דרוש מידע אקווריום

  • הוסף לסימניות
  • #1
הילדים מבקשים לקנות אקווריום...
אין לי תחילת מושג מה ואיך קונים. אשמח לכל מידע.

1.קונים קופסא מתאימה וממלאים בה מים?! מחליפים מים מידי פעם? מנקים?
2. צריך חיבור לחשמל?
3. מה גודל סטנדרטי של אקווריום?
4. מה זה הבועות אויר שרואים באקווריום? זה חובה? זה לקישוט?
5. מה זה האבנים/קישוטים שיש באקווריום? רק לקישוט?
6 מה כמה ואיזה דגים קונים? הם מתים וצריך להחליף מידי פעם?
7. מה העלויות של דבר כזה?

ועוד ועוד.
כל מידע יקדם אותי.

בתודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני לא יודע ולא מבין באקווריום, אבל דבר אחד ברור, אל תתפתו ללכת אחרי עצתו של הוכר בעיניים עצומות, אני שילמתי אלפי שקלים בשנתיים האחרונות בגלל שהלכתי אחרי הבעל מקצוע ש'מבין', וחסכתי כמה אלפי שקלים כשעשיתי בירור לפני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני לא יודע ולא מבין באקווריום, אבל דבר אחד ברור, אל תתפתו ללכת אחרי עצתו של הוכר בעיניים עצומות, אני שילמתי אלפי שקלים בשנתיים האחרונות בגלל שהלכתי אחרי הבעל מקצוע ש'מבין', וחסכתי כמה אלפי שקלים כשעשיתי בירור לפני.
אולי תפרטו מה המידע שקיבלתם בבירור? יעזור לנו מאד
במקום שגם אנחנו נעבור את המסלול הזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
טוב, אז ב"ה האקווריום אצלינו (קנינו ב'בול דוג' בתלפיות, שירות מדהים, מבחר ומקצועיות, מקווה שהסחורה תוכיח את עצמה...)
הדגים בדרך...
בינתיים מחפשים מקום מתאים להניח אותו
יש לכם המלצות?
על שידה? ארונית? מדף? רעיון אחר?
תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
על מנת למנוע עוגמת נפש ותופעות בלתי מוסברות, מומלץ ללמוד על מחזור החנקן בטבע ואיך ליישם אותו באקווריום.
שימו לב שלאקווריום יש משקל לא מבוטל (ליטר מים=קילו) וצריך מעמד שיחזיק אותו היטב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לנו יש אקווריום.
הכל תלוי לפי המחיר שאתם רוצים להשקיע בו.
אם אתם הולכים על אקווריום גדול יחסית, עם כל התוספות... זה יכול להגיע לתחזוקה של אלפים...
לגבי קופסה- זה רק אם יש לך שתי דגים מקסימום שלושה, והם לא יחזיקו מעמד זמן רב. בדרך כלל צריך חיבור לחשמל. לאור ולחמצן (חובה!!) יש גדלים שונים מטר +... האבנים זה לקישוט... כמובן שיש עוד המווווון אפשרויות לקישוט...
לגבי דגים יש סוגים רבים, אנחנו הולכים על דגים טורפים, בגלל היופי שלהם. החיסרון: הם יקרים מעט.
אפשר לקנות בהתחלה 5 \ 6 דגים ולראות אם מתחברים לעניין...
אם דג מת מוציאים אותו וקונים חדש...;)
בקיצור המחיר הוא דינאמי. תלוי בכם. כמה תרצו להשקיע.
המלצה שלי: ההשקעה שווה!
(y)(y)

אם יש עוד שאלות...

אגב לגבי מיקום - אני הייתי הולכת על סלון ולכל הדואגים ליציבות, יש ארונית מיוחדת שמיועדת בדיוק לזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אל תשכחו להחתים את הילדים שהם אלה שמנקים גם בשבוע השלישי והרביעי והחמישי וה.. כמובן רק אם הדגים עדין חיים ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אל תשכחו להחתים את הילדים שהם אלה שמנקים גם בשבוע השלישי והרביעי והחמישי וה.. כמובן רק אם הדגים עדין חיים ;)
א. יש דג מנקה...
ב. יש מגנט מיוחד שמנקה מבפנים ומבחוץ...

אבל אם הילדים מתעקשים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בלת"ק

היינו שם ומאוד נהנינו.
הילדים ממש שמחו לראות משהו חדש אחרי עוד גן חיות משעמם ועוד גם חיות משעמם מגן האם בחיפה ועד התנ"כי כולל הספארי באמצע (שלא נשכח להם את שחרור המיינות ההודיות שהחריבו את ישראל).
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בסיעתא דשמיא

לנו יש קופסת פשוטה של משחקים עם מכסה בצבע שקוף
שבה חיים בשלווה כבר שנתיים 2 דגי זהב נחמדים
אפילו בלי חמצן
והם לא מוכנים למות בשום אופן!


מחליפים להם את המים פעם בכמה חודשים
חשבנו שהם ימותו מזמן אבל הם צוחקים עלינו:)
מי שרוצה אותם- הם למסירה ללא תשלום,
אם תרצו גם חמצן- עליו יש לשלם.

כמובן שמי שרוצה להשקיע באקווריום רציני תבוא עליו הברכה.
אבל לנו זה הספיק ממש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בסיעתא דשמיא

לנו יש קופסת פשוטה של משחקים עם מכסה בצבע שקוף
שבה חיים בשלווה כבר שנתיים 2 דגי זהב נחמדים
אפילו בלי חמצן
והם לא מוכנים למות בשום אופן!


מחליפים להם את המים פעם בכמה חודשים
חשבנו שהם ימותו מזמן אבל הם צוחקים עלינו:)
מי שרוצה אותם- הם למסירה ללא תשלום,
אם תרצו גם חמצן- עליו יש לשלם.

כמובן שמי שרוצה להשקיע באקווריום רציני תבוא עליו הברכה.
אבל לנו זה הספיק ממש...
מה אתם נותנים להם לאכול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בסיעתא דשמיא

אוכל של דגים:)

קופסא קטנה עגולה עם פקק אדום
שבתוכה יש עיגולים קטנטנים חומים.
מאכילים אותם כמה גרגרים פעם ביומיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בסיעתא דשמיא

ממש מענין אבל לא...
פעם בחודש בערך אנחנו מחליפים להם
והם נראים מאושרים מאוד

בלי שום עבודה קשה ותחזוקה מסביב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

כל כך הרבה אנשים פנו אליי, בפרטי ובאשכולים, לגבי עין חמד.
שמעתם שאני נוסעת וחיפשתם מידע מה המצב שם, ואם רלוונטי לצילומים.
מבינה אתכם! גם אני ניסתי לדלות כמה שיותר ידע לפני שהגעתי לשם...
לכן אני פותחת פה אשכול, בואו ננסה להיות טובים אחד לשני ❤️
אם הייתם בעין חמד בזמן האחרון\תהיו, שתפו אותנו במצב שם, מתי כדאי להגיע,
מה הימים העמוסים\פחות, ואם יש לכם תמונות מצב משם - אז בכלל טוב!

בינתיים, כותבת לכם פה כל מידע שיש לי לגבי מה שהיה שם לפני כשבועיים כשהייתי שם:

אז... פעם ראשונה שהייתי בעין חמד. הגעתי לצלם חלאקה.
קודם כל זה מקום פשוט מ--דה-י-םםםם!!!
מצטלם יפה מכל הזוויות. ומסתבר גם כמעט בכל העונות.
יש שם עכשיו קצת דשא ירוק יפה, ועצים ברקע.
לתשומת ליבכם שכשהייתי היו מים זורמים = לא היה אפשר לצלם שם מרוב מים.
נאלצתי לוותר על הסט שלהם. היה מבאס מאד מאד מאד.
כמובן אפשר לצלם על הגשר שמעל, אבל לא מצטלם ככ יפה כמו המים עצמם.
ושוב, מזכירה שזה היה לפני כשבועיים, עכשיו לא יודעת מה יש\אין שם..
לכן כל מה שאתם יודעים - תכתבו פה למטה!

יש שלכת, לא המון. אבל קיצור ירוק מהמם.
ויש גם מבצר כזה שמתאים לסט יהודי יפה.

כשהגעתי הייתי עם עוד 2\3 צלמים. הגעתי ממש ביום ריק כי חשבו שבאותו יום יהיה גשום
בגדול באמת היה בוץ קצת על האבנים שם למשל, וזה היה באסה
שימו לב לא להושיב ילדים על המדרגות שיש עליהם בוץ!! עשיתי את הטעות הזאת וזה היה נורא :sne:
יש כמה גרמי מדרגות, חפשו את ההכי נקיות (וכמובן הכי מתאימות לתאורה) ועם הכי הרבה עלים\שפשוט
תאספו מהרצפה ותפזרו על המדרגות.

הכניסה זולה מאד, אם אני זוכרת נכון עלה 10 לילד ו20 למבוגר (צריך להזמין מקום מראש).
ב16 הם סוגרים לגמרי מה שאומר שעד עשרה ל (מקסימום) צריך כבר להגיע לרכב חזרה.
אני הגעתי ב14 עד 16, ולא הספקתי ממש כמעט כלום, לצערי הרבבב
ממש הספקתי רק 2 סטים מ2 זוויות. זהו. והיה לי עוד 6 סטים בערך שוויתרתי עליהם.
בקיצור לחשב שיהיה מספיק זמן, ולקחת בחשבון פקקים כמובן!
לי היה ממש חבל, זה מקום פשוט מהמםם ומגוון והתבאסתי ממש שלא הספקתי כלום. אם יש לכם 4 סטים - קחו 4 שעות. וכו'..

זהו, בגדול - כל עוד לא קיץ: לא לוותר על המקום הזה!!! מקום מדהים בעיני.
(לא הייתי שם בקיץ. כל עוד ירוק - מהמם שםםם)
למי שיש עוד שאלות מוזמנים לכתוב פה.
וכמובן שתפו אותנו בתובנות !

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה