קורונה אתם שם למעלה - אולי תחשבו עוד פעם ?!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
אבל הקביעה לפיה הוא נועד בדווקא כנגד הציבור החרדי פשוט מגוחכת.
לא נועד בדווקא נגד חרדים אולי, אבל לא ממש מזיז להם שהפעם גם החרדים נכללים למרות שאחוזי ההדבקה אצלנו נמוכים.
מה שאין כן כשזה היה הפוך- ואז חלילה לא עשו סגר על אזורים ירוקים חלוניים אלא רק אדומים חרדיים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מה שאין כן כשזה היה הפוך- ואז חלילה לא עשו סגר על אזורים ירוקים חלוניים אלא רק אדומים חרדיים...
היה ועדיין יש סגר על ערים ערביות.
רק לפני שבוע ויותר היה סגר על נצרת.
אין לי ספק שהעוצר הזה בא בין השאר למנוע מהערבים הנוצרים את החינגאות שלהם.
(שלצערנו גם יהודים מצטרפים אליהן).
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נאלצת שלא להסכים. אותי זה לא מחשיד בפרט שזה נמשך עד 2/1.
הויכוח היה על הנקודה שבעבר הסגרים היו רק על ערים אדומות ועכשיו כשאין כמעט תחלואה בערים החרדיות אז זה גם על הערים הירוקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לא נועד בדווקא נגד חרדים אולי, אבל לא ממש מזיז להם שהפעם גם החרדים נכללים למרות שאחוזי ההדבקה אצלנו נמוכים.
מה שאין כן כשזה היה הפוך- ואז חלילה לא עשו סגר על אזורים ירוקים חלוניים אלא רק אדומים חרדיים...
דיבררת אותי ממש..
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הויכוח היה על הנקודה שבעבר הסגרים היו רק על ערים אדומות ועכשיו כשאין כמעט תחלואה בערים החרדיות אז זה גם על הערים הירוקות.
וגם על זה עניתי לך שהקורונה לא תיעצר בחנוכה בפתח הערים החרדיות ותברח מערבי הלביבות. העליתי השערה שרוצים להקדים רפואה למכה כי הוכח שהתכנסויות כאלו היו גורם מאיץ משמעותי ביותר.
את רוצה לחשוב שזו אפליית חרדים? תרבחי ותסעדי. אני סיימתי להידיין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
דווקא באחוז הנדבקים היומי יש ירידה,
וגם בחולים הקשים יש התמתנות בימים האחרונים.
באחוז החיוביים יש עליה ברורה, וגם בחולים קשה יש עליה.
כדאי לעיין בטבלאות על טווח של לפחות שבוע, ולראות את התמונה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #29
היה ועדיין יש סגר על ערים ערביות.
רק לפני שבוע ויותר היה סגר על נצרת.
אין לי ספק שהעוצר הזה בא בין השאר למנוע מהערבים הנוצרים את החינגאות שלהם.
(שלצערנו גם יהודים מצטרפים אליהן).
אין שום בעיה! אבל תשאירו את הירוקים בחוץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
וגם על זה עניתי לך שהקורונה לא תיעצר בחנוכה בפתח הערים החרדיות ותברח מערבי הלביבות. העליתי השערה שרוצים להקדים רפואה למכה כי הוכח שהתכנסויות כאלו היו גורם מאיץ משמעותי ביותר.
את רוצה לחשוב שזו אפליית חרדים? תרבחי ותסעדי. אני סיימתי להידיין.
על זה עניתי שזה מסריח שהשיטה השתנתה בערב חנוכה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
ואיך את מסבירה את זה שבדיוק עכשיו הסגר הוא גם לערים ירוקות ולא רק לאדומות?
כי הערים החרדיות בתחלואה נמוכה כרגע?
ומה היה בחגי תשרי? לא היה סגר על כל הארץ?
והאם לא יצאו כאן מהכלים רק על המחשבה שאולי יעשו סגר רק על הערים האדומות, שאז במקרה היו הערים החרדיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
ומה היה בחגי תשרי? לא היה סגר על כל הארץ?
והאם לא יצאו כאן מהכלים רק על המחשבה שאולי יעשו סגר רק על הערים האדומות, שאז במקרה היו הערים החרדיות?
בחגי תשרי הסגר היה בגלל עליה בתחלואה, עכשיו אין אצלנו עליה, בדגש על אצלנו.
טוב אני פורשת בזמן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
כנ"ל לקראת החגים.
אז אמנם היו יותר נדבקים, אבל היקף הבדיקות היה היסטרי, וכן ברור לי שמשחקים עם המספרים כדי להציג את האחוז כגבוה יותר.
ככל שיש יותר בדיקות, אחוז החיוביים מבין הנבדקים אמור דווקא לרדת (בניגוד למספר המאומתים שדווקא עולה).
וכשאחוז החיוביים עולה על אף ריבוי הבדיקות - זה מראה על עליה אמיתית.
וזה מה שקרה לפני החגים, ולצערנו גם כעת התחילה זה מכבר עליה באחוז החיוביים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י post: 8655399:
אתם רוצים פתרון לדברים הללו ?
בבחירות הקרובות פשוט לא נצביע!!!
הנציגות החרדית לא עושה כלום בשבילנו כי היא יודעת שפסק הלכה אחד מוציא אותנו להצביע
צריך ללכת לגדולי ישראל ללא החכי"ם ולספר להם את ההתעללות של השלטון וההתעלמות הנציגים החרדים מאיתנו
אולי הם יגידו לנו להצביע למפלגה אחרת...
לא יודעת מי גדולי ישראל שלך... גדו"י שהחכים החרדיים נשמעים להם הורו בפסח שלא לצאת מהבית! ומורים כל הזמן להישמר
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י post: 8655399:
אתם רוצים פתרון לדברים הללו ?
בבחירות הקרובות פשוט לא נצביע!!!
הנציגות החרדית לא עושה כלום בשבילנו כי היא יודעת שפסק הלכה אחד מוציא אותנו להצביע
צריך ללכת לגדולי ישראל ללא החכי"ם ולספר להם את ההתעללות של השלטון וההתעלמות הנציגים החרדים מאיתנו
אולי הם יגידו לנו להצביע למפלגה אחרת...
ומה עשית בזה.??
ההפיך אולי כל אילה שלא הצביעו בבחירות הקודמות(על דעת עצמם)יפיקו לקחים ויצביעו וכך יהיה יותר כח לנציגות החרדית
לא להצביע זה נותן להם יותר כח ואז לגמרי אבדנו.......
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:
  • הוסף לסימניות
  • #36
כל השנים בוכים שכל הערבי לבבות הם להשכיחם תורתך
השנה זה כבר לא יהיה ...
אז א"א להגיד שהסגר יפגע ברוח ,
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אנחנו ועוד משפחות רבות עושים את ההשתדלות שלנו לפי הנתונים בשטח.
לשם כך אנחנו עוקבים אחרי הנתונים המתפרסמים כדי לדעת מה מצב התפשטות המגיפה.
כיוון שהקורונה עדיין כאן, ולמרבה הצער ראינו שיש עליה באחוזי החיוביים מבין הנבדקים, ועליה במקדם ההדבקה, ועליה בחולים קשה -
ממילא לא תכננו שום מפגש נרחב, אלא רק מפגשים מצומצמים ועם תנאי ריחוק מתאימים.

לא שלא כואב לנו הדבר הזה. לא שלא נזכרנו במפגש הנפלא של שנה שעברה. אך משלימים עם המצב שד' הביא עלינו ועם התפקיד העכשווי שהוטל עלינו, גם אם הוא כרוך בכאב (ומשתדלים לשמוח, כי כל תפקיד מ ד' ראוי לקבלו בשמחה. אלא שלא תמיד אנחנו שם...), ומתפללים ומצפים לסיום המחלה.

אולי לכן הסגר פחות מזיז לנו, כי הוא איננו גורם לנו לשינוי מהותי בתוכניות.
ובודאי אין לנו סיבה לחשוב לכיוון 'אנטישמיות', כיוון שהבנו את המצב עוד לפני כן.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #38
הסיפור היחיד שעומד מאחורי העוצר הוא ניסיון להביך את גנץ על שמפרק את הממשלה בעיצומו של סגר ומשבר כלכלי.
אמממ... ולמה האזרחים צריכים לסבול בדרך?
אופס... לא חשבו על זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אבל נראה לי שכבר כלו כל הקיצין.
קרוב לשנה מגבילים אותנו.
בהתחלה כולנו נטינו להאמין, מתוך תמימות ורצון טוב, שכל ההחלטות הן הכרחיות ומצילות חיים.
ועכשיו מה?
נראה לך שגם אחרי שהקורונה תגמר יגבילו אותך?
מה הענין לסגור אותנו בחנוכה בבית ?!
לא סוגרים.
אפשר לעשות 'מסיבת לביבות' [שכידוע חיובה מדאורייתא] בבוקר ובצהרים.
למה גם עכשיו לא נוכל אחרי ההדלקה לקחת את הילדים לסבא וסבתא שייהנו מהם, וגם יפנקו אותם...
אם אתה גר באותה עיר - תוכל גם תוכל.
הקניונים ישארו פתוחים,
הקניונים יהיו סגורים באותם שעות שבהם כולם יהיו 'סגורים'.
חלילה שהבחורים היקרים שמסרו נפש חודשיים לא יוכלו לנסוע קצת לנפוש עם ההורים.
שקר.
הם בהחלט יוכלו לנסוע. ואפילו להיות שבוע שלם אצל ההורים.
אני מתקוממת הרבה יותר..
אני תושבת אשדוד.. כבר היינו איזה פעמיים בסגר אנחנו בגלל שהיינו עיר אדומה. (ואפילו לא כל העיר... רק הרובעים החרדים)
מה קרה עכשיו שאתם לא סוגרים רק את הערים האדומות?? אה?? מה, הפעם לא מדובר בחרדים ??
כשהתחלואה בציבור החילוני מגיע גם לנו לסבול??
מי אמר שלא סוגרים את הערים האדומות?
מי אמר שהתחלואה בציבור החילוני?
האם כשהערים החרדיות היו אדומות הייתם בעד לפתוח את שאר הערים, או בעד סגר כללי?
עושים קרוב ל 70000 בדיקות ואז יש קרוב ל 2000 מאומתים.
לא מסתכלים רק על המאומתים אלא על אחוז החיוביים, והאחוז הזה בהחלט עולה. איך אתה מסביר את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הסיפור היחיד שעומד מאחורי העוצר הוא ניסיון להביך את גנץ על שמפרק את הממשלה בעיצומו של סגר ומשבר כלכלי.
ולמה אנשיו של גנץ שמהווים חצי מהממשלה הפריטטית, מאשרים כזה דבר, שבא רק בשביל להביך את העומד בראשם?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה