהי פה עשתה את זה ויכולה להרגיע אותי
אני בלחץ מטורף משהו לא נורמלי
מפחיד אותי בית חולים הרדמה וכל זה
כמה זמן לוקח עד שמתאוששים ויכולים ללכת כבר הביתה בריאים <?
יש אחרי זה כאבים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה ממש שום דבר
הולכים וחוזרים אחרי שעתיים מהיקיצה
הילד מתאושש מהר מאוד
ההורים קצת יותר ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש כאבים ?
מה עושים אם כן?
זה כמו בית חולים? מפחיד שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש כאבים ?
מה עושים אם כן?
זה כמו בית חולים? מפחיד שם?
יש כאבים כמו אחרי טיפול שיניים
לוקחים [נותנים] נורופן וכדו'
זה כמו מרפאת שיניים נחמדה נקיה ומטופחת
זה לא נעים כי יש מתח מהרדמה כללית אבל זה ממש לא כזה נורא
אחרי שתעשו פעם אחת תראו בעז''ה שזה לא כזה מפחיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עשיתי לילדה שלי בת 4 (לפני שנה)

אכן עברתי מרורים מבחינת התור וכו'

אבל כשהגענו , זה הלך יפה ומהר .

הילדה התאוששה די חלק אפילו שהטיפול היה ארוך מאוד (8 כתרים!!!!) אגב, הגיע למצב כזה רק בגלל הדחיות של התורים.

הלחץ הוא בהחלט הרבה יותר של ההורים

והדבר הכי מאתגר זה הצום ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מישהי פה עשתה את זה ויכולה להרגיע אותי
אני בלחץ מטורף משהו לא נורמלי
מפחיד אותי בית חולים הרדמה וכל זה
כמה זמן לוקח עד שמתאוששים ויכולים ללכת כבר הביתה בריאים <?
יש אחרי זה כאבים ?
עשיתי את זה כבר כמה פעמים לילדים.
סיפור פשוט
השהות שם יכולה להיות עד 4/5 שעות.
מרגע שמגיעים עד שהולכים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני רואה שלקחתם את זה ממש בקלות
רק אני ככה בלחץ מטורף
תודה רבה הצלחתם לתת לי קצת רוגע........
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אנחנו עשינו שם לילד בן חמש לפני יותר משנה
אחרי דחיות
ואחרי שכבר עשיתי לו בדיקה אצל רופאה (חייבים לפני הרדמה כללית) ובדיקת דם
התקשרו להזיז את התור שוב
וזה היה ברמה שהילד כבר חי עם אקמול...
שן אחת כבר היתה חלולה כולה מבפנים...רק בגלל התורים המאוחרים שם
פשוט צרחתי עליהם בטלפון כמו שבחיים אני לא צועקת
על השיניים שלו שנרקבו
על הבדיקת דם שכבר נלקחה
וסידרו לי תור למחרת....
ממש חבל שככה זה עובד שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש ילדים שקצת מקיאים אחרי ההתעוררות.
לא מלחיץ, רק צריך לדעת שזה קים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני רואה שלקחתם את זה ממש בקלות
רק אני ככה בלחץ מטורף
תודה רבה הצלחתם לתת לי קצת רוגע........
גם אני עשיתי לבן שלי טיפול שיניים בהרדמה
והייתי ממש בלחץ מזה
כל התהליך עד שחכינו לתור, ואח"כ עד שהוא נכנס ונרדם (לא הכי חוויתי לראות את זה...) ועד שיצא ועד שהתעורר...
תכל'ס כן מלחיץ קצת, אבל במבט לאחור אני יכולה לומר לך - שזה היה בסדר גמור ב"ה, ולא באמת היה על מה להלחץ.

ובאמת כמו שכתבו מעלי, הדבר המאתגר היה שהוא היה רעעעב (חחח הוא רק התאושש טיפה ואכל פוקצ'ה שנשארה לי בשקית).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

זה הסיפור הלא פשוט שלנו . (נערך לטובת הבנה טובה יותר בגיפיטי)
עורך דין אחד השיב שאין קייס והשני בודק כבר מס' ימים.

אשמח לדעת במידה ועורכי הדין לא ימצאו קייס גדול ושווה,
האם כדאי לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. יש איזה סיכון כספי מצידנו,?
אנו לא רעבים ב''ה, רק מבקשים את הכסף הרב שנשפך לאחר המקרה הזה בחזרה
( עלות העקירה , ימי המחלה , וחוות דעת של מומחה ).

טיפול בעקירת שן בינה כלואה:
  1. לאחר העקירה סבלתי מכאבים ונפיחות חמורים, והתקשיתי לפתוח את הפה. פניתי למרפאה מספר פעמים בטלפון, ונמסר לי כי מצב זה “נורמלי”.
  2. עיכוב בקביעת תור -דחיית טיפול :
    לאחר יומיים , כשהמצב החמיר מאוד , קבעו לי תור רק למחרתיים במקום למחר, מה שהחריף את הכאבים והקושי. ואולי גם את משך זמן ההחלמה שארך שבוע וחצי להחלמה ראשונית שהוביל ישירות לאובדן כושר עבודה.
  3. טיפול לא מתאים:
    לאחר חודש - בוצעה סתימה בשן הסמוכה לעקירה, שהגבירה את הכאבים והפגיעה באזור ההחלמה והתפתחה דלקת נוספת.
  4. תכנון טיפולים עתידיים – אבחון שגוי והסיכון לפגיעה נוספת:
    כמו הסתימה למעלה, נקבע לי תור לחידוש שורש באזור שבו ההחלמה מהעקירה טרם הושלמה. המרפאה המליצה לבצע את הטיפול במהירות, כאשר פניתי למרפאה אחרת, נאמר לי שיש חובה להמתין כשלושה חודשים לפני שניתן לבצע טיפול באזור, וכי הכאבים שדיווחו לי בשן הסמוכה היו למעשה הקרנה מכאב העקירה. מה שנקרא אבחון שגוי.
  5. הפרת חובת תיעוד אמין:
    המרפאה שלחה לי שני תיעודים שונים של אותם טיפולים, מה שמעלה חשש להפרת חובת תיעוד אמין.
  • תודה
Reactions: קל זכות1 //
8 תגובות
  • תודה
Reactions: קל זכות1 //
2 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה