- הוסף לסימניות
- #1
אם עושים מסמך עם הגדרות בליד רק בצדדים החיצוניים ולא בצד הפנימי, כשעושים יצוא ל-PDF, הכל בסדר.. אם עושים הדפסה ודיסטלור, אז הוא משתגע ומחלק את הבליד לחצי ושם מכל צד: אם המסמך הוא בגודל 100 מ"מ, ועוד 10 בליד חיצוני, רוחב המסמך יהיה 110. כאשר 10 יהיו בליד. הבאג הוא שבהדפסה ל-PDF הוא יעשה 5 מ"מ מכל צד במקום 10 מבחוץ. כלומר הוא מגדיל את העמוד ל-110 וזורק את הנטו למרכז.
הבעיה לא קיימת בגירסאות קודמות.
נסו את זה בבית: פתחו את הקובץ המצורף, והדפיסו ל-PS עם PPD כלשהו כשהגדרות הבליד יהיו לפי הגדרות המסמך. משתמשי CS5 יקבלו בליד כמו המסמך ומשתמשי CS6 יקבלו בליד לא נכון.
אם יש מישהו על MAC עם CS6 והוא יכול לבדוק?
הבעיה לא קיימת בגירסאות קודמות.
נסו את זה בבית: פתחו את הקובץ המצורף, והדפיסו ל-PS עם PPD כלשהו כשהגדרות הבליד יהיו לפי הגדרות המסמך. משתמשי CS5 יקבלו בליד כמו המסמך ומשתמשי CS6 יקבלו בליד לא נכון.
אם יש מישהו על MAC עם CS6 והוא יכול לבדוק?
הנושאים החמים