- הוסף לסימניות
- #1
יש בעיה באשכולות שננעלים.
אם מישהו צלצל הודעה בטעות, אין לו אפשרות גם להסביר את טעותו.
(ולמקרה שהודעה זו לא תמחק מיד -
הרגשות של כולנו לא תמיד צודקים. יכול להיות שמשהו חדש ומוזר לנו, אז לכן הוא נראה גרוע. אולי הוא באמת גרוע. אבל הפסקנות הנחרצת הזו קצת תמוהה.
אלו דברים מורכבים מאד, גם מצד התועלת וגם מצד הנזק. נשמע מתימר מדי לקבוע דעות חד משמעיות בלי לדעת את כל הפרטים, בלי לדעת מה המטרה, ובלי לרדת לעומק הנושא, רק בהסתמך על הרגשה.)
אם מישהו צלצל הודעה בטעות, אין לו אפשרות גם להסביר את טעותו.
(ולמקרה שהודעה זו לא תמחק מיד -
הרגשות של כולנו לא תמיד צודקים. יכול להיות שמשהו חדש ומוזר לנו, אז לכן הוא נראה גרוע. אולי הוא באמת גרוע. אבל הפסקנות הנחרצת הזו קצת תמוהה.
אלו דברים מורכבים מאד, גם מצד התועלת וגם מצד הנזק. נשמע מתימר מדי לקבוע דעות חד משמעיות בלי לדעת את כל הפרטים, בלי לדעת מה המטרה, ובלי לרדת לעומק הנושא, רק בהסתמך על הרגשה.)
הנושאים החמים