קורונה אתם שם למעלה - אולי תחשבו עוד פעם ?!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #42
ולמה אנשיו של גנץ שמהווים חצי מהממשלה הפריטטית, מאשרים כזה דבר, שבא רק בשביל להביך את העומד בראשם?
לא יודע. אבל יש קושיות חזקות מאלו על אנשיו של גנץ.
לי ברור שהמטרה של ביבי היא אחת, להביא למצב של כאוס בחברה, בכדי להפוך את מלאכת פיזור הכנסת לבלתי הגיונית. בדיוק כפי שעשה כשרצה להכניס אותם לממשלה.
והסיפורים על כך שההחלטות כולן מקצועיות ועל פי המלצות משרד הבריאות לא מרגשים אותי, כי מה קרה פתאום שמחליטים לציית להמלצות שלהם? תמיד, אבל תמיד, מצאו את הדרך לברוח מזה עד שבאמת יבואו מים עד נפש, ורק אז סגרו
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
הם עושים את זה אמנם משנאת ע"ה לת"ח. ועד כמה שנוכל נצטרך להחזיר להם ע"ז (ולא בצורה המטופשת של "לא להצביע"לנציגות החרדית)
אך אנחנו צריכים לעשות כך לשם מצוות ונשמרתם.
האם לא למדנו מספיק ע"כ שגם כשאדם מכה ומקלל את חברו ברשעותו על אף שהוא ייענש על כך, אך ההסתכלות היהודית היא "ה' אמר לו קלל"???
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
  • הוסף לסימניות
  • #46
לי ברור שהמטרה של ביבי היא אחת, להביא למצב של כאוס בחברה, בכדי להפוך את מלאכת פיזור הכנסת לבלתי הגיונית. בדיוק כפי שעשה כשרצה להכניס אותם לממשלה.
משום מה כל אוהדיו המושבעים של ביבי בציבור שלנו, הופכים למקטרגיו ברגע שמדברים על הסגרים שהוא מטיל.
למרות שיש לי הרבה מה לומר על נוכלויותיו ובוגדנותו, בנושא הקורונה אני לא חושב שיש לו מניעים אישיים.
משרד הבריאות דורש הגבלות הרבה יותר מחמירות, והכביכול 'סגר לילי' הוא אפילו לא בדיחה.
לא סוגרים בתי כנסת, לא סוגרים מוסדות חינוך, לא סוגרים חנויות.
בסך הכל אי אפשר לצאת מהעיר אחרי 7 בערב. מי שישמע. תעשו היום או מחר 'ערב לביבות'. יש סעיף קטן במשנה ברורה שמחייב לעשות אותו דווקא כשהנרות דולקים?
ליבי ליבי עם החתנים והכלות, אבל אפשר להתחיל את החתונה מוקדם, ומניסיון העבר, השוטרים לא מונעים חזרה הביתה בסגר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אתם רוצים פתרון לדברים הללו ?
בבחירות הקרובות פשוט לא נצביע!!!
הנציגות החרדית לא עושה כלום בשבילנו כי היא יודעת שפסק הלכה אחד מוציא אותנו להצביע
צריך ללכת לגדולי ישראל ללא החכי"ם ולספר להם את ההתעללות של השלטון וההתעלמות הנציגים החרדים מאיתנו
אולי הם יגידו לנו להצביע למפלגה אחרת...
מצטרף.
גם אני מתכנן פעם ראשונה בחיי לא להצביע.
כבר לא קונה את הסיפורים על הכוח החרדי וכו' וכו'.
ומה עשית בזה.??
ההפיך אולי כל אילה שלא הצביעו בבחירות הקודמות(על דעת עצמם)יפיקו לקחים ויצביעו וכך יהיה יותר כח לנציגות החרדית
לא להצביע זה נותן להם יותר כח ואז לגמרי אבדנו.......
מדוע הנציגות החרדית צריכה יותר כח אם הם לא עושים שום דבר?
בשביל משכורת לעוד יהודי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י post: 8655399:
אתם רוצים פתרון לדברים הללו ?
בבחירות הקרובות פשוט לא נצביע!!!
הנציגות החרדית לא עושה כלום בשבילנו כי היא יודעת שפסק הלכה אחד מוציא אותנו להצביע
צריך ללכת לגדולי ישראל ללא החכי"ם ולספר להם את ההתעללות של השלטון וההתעלמות הנציגים החרדים מאיתנו
אולי הם יגידו לנו להצביע למפלגה אחרת...
מישהו באמת חושב שאחרי שהנציגות החרדית הובילה את המדינה לסגר שני כשכל הערים החרדיות היו אדומות, בטענה שאין טעם במתווה הרמזור כשהתחלואה רק עולה ועולה, היא עכשיו יכולה פתאום להפוך את עורה ולטעון שצריך דווקא מתווה רמזור, ברגע שהערים החרדיות נעשו ירוקות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אנחנו ועוד משפחות רבות עושים את ההשתדלות שלנו לפי הנתונים בשטח.
לשם כך אנחנו עוקבים אחרי הנתונים המתפרסמים כדי לדעת מה מצב התפשטות המגיפה.
כיוון שהקורונה עדיין כאן, ולמרבה הצער ראינו שיש עליה באחוזי החיוביים מבין הנבדקים, ועליה במקדם ההדבקה, ועליה בחולים קשה -
ממילא לא תכננו שום מפגש נרחב, אלא רק מפגשים מצומצמים ועם תנאי ריחוק מתאימים.

לא שלא כואב לנו הדבר הזה. לא שלא נזכרנו במפגש הנפלא של שנה שעברה. אך משלימים עם המצב שד' הביא עלינו ועם התפקיד העכשווי שהוטל עלינו, גם אם הוא כרוך בכאב (ומשתדלים לשמוח, כי כל תפקיד מ ד' ראוי לקבלו בשמחה. אלא שלא תמיד אנחנו שם...), ומתפללים ומצפים לסיום המחלה.

אולי לכן הסגר פחות מזיז לנו, כי הוא איננו גורם לנו לשינוי מהותי בתוכניות.
ובודאי אין לנו סיבה לחשוב לכיוון 'אנטישמיות', כיוון שהבנו את המצב עוד לפני כן.
איזה מוזר, אבל גם לנו הוא לא גורם לשינוי משמעותי בתוכניות ולמרות זאת הוא מעצבן בטירוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
איזה מוזר, אבל גם לנו הוא לא גורם לשינוי משמעותי בתוכניות ולמרות זאת הוא מעצבן בטירוף.
קודם כל אני לא מתווכחת עם רגשות...
דבר שני, ההדגשה של אי שינוי משמעותי בתכניות בא בעיקר לומר, שאם הבנו לפני כן שהמצב בשטח דורש זהירות מהתקהלויות, ממילא כשזה בא מהממשלה, זה לא מפתיע ולא מקומם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
כנ"ל לקראת החגים.
אז אמנם היו יותר נדבקים, אבל היקף הבדיקות היה היסטרי, וכן ברור לי שמשחקים עם המספרים כדי להציג את האחוז כגבוה יותר.

ישראל כ"ץ הודה בפרוש שברור שיש משחק במספרים, הם אפילו לא מכחישים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה