<<<אשכול הצל"שים>>>

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מתכבדת בזאת לפתוח אשכול,
לכל מי שנהנה משירות מיוחד
והגינות מעבר למקובל,
אצל בעלי עסקים ונותני שירות למינהם.
למען דעת כל בעלי העסקים,
כי מי שמשקיע בלקוחותיו -
רק מרוויח!
שימו לב - צרפו פרטי התקשרות או כתובת,
כדי שהד"ש מהצל"ש יגיע לכתובת הנכונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ואני הראשונה...

סיפרה לי חברה שרכשה משקפים בחנות טלמור
ברבי עקיבא 43 בני ברק, של גיא טלמור.
היא קיבלה משקפים בסבסוד כמעט מלא מקופת חולים מאוחדת,
ואחרי פחות מחודש, נשברה המסגרת.
(ילדה בת 4 - אבל לא שובבה באופן חריג, שהלכה קודם לכן 1.5 עם אותם משקפים).
הוא החליף לה את המסגרת ב30 ש"ח בלבד.
קצת יותר מחודש - נשברה המסגרת - הפעם בצד השני.
היא הגיעה אליו, ספרה לו את ההסטוריה הקצרה,
ובלי לחשוב פעמיים הוא אמר לה:
קחי חדש.
לקח לה זמן להבין שהיא מקבלת זוג נוסף כולל הכל - בלי לשלם שקל!
מבחינתי זה סיפור מיוחד ולא מצוי!
כמה בעלי עסקים כאלו אתם מכירים?
ממנו יראו וילמדו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
צל"ש
ליבואן מוצרי התינוקות אי. גי. אס. טי.
קיבלתי מתנה ללידת בתי נדנדה מושקעת במיוחד מתנגנת, מתנדנדת ועוד אופציות מיוחדת
שנקנתה בקניון ירחא בזמנו.
עברו 3 שנים, ילדי שיחקו עם הנדנדה ויש לומר שדי באשמתם, אחד החלקים נשבר
ולא ניתן היה להשתמש בו עוד.
פניתי ליבואן המוצר 09-7432182 והוא נענה מיד לתקן בשמחה.
בלי להוסיף כסף ואפילו שקיבלתי זאת כמתנה.
השארתי את זה אצל בייבילנד בבני ברק והם לקחו, תיקנו והחזירו
בלי לשלם שקל!!!
כל הכבוד!!!

מדובר במוצר הזה
 

קבצים מצורפים

  • IMG_0492.JPG
    2.8 MB · צפיות: 16
  • הוסף לסימניות
  • #4
אי אפשר בלי להזכיר את 'פרסומון'
שעוזר כאן לכולם בשמחה, בחיוך, והמון פעמים- גם בחינם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הי, בדיוק באת לפתוח אשכול על פרסומון וכבר לא היה לי נעים לעשות זאת כיון שחדשים לבקרים נפתחים עליו אשכולות תודה..
אז זהו, קניתי ממנו מחשב שבוע שעבר.

בררתי בחנויות וחטפתי יאוש, נזכרתי בהארה משמים בפרסומון שכבר עזר לי כמה פעמים חינם אין כסף, והתקשרתי לשאול האם הוא גם מוכר מחשבים.
הוא הציע לי את אותם מחשבים של החנות ב1000 שקל פחות. עם אחריות לשנה יותר. שלח לי את המחשב כולל אופיס כולל תוכנות נחוצות +אנטי וירוס +מחשב מסודר, ואני יודעת שיש לי למי לפנות במקרה של שאלה.
בקיצור- תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קניתי נעליים ב"אוניון"-ברבי עקיבא כנראה שהיתה פשלה באותה הנעל ולאחר 3 חודשים הנעל החלה להתפרק ל-2 ,חזרתי אליו, בלי לומר מילה,בלי לבקש קבלה (למרות שהיתה לי)אמר לי לקחת נעליים אחרות במקומן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ל'ניק' ונתנו 10 שנותן ונותן אפילו 100 פעמים ללא הפסק.
(למה אתה לא מוסיף עוד 0 אחד? האמת הייתי מוסיף לך עוד כמה...:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לבעלי כמעט התפרק המשקפיים ,והוא לקח את המשקפיים
לחיזוק בחנות שבו קנה אותם ''חדות ראיה'' גאולה ירושלים (לאיודעת ר''ח..)
הם ניסו לחזק ותוך כדי (כנראה היה במצב גרוע) נשבר המשקפיים לגמרי
ובמצב שאין אפשרות לתקן , הם חזרו אליו ואמרו שהם עושים לו מסגרת חדשה
ללא תשלום ....
וכמו כן תמיד הכל שם במאור פנים ובסבלנות רבה!!!
יש להם שרות מצוין!
יבורכו משמים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י נס ופלא;1500132:
ל'ניק' ונתנו 10 שנותן ונותן אפילו 100 פעמים ללא הפסק.
(למה אתה לא מוסיף עוד 0 אחד? האמת הייתי מוסיף לך עוד כמה...:)


מצטרפת בחום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לצמצם ברח' השומר
שפעם באנו אליו עם מצלמה (שלא קנינו אצלו) שהזום שלה התקלקל ורצינו שיעביר למעבדה.
הוא ניסה במקום לתקן ידנית ו.. הצליח.
ולא בקש שקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אושר עד
אני חוזרת מקניה, עוברת על החשבונית ומגלה
שלפחות 10מוצרים שילמתי יותר זול ממה שכתוב על המוצר

עד היום נתקלתי ברשתות אחרות בבעיה הפוכה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
קניתי נדנדה של חברת גרקו בחול נשבר לי , החברה בארץ אמרה לי לשים בחנות שמוכרת את המוצרים שלה
לקחו תיקנו ולא לקחו תשלום למרות שציינתי שזה מחו"ל ועבר כמה שנים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה