כללי אשמח לשמוע את דעתכם

  • הוסף לסימניות
  • #1
פעם ראשונה שאני מעצבת כזה דבר, איך נראה? (מדובר באריזה של חטיף, כמובן)
מחכה לשמוע חו"ד וביקורת בונה.
בתודה מראש לכל המגיבים!
 

קבצים מצורפים

  • פופלי.jpg
    KB 526.7 · צפיות: 35
  • הוסף לסימניות
  • #2
תווית קופצת :)
יש כמה בעיות שכדאי לשים לב אליהם:
הרקע מאוד מאפיל על התווית. כדאי לשנות לרקע רגוע יותר למרות הקופצניות המתבקשת. המוצר עצמו צריך לבלוט ולא הרקע.
כדאי לבטל לגמרי או להחליק ולעדן יותר את ההבלטה במילה פופלי. ובודאי לבטל לגמרי את ההבלטה במילים פופקורן בטעם תות בננה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כנ"ל.
לדעתי גם המעברים שבריבועים בצדדים מיותרים.
נסי ריבוע לבן פשוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הלוגו שלהם ממש הורס בעיקר הצבע שלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הסגנון קצת מיושן (אולי כדי להתאים לכל שאר האריזות?)
הייתי ממליצה לעבור על חטיפים וכד' ולהתעדכן בעיצובים מקובלים
שווה לרענן את הקולקציה אפי' שהלוגו ישאר ישן...
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י album;1035320:
הסגנון קצת מיושן (אולי כדי להתאים לכל שאר האריזות?)
הייתי ממליצה לעבור על חטיפים וכד' ולהתעדכן בעיצובים מקובלים
שווה לרענן את הקולקציה אפי' שהלוגו ישאר ישן...
בהצלחה.
אדרבה, אני רוצה לשפר, אבל האם זה לא נראה מיושן רק בגלל הלוגו?
ראיתי הרבה אריזות של חטיפים ונראה לי שזה הסגנון פחות או יותר, אולי תאירי את עיני, מה אפשר לשנות? לתקן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
העיצוב יפה אבל מה שנותן פה את התחושה זה ההבלטות, המעברים וכו'.
תנסי לקחת חפיסות של אוסם ועוד חברות עדכניות ותראי במה מדובר. גם אם יהיו שם מעברים הם יהיו עדינים מאד, חברות אחרות משתמשות רק בווקטור ובסיגנון נקי מאד מאד. זה מקפיץ את הרמה.

ואם את חושבת שהסגנון הזה מתאים לחברה אולי כדאי שתתרשמי ממה שהעלה פה zevUp. יש מעברים וכד' סגנון מעט כבד

מקווה שהצלחתי להסביר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י album;1035320:
הסגנון קצת מיושן (אולי כדי להתאים לכל שאר האריזות?)
הייתי ממליצה לעבור על חטיפים וכד' ולהתעדכן בעיצובים מקובלים
שווה לרענן את הקולקציה אפי' שהלוגו ישאר ישן...
בהצלחה.

אכן זה מיושן ולוקח אותי 20 30 שנה אחורה.
אם את רוצה לברוח משם תעשי מחקר שוק.
אני ממליצה להסתכל על אריזות חטיפים מעודכנות צרפתי לך פה דוגמאות טובות
הלוגו הישן לדעתי לא מפריע ולא הייתי מחליפה אותו.

בהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • Snacks2.jpg
    KB 561.4 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #9
בקי, האריזות שהבאת באמת מאוד יפות, אבל יש נקודה שלא התייחסת אליה והיא רמת המיצוב של החטיף.
חטיפים באריזות כמו שצירפת, מעבירים מסר שמדובר בחטיף או בממתק איכותי ויקר.

ניכר שפותחת השרשור התבקשה לעצב אריזה שתזעק מהמדף "זול! זול! הכי זול בקטגוריה!"
ולמרות כל הבעיות בעיצוב שהיא צירפה, דווקא לנקודה המשמעותית הזו היא קלעה.
אני מסכימה שיש מה לשפר בעיצוב אבל צריך לעשות זאת מבלי לאבד את המיצוב הנמוך, כי אחרת הרחקנו את קהל היעד ופגענו במכירות במקום לקדם אותן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י naamah;1035497:
בקי, האריזות שהבאת באמת מאוד יפות, אבל יש נקודה שלא התייחסת אליה והיא רמת המיצוב של החטיף.
חטיפים באריזות כמו שצירפת, מעבירים מסר שמדובר בחטיף או בממתק איכותי ויקר.

ניכר שפותחת השרשור התבקשה לעצב אריזה שתזעק מהמדף "זול! זול! הכי זול בקטגוריה!"
ולמרות כל הבעיות בעיצוב שהיא צירפה, דווקא לנקודה המשמעותית הזו היא קלעה.
אני מסכימה שיש מה לשפר בעיצוב אבל צריך לעשות זאת מבלי לאבד את המיצוב הנמוך, כי אחרת הרחקנו את קהל היעד ופגענו במכירות במקום לקדם אותן.
----------------
נעמה, אני חולקת עליך בעניין הזול: האם מוצר זול=עיצוב מיושן?
גם מוצר זול יכול להיראות טוב. האתגר הגדול באמת הוא לקחת מוצר שפונה לקהל יעד שמחפש את "הזול" ולעצב לו חטיף שנראה טוב אבל לא יוקרתי כי זה עלול להבריח את קהל היעד ובנקודה הזו אני מסכימה איתך: אני מודה שרוב המוצרים שצירפתי משדרים יוקרתיות אבל אפשר לקבל משם רעיונות ולקחת את זה לכיוון אחר- מציאת איזון בין מעוצב יוקרתי למעוצב טוב.
בסופו של דבר חברה שרוצה למכור זול כנראה גם לא תוציא תקציב ענק על מיתוג מסטודיו נחשב אבל אפשר גם עם תקציב מוגבל לקבל תוצאה מכובדת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נעמה,
עדיין ניתן לשפר את המראה. למשל דוגמא סתם שעלתה לי בראש. (לא יודעת אם הכי מוצלחת) טמפו-העיצוב שלו לא מיושן. קצת טרחני ומקושקש אבל קצת מתקדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י בקי;1035511:
----------------
נעמה, אני חולקת עליך בעניין הזול: האם מוצר זול=עיצוב מיושן?
גם מוצר זול יכול להיראות טוב. האתגר הגדול באמת הוא לקחת מוצר שפונה לקהל יעד שמחפש את "הזול" ולעצב לו חטיף שנראה טוב אבל לא יוקרתי כי זה עלול להבריח את קהל היעד ובנקודה הזו אני מסכימה איתך: אני מודה שרוב המוצרים שצירפתי משדרים יוקרתיות אבל אפשר לקבל משם רעיונות ולקחת את זה לכיוון אחר- מציאת איזון בין מעוצב יוקרתי למעוצב טוב.
בסופו של דבר חברה שרוצה למכור זול כנראה גם לא תוציא תקציב ענק על מיתוג מסטודיו נחשב אבל אפשר גם עם תקציב מוגבל לקבל תוצאה מכובדת.

לא אמרתי שזול = עיצוב מיושן.
אבל יש פרמטרים מסויימים שמשדרים 'זול', והחטיף צריך לעמוד בהם.
האריזות שהבאת הן של מיצוב גבוה יותר.

"באגסי" למשל הוא חטיף זול, שנראה טוב אבל לא מאבד את המיצוב הנמוך.
לא עיצבו אותו על רקע לבן או שחור, עם צילום מפונפן ופונטים דקיקים. זו היתה טעות אסטרטגית לעצב אותו כך.

אם לזרוק כמה עצמות, עיצוב אריזה שמשדר מיצוב זול לרוב יעשה שימוש בצבעי יסוד עזים, מקסימליזם עיצובי (ההפך ממינימליזם), פונטים במשקל כבד, פשטות קונספטואלית.
בקיצור, כל מה שהפוך ממינמליזם, אנינות ותחכום.
וזה עדיין יכול וצריך להיעשות טוב, לא אמרתי אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני לא חושבת שאריזת הפופקורן משמאל משדרת יוקרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
סתם אגב,
best before
ולא
befor.
לעניות דעתי גם סגנון מעט מיושן, יתכן שמודפס יראה אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י blueberry;1035518:
אני לא חושבת שאריזת הפופקורן משמאל משדרת יוקרה.

לפעמים (ובמיוחד בקטגוריה הצפופה של חטיפים) מספיק שזה ישדר שזה עולה 2-3 ש"ח יותר ממה שזה עולה באמת, כדי להרחיק את קהל היעד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
תודה לכם, לכל המגיבים!
ממש לא רציתי לעצב משהו מיושן,
(אגב, הלקוח מרוצה עד הגג מהעיצוב, אבל אני כן רוצה להביא לו משהו עדכני ויפה) אני מסכימה מאוד איתך אלבומים, אני כן רוצה עיצוב חדשני, ונתתם לי עכשיו כיווני חשיבה חדשים, תמשיכו להגיב ואני אחשוב איך לשפר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מה דעתכם על זה?

הלאה, ביקורת בלי רחמים!
האם זה יותר טוב?
 

קבצים מצורפים

  • פופלי.jpg
    KB 383.4 · צפיות: 24
  • הוסף לסימניות
  • #18
הקודם היה הרבה יותר טוב :eek:

המעברים הצבעוניים, הריכוך של המסגרות לא נותן טעם של חדשנות.
השאלה מה אתם מחפשים? חדשנות או עיצוב חדש?

אם מדובר בחדשנות לא הראשון ולא השני
אם מדובר בעיצוב חדש אפשר לקחת את הראשון ולשפר כך: (זה עדיין יראה טוב!!)

-את הרקע המקושקש להחליק
-להפוך את המעברים של המסגרות ליותר עדינות=מעט הבדל בין הצבע הכהה לבהיר יותר (וגם ללא שקיפות)
-את "צבעי מאכל טבעיים" ליישר ולשים בצד שמאל למטה

זה בגדול.

[הערונת: אם היו נותנים לי את הפרוייקט לא יודעת אם הייתי מסתדרת יותר טוב ממך...
להעיר זה תמיד קל...
הרבה הצלחה!!!]
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
הקודם הרבה יותר מושך.
אולי תנסי כמו שכתבו רק להוריד את ההבלטות ואת צבעי המעבר בקוביות.
וגם את המילים: "פופקורן בטעמי תות בננה" - בחצי קשת. זה גם מוסיף ל"מראה המיושן"
שיהיה בשורה ישרה כמו בדוגמא השניה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה