דרוש מידע <<< אשכול המקקים הגדול >>> איך מתפטרים מהם?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
כנראה עצרתי מידי מוקדם...
היו לי ביד,
--- ואש ותמרות עשן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני רק יכולה לנחם אותך שזו צרת רבים
אנחנו כבר איבדנו את הרגישות ליצור המבחיל הזה, לאחר יום הבית שלי מלא בגויות הפוכות
אבל לעולם אי אפשר להתרגל לדבר הדוחה הזה.
שנה שעברה עשינו הדברה לא בבית אלא בבורות ניקוז ממש ליד הבית(קומת קרקע עם חצר)
המדביר הבטיח שזהו אפשר לומר קדיש ולעשות קידוש.
הוא אמר שהרס להם ת'בית וזהו!
מכאן ואילך הם יברחו וחסל,
למעשה מה שקרה שאולי הוא הרס להם את הבית אבל הם חיפשו בית חדש
ואנחנו היינו ממש מקום מפלט קרוב/ זול ונגיש.
כל הקיץ סבלנו מכמויות הזויות של מקקים, רק כשהחורף החליט לנקוש, נפטרנו מהם
ועכשיו שוב..
אנחנו לא יודעים מה לעשות האם להביא מדביר כדי שיהיו הומלסים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני באמצע הלילה קמתי ויצאתי לסלון לפתע התעופף לו מקק גדול מימדים ישירות אל תוך חולצתי, עצרתי בשפתיים חשוקות צרחת אימה כדי לא לגרום להתקף לב לבני ביתי בשתיים בלילה, ובאומץ ובגבורה יש לצייין הצלחתי להוציא את המקק או המקקית מתוך חולצתי. לא זוכרת איך זה נגמר יש לי בלק האוט אבל מה שבטוח אני זוכרת היטב את העיקצוצים מרגליה השעירות על גופי... בררר
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
תכלס
איזו הדברה מומלצת? מישהו ניסה והיה מרוצה?
אנחנו רוצים לדעת שהתפטרנו מהם לתמיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש 'טורפדו' - ג'ל ששמים באזור התיקנים. זה פיתיון עבורם. הם אוכלים את זה, מביאים למקום המסתור שלהם ומרעילים את השאר.

זה בדיוק כמו הטופ ג'ל לנמלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
יש 'טורפדו' - ג'ל ששמים באזור התיקנים. זה פיתיון עבורם. הם אוכלים את זה, מביאים למקום המסתור שלהם ומרעילים את השאר.

זה בדיוק כמו הטופ ג'ל לנמלים.
הבעיה עם זה היא שצריך לדעת איפה לשים את זה.
מעדיפה מישהו שיבוא, ישים בכל המקומות שצריך ולדעת שהתפטרנו מהם אחת ולתמיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יצאו כמה ולדות??? המקקית (אולי מקקה) מטילה ביצים, לא תינוקות חיים.
הסימן שלי שהיא נקבה זה שהתחבאה בכביסה. גבר לא מתקרב לשם אלא אם כן אשתו בבי"ח ליולדות.
ישר חשבתי על זה, שברור שזוהי מקקית בגלל מקום מחבואה, מעין "ממך אליך אברח"....
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יצאו כמה ולדות??? המקקית (אולי מקקה) מטילה ביצים, לא תינוקות חיים.
הסימן שלי שהיא נקבה זה שהתחבאה בכביסה. גבר לא מתקרב לשם אלא אם כן אשתו בבי"ח ליולדות.
אז איך מסבירים את זה, שברגע ובמקום ההריגה (שהיה במקום אחר מאיפה שהיא התחבאה) נמצאו שני מקקונים ללא רוח חיים, ועוד אחד שניסה לברוח ונתפס על חם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נראה לי אפשר לכתוב ספר עב כרס על סיפורי מקקים.
אני אתרום שם את חלקי בסיפורים מסמרי שיער....
ב"ה השנה לא נתקלתי בהם. אבל שנה שעברה גמרתי k300 בקצב מהיר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אבל לפחות אתם לא נעלתם בבוקר ראש השנה את נעלכם
וכשכמעט רצתם להתפלל
הרגשתם משהו ספק זז ספק תקוע בתוך הנעל
וסתפקתם וחשבתם מי ומה ואולי
ופתאום הבנתם, כן, משהו זז,
ואי אפשר לחלוץ את הנעל מיד, כי יש שרוכים,
ובינתיים זה זז בפנים...

ואז,
באאאאההההההההההההההה.....

:eek: :mad: :( :confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
תכלס
איזו הדברה מומלצת? מישהו ניסה והיה מרוצה?
אנחנו רוצים לדעת שהתפטרנו מהם לתמיד
אנחנו עושים פעם בשנתיים-שלוש אצל כץ הדברות מב"ב.
ויש שקטטטטט
לא נמלים, לא מקקים ושות'
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
איך זה שאף אחד לא כתב טופ ג'ל?
מציל אותנו כבר שנה שלישית ברצף
ואני מדברת על בית מלאאא מקקים,
ברמה שהשארנו דירה לאורחים עם מיחם, וכשחזרנו לא הבנו למה הם לא השתמשו במיחם,
פתחנו אותו וגילינו... עשרות מקקים, מתים וחיים...:eek:
קנינו טופ ג'ל למקקים, שמנו בכמה פינות שבהם הם נראו מסתובבים, לא עבר יום, ואין זכר למקקים, אפילו לא אחד, ודרך אגב זה גם מיגר לנו את הנמילים, כך שזה סתם טריק שיווקי למכור אחד למקקים ואחד לנמלים.
מידי שנה בקיץ כשאנחנו נתקלים בראשוני הנמלים או המקקים, שמים כמה טיפות, ואין זכר עד לשנה הבאה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה