אסטמה של העור - אצל ילדים - מישהו מכיר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לקבל מידע מבעלי הניסיון...
דרכים לטיפול, האם זה עובר, איך ניתן להקל?!

למה זה קשור לאסטמה רגילה?...

אפשר גם באישי,
תזכו למצוות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
היה לי עם 2 ילדים וד״ר יעל וולמן מירושלים מאוד עזרה לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לרחוץ רק עם שמן אמול או בלנאום, ולא עם סבון.
אני רואה שאת שואלת על משחות, תדעי שהם לא מרפאות אלא רק מקלות על התופעות באותו זמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י efrat1;1497371:
לרחוץ רק עם שמן אמול או בלנאום, ולא עם סבון.
אני רואה שאת שואלת על משחות, תדעי שהם לא מרפאות אלא רק מקלות על התופעות באותו זמן

הבנתי שבעצם אין לזה ריפוי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לקטן שלי היה מגיל חודשיים,
קניתי משחה של פוראוור - אני לא זוכרת איזו אבל תשאלי כאלה שמוכרים(בד"כ מכירות ביתיות)על משחה שמגיעה בשפורפרת.
מרחתי לו כל יום, היה לו רק בפנים, וזה עבר לו לחלוטין אחרי חודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש ארגון מיוחד לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תתחילי להתבלבל...

לנו לפני שנים עזר עם הבן שלי יונתן ויס מאד, ב"ה שכחנו!
את המסמך הזה יש לי ממש מזמן יתכן ולא מעודכן מספיק
 

קבצים מצורפים

  • אטופיק דרמטיטיס.doc
    KB 76 · צפיות: 31
  • הוסף לסימניות
  • #13
היה לבן שלי את זה בכל הגוף בגיל שלושה חודשים, הייתי אובדת עיצות.
המשחה של שטייף מאד עזרה. רק המשחה , כל שאר הדברים שעשתה/נתנה היו סתם.

היום הוא בן שנתיים+ נשאר לו בעיקר בכפות הידיים וקצת בקיפולים של הרגליים, ולזה המשחה לא עוזרת, רק קורטיזון מידי פעם, בלית ברירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י טקסטיב;1497370:
מה הבעיה הגדולה במשחות שמכילות קורטיזון (סטרואידים)?

זה מזקין את העור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
סטרואידים מזיקים לגוף מאוד!!
צריך להיזהר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י טקסטיב;1497380:
הבנתי שבעצם אין לזה ריפוי...
אין ריפוי??
בבקשה לא לדאוג!!
מופיע בעיקר אצל ילדים, חולף עם הגיל.
מאוד לא נעים, אבל בסוף שוכחים מזה...

לגבי סטרואידים, מורחים מספר ימים עד שהגירוי נרפא
ועל מנת לשמור על העור במצב טוב מומלץ להשתמש במשחת ציטמרקגול (משחה רפואית ללא מרשם. שומנית מאוד, מעולה לכל סוגי הגירויים, נרכשת בבתי מרקחת )
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י chani-studi;1497537:
אין ריפוי??
בבקשה לא לדאוג!!
מופיע בעיקר אצל ילדים, חולף עם הגיל.
מאוד לא נעים, אבל בסוף שוכחים מזה...

לגבי סטרואידים, מורחים מספר ימים עד שהגירוי נרפא
ועל מנת לשמור על העור במצב טוב מומלץ להשתמש במשחת ציטמרקגול (משחה רפואית ללא מרשם. שומנית מאוד, מעולה לכל סוגי הגירויים, נרכשת בבתי מרקחת )
ציטמרגול הזו, מה ההרכב שלה?
האם אפשר למרוח בלי חשש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אין דבר כזה!!!

אין דבר כזה ניתן לריפוי
אין דבר כזה לא ניתן לריפוי
אין דבר כזה ים המלח עוזר
אין דבר כזה להתרחץ רק בשמן אמבט
אין דבר כזה... וכו'
מניסיון אישי
אני בן 20 אחי בן 22 אחיות בנות 15, 8, ואח בן 3
כולנו עד היום עם אטופיק כל אחד במצב שונה כל אחד עבר סוגי טיפול שונים ומשונים השתתפנו במחקרים הלכנו לרופאים הזויים יותר ופחות מאבחנים בכל השיטות והוסף את החסר.
המסקנה הסופית (מי שרוצה את כל התהליך מוזמן לשאול באישי לא מתחייב לענות אבל בפורום בטח אני לא עונה[מי שרוצה לבדוק זו הודעה יחידה שלא בנושא העבודה])
היא שכל אחד הוא משהו אחר אם לאחד עבר זה לא מחייב אם פעם משחה זו עזרה דה לא מחייב מי שרוצה לנסות מוזמן לבדוק מה שיותר נראה לו לא שייך בזה המלצות אלא כל אחד לפי ראות עיניו יעשה דרך אגב השד לא גדול בכלל אני חי מצוין ולא מרגיש בכלל שיש לי את זה יש להדגיש להורי ולסבי לא היה בעולם שום מחלת עור אבל לבתו של אחי יש כך שזה לא מחייב אפילו תורשה לכל אחד זה בא בגיל אחר (13 למשל) תבדקו מה שאתם רוצים
מאחל לכולם בהצלחה ורפואה שלימה
והמלצה אחרונה בבקשה לא להילחם עם הרוח!!...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י ביסלי;1497670:
אין דבר כזה ניתן לריפוי
אין דבר כזה לא ניתן לריפוי
אין דבר כזה ים המלח עוזר
אין דבר כזה להתרחץ רק בשמן אמבט
אין דבר כזה... וכו'
מניסיון אישי
אני בן 20 אחי בן 22 אחיות בנות 15, 8, ואח בן 3
כולנו עד היום עם אטופיק כל אחד במצב שונה כל אחד עבר סוגי טיפול שונים ומשונים השתתפנו במחקרים הלכנו לרופאים הזויים יותר ופחות מאבחנים בכל השיטות והוסף את החסר.
המסקנה הסופית (מי שרוצה את כל התהליך מוזמן לשאול באישי לא מתחייב לענות אבל בפורום בטח אני לא עונה[מי שרוצה לבדוק זו הודעה יחידה שלא בנושא העבודה])
היא שכל אחד הוא משהו אחר אם לאחד עבר זה לא מחייב אם פעם משחה זו עזרה דה לא מחייב מי שרוצה לנסות מוזמן לבדוק מה שיותר נראה לו לא שייך בזה המלצות אלא כל אחד לפי ראות עיניו יעשה דרך אגב השד לא גדול בכלל אני חי מצוין ולא מרגיש בכלל שיש לי את זה יש להדגיש להורי ולסבי לא היה בעולם שום מחלת עור אבל לבתו של אחי יש כך שזה לא מחייב אפילו תורשה לכל אחד זה בא בגיל אחר (13 למשל) תבדקו מה שאתם רוצים
מאחל לכולם בהצלחה ורפואה שלימה
והמלצה אחרונה בבקשה לא להילחם עם הרוח!!...

אוי, כמה שאתה צודק!
אחי בן 30+, סובל מזה (אבל ממש סובל) וכבר ניסה את כל הדברים בעולם ולא הצליח להפטר מזה,
ויש לי עוד אחים, וגם ילדים שהיה להם את זה וזה עבר להם באיזשהו שלב, יתכן שע״י אחד מהטיפולים ויתכן שהזמן עשה את שלו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה