הום סטיילינג אשמח להתייעצות ממבינות בהום סטיילינג

  • הוסף לסימניות
  • #21
יש לי עוד שאלה 🙂
באיזה גובה בדרך כלל מתחיל המדף הראשון?
זה הגיוני שיתחיל ב85 ס"מ, או שזה נמוך מדי?
איך בדרך כלל מחלקים את השטח של הארון או המדפים כדי שיהיה פרקטי ונעים לעין?

אשמח מאוד לשמוע עצות או דוגמאות מניסיון שלכם!
צפה בקובץ המצורף 2173401
בין 80 - 100 ס"מ זה בסדר גמור
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
בעיני מהמם.
אבל יש כאלה שממש מתות על חירוץ, לשיקולך. (ואז אולי להוריד את הזהב)

הארון כולו באותו צבע או שהמדפים הפתוחים בצבע שונה?
כי פה נראה 3 צבעים שונים... משערת שזה רק 2 או 1.

לדעתי המיטה ממש מתאימה כי הצבע בסיס שלה כמו בסיס הארון, הראש מיטה באותו צבע כמו המדפים הפתוחים + זהב מתכתי בידיות ובמסגרת.
התמונות מבינה?
כי יש פה אי דיוקים קלים בצבעים שלכאורה במציאות יהיו יותר תואמים.
הבנתי נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בעיני מהמם.
אבל יש כאלה שממש מתות על חירוץ, לשיקולך. (ואז אולי להוריד את הזהב)

הארון כולו באותו צבע או שהמדפים הפתוחים בצבע שונה?
כי פה נראה 3 צבעים שונים... משערת שזה רק 2 או 1.

לדעתי המיטה ממש מתאימה כי הצבע בסיס שלה כמו בסיס הארון, הראש מיטה באותו צבע כמו המדפים הפתוחים + זהב מתכתי בידיות ובמסגרת.
התמונות מבינה?
כי יש פה אי דיוקים קלים בצבעים שלכאורה במציאות יהיו יותר תואמים.
הבנתי נכון?
התמונה היא הדמיה מChatGPT.
זו ההדמיה הכי קרובה למה שניסיתי להוציא ממנו, הוא לא כל כך מבין אותי 😅
המיטה דווקא יצאה ממש דומה, כי העליתי לו תמונה של ראש המיטה שבחרתי.

בחדר יש בעצם שני צבעים + זהב
צבע אחד הוא ראש המיטה (ובאותו גוון אני מתלבטת לעשות גם את המדפים הפתוחים).
צבע שני הוא השידה, המיטות וכל הארון.
הזהב מופיע בראש המיטה ובידיות.

אני אוהבת חירוץ, אבל יכולה לוותר עליו אם זה יוצר עומס בעין, אלא אם כן יש אלמנט אחר מיוחד, למשל מדפים פתוחים בגוון השני ולא בצבע של הארון.
מה את אומרת?
לעשות את המדפים בגוון השני, או שזה משהו שאני עלולה להתחרט עליו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לטעמי מה שמוזר זה שבראש מיטה יש את הפסים האלכסוניים שלא קשורים לעיצוב של הארון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לטעמי מה שמוזר זה שבראש מיטה יש את הפסים האלכסוניים שלא קשורים לעיצוב של הארון.
אם מוותרים על החריצים בארון, זה עדיין נראה מוזר?
1770125053702.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני עשיתי את השלפי הזה באמצע ובגב שמו מראה
ונהיה לי מקום להתאפר
זה מאד נוח בגובה העיניים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אני עשיתי את השלפי הזה באמצע ובגב שמו מראה
ונהיה לי מקום להתאפר
זה מאד נוח בגובה העיניים
זה נשמע ממש נוח!
אפשר לשאול מה הרוחב של החלל אצלך?
אצלי הוא רק 40 ס"מ, וזה מרגיש לי קצת צר, מעניין אותי איך זה אצלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
התמונה היא הדמיה מChatGPT.
זו ההדמיה הכי קרובה למה שניסיתי להוציא ממנו, הוא לא כל כך מבין אותי 😅
המיטה דווקא יצאה ממש דומה, כי העליתי לו תמונה של ראש המיטה שבחרתי.

בחדר יש בעצם שני צבעים + זהב
צבע אחד הוא ראש המיטה (ובאותו גוון אני מתלבטת לעשות גם את המדפים הפתוחים).
צבע שני הוא השידה, המיטות וכל הארון.
הזהב מופיע בראש המיטה ובידיות.

אני אוהבת חירוץ, אבל יכולה לוותר עליו אם זה יוצר עומס בעין, אלא אם כן יש אלמנט אחר מיוחד, למשל מדפים פתוחים בגוון השני ולא בצבע של הארון.
מה את אומרת?
לעשות את המדפים בגוון השני, או שזה משהו שאני עלולה להתחרט עליו?
סה"כ ההדמיה נותנת כיוון טוב, שאלתי כדי לוודא.
עצם המדפים הפתוחים בטח לא יוצר עומס, אולי השינוי צבע אבל אני לא סגורה על זה.

קחי בחשבון שחוץ מהאלמנטים הקשיחים שבעז"ה ישמשו אותך להרבה שנים יהיה גם מצעים ואת הפריטים שבמדפים הפתוחים + גופי תאורה כלשהם כך שיש עוד אלמנטים בחדר.
אישית אני לא עפה על חירוץ אז אולי אני הייתי מוותרת על זה,
אבל במקומך, אם את אוהבת, לכי על זה ותנסי ליישר לקו אחיד ולהוריד עומס באלמנטים אחרים.
(את ממש בעניין של הזהב למשל? לי הידיות קצת הזכירו ארונות מטבח אולי תורידי את זה במקום החירוץ)

והעיקר - שאת תאהבי,
תעשי מה שנראה לך, זה לא הבית שלי :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה