כללי אשכול מקורי לגבי הקמפיין של אגד

  • הוסף לסימניות
  • #1
איך הייתם מציעים לאגד לרדת מהעץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
העברת הבעלות לחברה אחרת
שיודעת לתת שירות נורמלי לבני אדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גט כריתות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
למבוגרים: לחלק חלות בצורת מפתח גנבים חינם
לילדים: לחלק לגו חינם
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כל עולה לאוטובוס יקבל פחית קרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מהיום כל נוסע באגד יקבל חצי מטר מרובע פרטי לעמוד בו.*

*למשך שבוע, שלא בשעות העומס, בקווי ת"א הרצליה בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מהיום כל נוסע באגד יקבל חצי מטר מרובע פרטי לעמוד בו.*

*למשך שבוע, שלא בשעות העומס, בקווי ת"א הרצליה בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני לא חושבת שהם ישתחוו לציבור ויתנו הבטחות גרנדיוזיות,
התנצלות מכובדת בעיתונות ושרות מושלם* בתקופה הקרובה - יהיו פיצוי הולם.

*שרות מושלם= אוטובוסים תקינים, ממוזגים ונקיים שמגיעים בתדירות גבוהה / בזמן המבוקש (כל קו לפי הסדרו) למעלים מספר נפשות התואם למספר המושבים שבאוטובוס
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נראה לי שהם צריכים לתת את המינימום, שאמור להיות סטנדרט:
אוטובוסים שיוצאים בזמן, תדירות מספיקה, ו- מאד חשוב - מזגן בקיץ!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אפשר הסבר מה בדיוק מדובר?
הבנתי שהיה איזה פירסום של חלה עם גלגלים... קשור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י במבה לולו;1051049:
אפשר הסבר מה בדיוק מדובר?
הבנתי שהיה איזה פירסום של חלה עם גלגלים... קשור?


אכן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה לא רק לרדת מהעץ. אם הם רוצים לרדת מהעץ, הם יצטרכו ללכת לכיוון אחר לגמרי, שינוי כיוון משמעותי ומהותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מבחינתי שישארו על העץ, העיקר שנתפטר מהרעה החולה הזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לדעתי הם צריכים להקים מערכת של שרות לקוחות טלפוני אנושי, שיטפל בבעיות הרב קו, וידע בזמן אמת איפוא נמצא כל אוטובוס, ומה מצב התנועה.
הציבור החרדי לא יכול להיעזר במערכות מבוססות SMS GPS וסמארטפונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
השאלה מאיזה עץ?
הפרסום האחרון הוא רק התפרצות קטנה החוצה של היחס המזלזל המתמשך זה שנים!

לא יעזור התנצלות על הקמפיין הספציפי הנ"ל אלא פשוט לשנות כיוון לגמרי, לדעתי הם חייבים להעביר את הקווים החרדיים לאנשים משלנו.

הכוונה לפתוח בתוך אגד מחלקה חרדית שבו הפקחים, סדרנים, אחראים, מנהלים וכו' יהיו אנשים מהמגזר שיהיו קשובים לצרכי הציבור ויבינו אותם, וכמובן שלא יגיעו לידי זלזול והכפשה כזאת,

אבל זה חייב להיות אמיתי לא סתם כלפי חוץ, כמה סדרנים חסרי סמכויות משמעותיות כי את זה יש כבר היום, ואנחנו רואים איך שהמילה האחרונה בסופו של דבר נאמרת ע"י מי שאינו קשוב לצרכים שלנו, אנחנו מדברים פה על סמכויות עליונות כאילו ומדובר כאן בחברה נפרדת לחלוטין וכל ההחלטות בידי ההנהלה החרדית.

היות ולא נראה לי שזה יקרה אני חושב שעדיף שישחררו אותנו לנפשנו ונקים לבד את החברה החרדית שתספק את צרכנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
התכונתם לזה ?
התשובה של הגראפיקאים החרדיים למסע פרסום כאילו אנחנו לא משלמים באוטובוס ?
 

קבצים מצורפים

  • אגד כבשים.jpg
    KB 133 · צפיות: 26
  • אגד 2.jpg
    KB 76.1 · צפיות: 17
  • אגד לגזור ולשמור.jpg
    KB 47 · צפיות: 19
  • אגד-01.jpg
    KB 101.6 · צפיות: 16
  • אגד-02.jpg
    KB 98.2 · צפיות: 20
  • אגד-03.jpg
    KB 100.1 · צפיות: 20
  • אגד3.jpg
    KB 101.3 · צפיות: 17
  • גדכ.jpg
    KB 60 · צפיות: 16
  • קמפיין אגד 2.jpg
    KB 92.9 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא הם צריכים לרדת מהעץ,
אנחנו צריכים להוריד אותם מהעץ ומהר, להביא חברות אחרות במקומם, כבר סבלנו מהם מספיק שנים.
אם הם רוצים לרדת טיפה מהעץ, הם יכולים לפרסם בתקשורת הכללית שעל פי בדיקה שהם עשו כמעט כל הנוסעים שלא שלמו מיד שלמו בסופו של דבר בימים אחרים, אבל הם מבקשים מהכמה אנשים שלא משלמים מיד בגלל עומס וכדומה לשלם בכל מחיר מיד בהתחלה, אפילו שזה לא נכון, אבל רק ככה הם יכולים לכבות את האש שהם הציתו, כך הם יכבו את האש בגלל הקמפיין המעוות,
אבל לרדת לגמרי מהעץ הם צריכים לעשות טיפול שורש ולבנות דרך חדשה, ולהשקיע יותר באוטובוסים ובשרות מאשר בקמפיינים ובאוטובוסים ריקים בהרבה ערים בארץ הם צריכים לשרת בעיקר את הקהל יעד הכי צפוף שמשתמש הכי הרבה בתחבורה ציבורית,
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה