התייעצות אסותא שיניים לילדים בהרדמה

  • הוסף לסימניות
  • #21
כן כבר שמעתי מכמה שזה לא הכי נחמד לראות את ההרדמה וההתעוררות
לכן אני חושבת שאני לא נוסעת נשלח את אבא שלה איתה......
כמה זמן לוקח כל הסיפור מאז שבאים ועד שהולכים ?
מה עושים שם ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני עברתי את זה עם תאומים יום אחרי יום. ביום הראשון בעלי הלך, וכשהילד התעורר הוא צרח צרחות בלי הפסקה
הם אמרו שזה תגובה נורמלית, שיש לפעמים אחרי הרדמה. וזה היה טיפול לא פשוט בכלל עם מלאאאא כתרים
ביום השני היינו עם נסיון... אני הלכתי, ולקחתי איתי מוצץ. וזה עזר פלאים! אבל זה רלוונטי רק לילד קטן...
מה שבטוח. שהשבוע הלכתי עם אחד מהם לרופא שיניים לבדיקה אחרי נפילה, לבדוק שלא קרה כלום לשן מבפנים, ותכלס הילד היה מבסוט שהוא אצל רופא שיניים
ולא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו מנסים לטפל בכל החורים שהיו לו בדרך רגילה...... טראומה לכל החיים בטוח!!!
בקיצור את יכולה להיות רגועה לגמרי. תביאי איתך איזה משחק להמתנה. כי אין סבלנות לחכות. וגם משהו בשבילך להמתנה אחרי שמכניסים את הילד
שיהיה בבריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עשיתחי את זה.
זה די מלחיץ אבל עביר.
תתכוננו שזה לא בית חולים אלא מרפאת שיניים עם פרוזדור שמלא במטופלים שבאו גם סתם לרופא שיניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לפני שבועיים עשיתי את זה לבת שלי ,סבבה... לא יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
קצת מלחיץ עד שאת רואה בעיניים שהם קמים והכל טוב אל תלחצי גם אני הייתי בהיסטרייה וזה ממש לא מצדיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
יש שם כפר השעשועים -אני קניתי שם כמה משחקים זה מאד הרגיע ,צריך לדאוג למעדן או ארטיק חלבי לאחרי כי הם רעבים ואסור מייד לאכול..
הבת שלי בערב כבר אכלה רגיל ב''ה
היא מכריזה : תרופה שיניים השני אני לא אוהבת רק את הרופא הזה כי זה לא כאב בכלל!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
למי שיש ביטוח משלים בקופ"ח לא אמור לשלם כאלו סכומים על ילד מעל גיל 5
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
למי שיש ביטוח משלים בקופ"ח לא אמור לשלם כאלו סכומים על ילד מעל גיל 5
לי יש ביטוח שיא במאוחדת
הטיפול לא עולה
ההרדמה מעל גיל 5 עולה בהחלט.
ועד היום זה המחיר במאוחדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ואו עברנו את זה
תודה רבה לכולם
הילדה התעוררה ב"ה קצת שיכורה
אבל העיקר שאנחנו אחרי זה תודה רבה רבה
ובשמחות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

זה הסיפור הלא פשוט שלנו . (נערך לטובת הבנה טובה יותר בגיפיטי)
עורך דין אחד השיב שאין קייס והשני בודק כבר מס' ימים.

אשמח לדעת במידה ועורכי הדין לא ימצאו קייס גדול ושווה,
האם כדאי לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. יש איזה סיכון כספי מצידנו,?
אנו לא רעבים ב''ה, רק מבקשים את הכסף הרב שנשפך לאחר המקרה הזה בחזרה
( עלות העקירה , ימי המחלה , וחוות דעת של מומחה ).

טיפול בעקירת שן בינה כלואה:
  1. לאחר העקירה סבלתי מכאבים ונפיחות חמורים, והתקשיתי לפתוח את הפה. פניתי למרפאה מספר פעמים בטלפון, ונמסר לי כי מצב זה “נורמלי”.
  2. עיכוב בקביעת תור -דחיית טיפול :
    לאחר יומיים , כשהמצב החמיר מאוד , קבעו לי תור רק למחרתיים במקום למחר, מה שהחריף את הכאבים והקושי. ואולי גם את משך זמן ההחלמה שארך שבוע וחצי להחלמה ראשונית שהוביל ישירות לאובדן כושר עבודה.
  3. טיפול לא מתאים:
    לאחר חודש - בוצעה סתימה בשן הסמוכה לעקירה, שהגבירה את הכאבים והפגיעה באזור ההחלמה והתפתחה דלקת נוספת.
  4. תכנון טיפולים עתידיים – אבחון שגוי והסיכון לפגיעה נוספת:
    כמו הסתימה למעלה, נקבע לי תור לחידוש שורש באזור שבו ההחלמה מהעקירה טרם הושלמה. המרפאה המליצה לבצע את הטיפול במהירות, כאשר פניתי למרפאה אחרת, נאמר לי שיש חובה להמתין כשלושה חודשים לפני שניתן לבצע טיפול באזור, וכי הכאבים שדיווחו לי בשן הסמוכה היו למעשה הקרנה מכאב העקירה. מה שנקרא אבחון שגוי.
  5. הפרת חובת תיעוד אמין:
    המרפאה שלחה לי שני תיעודים שונים של אותם טיפולים, מה שמעלה חשש להפרת חובת תיעוד אמין.
  • תודה
Reactions: קל זכות1 //
8 תגובות
  • תודה
Reactions: קל זכות1 //
2 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה