אתגר השבוע *** אתגר הקרקטר-דיזיין הראשון - מצדה ***

  • הוסף לסימניות
  • #1
ברוכים הבאים,
באיחור אופנתי, לאתגר הקריקטר דיזיין הראשון.
כבוד הוא לי.
באתגר זה אציג לכם דמו לקוח, לא במערכת התמודדות עם דרישות כללית, אלא ספציפית בדרישות עיצוביות.
בנספח אוסיף כמה מילים, באזור זה נשאיר למקצועיות לדבר.
רק אקדים שהלקוח שמצוייר כאן פיקטיבי לחלוטין, ואין שום קשר למציאות חוץ מההקשר הכללי.

נניח, שהלקוח הוא מרכז המבקרים של מצדה.
הם רוצים לפנות לציבור החרדי, ובשל כך להנגיש את הפרוספקטים והשילוט בצורה שדבר נעים לציבורינו הענוג עד אימה.
לשם כך, הם החליטו לייצר דמות שתלווה את האתר, בכל אטרקציה והדרכה.
הם רוצים ממך או ממך, סקיצה או איור זריז, של (אל תשאלו, לדעתי זה טיפשי, אבל זה מה שהם החליטו. הכסף טוב, אל תשכחו.... :)):

ילד חרדי, לבוש כחייל רומאי.

הם רוצים דמות של ילד חמוד, סימפטי, מאיר, מזמין.
הלבוש יהיה מוגדר, לא מבולגן, לא ערמת שריון קשקשים ורצועות ובדים גולשים, אלא בגדי מוגדרים, שמזוהים מייד עם חייל רומאי, תקופתית.
הם רוצים את הדמות בשתי פוזות. אחת עומד נוח, השנייה פעיל במשהו.
לא ציור מושקע. סקיצה ברורה, או איור נקי.
לא יינתנו תוספת נקודות על השקעה מטורפת בצביעה או ברקע או כזה. העיקר שיהיה, שוב:
ילד,
חביב,
בגדי חייל רומאי,
2 פוזות.

הנקודות שעליהן ינתנו הנקודות והיתרונות לזכייה:
ליצור דמות שתהיה ייחודית ויפה,
שיהיה בסיס אנטומי טוב,
שתהיה מחוברת היסטורית, חיפוש קטן ברשת לא יזיק.
שתהיה מחשבה בהתאמת ההיסטוריה של הבגדים, שלא יעיקו אלא ישמשו עזר לאוירה הכללית,
שתהיה ניכרת מחשבה, באופן כללי.

הכללים הפורמליים, כרגיל:

א. כל משתתף רשאי להעלות איור אחד בלבד.
ב. האיור חייב להיות בחשיפה ראשונית בפורום
ג. תינתן עדיפות ליצירה שנעשתה במיוחד לאתגר.
ד. תוכנת האיור תופיע בהודעה (אפשר כמובן גם ציור ידני)
ה. אין להגיב כאן על האתגר בשום פנים ואופן.
ו. תגובות תתקבלנה בברכה רק בנספח האתגר.
ז. האיור חייב להיות מאויר ע"י הניק המעלה אותו.
ח. מועד אחרון להעלאת עבודות בעוד שבועיים וחצי מהיום.

פרטים, טיפים, השראות ושאלות, בנספח.
יאללה, לעבודה.
תהנו נוראאאאא!
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הנה שלי-

לא היה לי זמן לעשות 2 פוזות, אבל גם פוזה אחת זה יפה אני חושב.
נעשה כולו בפוטושופ, ודרך אגב לא יצא לנו לדבר על זה, אבל היום אני כבר טוען שאין אין כמו פוטושופ, תמחקו את כל מה שכתבתי בעבר על פיינטר. :) (חוץ מה-30 יום)
זהו, והאמת שהוא עומד בצורה מאוד סתמית, כי העיקר רציתי לבסס קודם את העניין של הקסדה הגדולה שיושבת עליו עקום, אבל אח"כ כבר התחלתי להשתעשע עם הצבעים וכבר לא נשאר לי זמן לעשות אחד מחדש עומד בצורה מעניינת יותר.
את הפרטי לבוש וכו' לקחתי מהתמונות שפרסמו בנספח, חוץ מכמובן החולצה הלבנה והגרבים והסנדלים, שהשארתי לו כסממנים של ילד חרדי.

אז הנה, וכדאי ללחוץ להגדיל כדי להנות מהמשיכות מברשת-
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
...ושלי

נעשה בעט פארקר על נייר דפדפת...
סתם. מאוייר במנגה קליפ.
לא השקעתי באינק או בצבע מקוצר הזמן. גם בדמות הנשענת על המגן השקעתי פחות לצערי.
מתחבאים כמה אלמנטים ששייכים לילד חרדי ממוצע באיור.
תודה לאבימי על הרעיון המוצלח ועל הסדרה המגניבה שפתח באתגר.

צפה בקובץ המצורף 333654
 

קבצים מצורפים

  • ילד רומאי.jpg
    1.9 MB · צפיות: 72
  • הוסף לסימניות
  • #8

קבצים מצורפים

  • ילד רומי.jpg
    KB 399.8 · צפיות: 67
  • ילד רומי בלי צבע.jpg
    KB 282.1 · צפיות: 61
  • הוסף לסימניות
  • #9
מקווה שעניתי לדרישות.
רק כשהציור היה מוכן, ראיתי שדרישות הלקוח בלי גלימות, אבל מה אני אעשה שזה מה שלבש החייל הרומאי שהיווה לי להשראה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גיבור-על שעף על עצמו...

חיילון חביב שרק משתוקק כמו כל ילד כמעט, להחזיק בכידון וחרב...:rolleyes:
20 דק' עבודה בשביל הכיף, ככה בין לבין.
 

קבצים מצורפים

  • חייל קטן-.jpg
    KB 373.6 · צפיות: 61
  • הוסף לסימניות
  • #12
טוב,
בגדול רציתי שתיהיה לדמות משהו שקשור לנוף המדברי, לכן נתתי לו גזע עץ מת.
אם היתי מגיע לצביעה היתי עושה אותו בצבעים מדבריים.
אני מצרף בנספח דברים שעברו לי בראש תוך כדי היצירה.
 

קבצים מצורפים

  • ילד רומאי.jpg
    KB 128.3 · צפיות: 65
  • הוסף לסימניות
  • #13
רק אחרי שהסקיצה לסקיצה שלי היתה מוכנה, ראיתי שמירי הקדימה אותי עם השימוש ה'מצועצע' לחנית:)
 

קבצים מצורפים

  • רו.jpg
    1.6 MB · צפיות: 56
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא רוצה לקום מחר בבוקר ולראות שכבר לא נותר לי מה לחדש,
אז קבלו קודם את הפוזה הבסיסית.
המשך יבוא בל"נ
(יש עוד שבועיים לסיום האתגר;))
צפה בקובץ המצורף 333934

והנה השני-
צפה בקובץ המצורף 333965

ללקוח-
יש עדיין מה לשפר באנטומיה וכו'
אחרי העברת המקדמה נוכל לשפר ולהתקדם הלאה;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חשבתי שזה ייצא אחרת...בכל אופן זה היה עבודה בשביל הכיף
 

קבצים מצורפים

  • רומים.jpg
    1.1 MB · צפיות: 71
  • הוסף לסימניות
  • #16
זה מדהים שדוקא באתגר כזה מקצועי אני מעזה להעלות, אולי דוקא בגלל המיקוד...


אגב, קוראים לו נתנאל, בן 11, ספוטיבי ושוחר הרפתקאות ולכן הסכים התחפש לחיל רומאי בטיול המשפחתי שלהם במצדה

ואם יש לי איזה סיכוי קלוש לזכות במשהו באתגר הזה, זה בשם שחשבתי שיחליף את קרד"ז: כארד ת"ז

כן, את הפוזה מאחורי החומה עשיתי רק כדי לצאת ידי חובה ולהעלות שתי פוזות...
 

קבצים מצורפים

  • קרדז רומאי1ש.jpg
    KB 114.5 · צפיות: 61
  • קרדז רומאי 2ש.jpg
    KB 246.7 · צפיות: 51
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם אני לא הצלחתי לחדש במיוחד...

:(
דוגמה עם הצללות ובלי (מחמת עצלות)
 

קבצים מצורפים

  • 2 רומחים.jpg
    KB 659.5 · צפיות: 57
  • הוסף לסימניות
  • #18
ובכן, טרם הספקתי לצבוע אבל זה הרעיון בגדול (?)
רציתי יותר לכוון לשובבות והאנרגיה של ילדים בעיקר חרדים, מאוהבים ומכורים לאופניים.
אז לקחתי אלמנטים שיותר קשורים לחיי היומיום שמצויים יותר לילד שמעוניין להתחפש...
גם הקו נראה לי יותר נקי ועכשוי כדי יותר לחבר את הילדים של היום למשהו של פעם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מתגלש על המגן שלו- תוספת פוזה שניה ברמת סקיצה

אבימי, הריני משלם את החוב של פוזה שניה.
שייך לכאן- עיצוב דמות בצבע, הפוזה הראשונה
סקיצה ממש זריזה, חפשתי שזה כבר יהיה לי תרגיל לתנוחה מעניינת מזווית מעניינת,
והאמת שהפורפוציות לא ממש זהות, הרגלים היו צריכות להיות קצת קצרות יותר והראש והקסדה קצת גדולים יותר,
אבל בשביל לתקן את זה צריכים לעבור על הקווים שוב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה