דרוש מידע באיזו חברת טיטולים אתם משתמשים ללילה?

  • הוסף לסימניות
  • #61
מה זה בדיוק?
מה זה אומר רב פעמי?
ממש כמו שזה נשמע
אלו חיתולי בד שנראים בגזרה כמו טיטול רגיל
הוא נסגר עם תיק תק ויש בפנים רפידות ספיגה. ואני מכבסת את החיתול.
ילד שני כבר מחתלת בבד. הרבה יותר נוח, יותר נעים לילד, יותר בריא לעור שלו, גם יותר סופג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
לא קראתי את כל השרשור
אבל החלפה באמצע הלילה פותרת את הבעיה.
יש לי שתי בנות שבלי זה קמות רטובות, כל החברות, גם מידה מעל, גם בלי תיקתקים

אם מחליפים את הטיטול במהירות כשהאור מכובה ובלי רעש בדרך כלל התינוק לא יקום
ואם כן להכין מראש מוצץ או בקבוק מים
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לא קראתי את כל השרשור
אבל החלפה באמצע הלילה פותרת את הבעיה.
יש לי שתי בנות שבלי זה קמות רטובות, כל החברות, גם מידה מעל, גם בלי תיקתקים

אם מחליפים את הטיטול במהירות כשהאור מכובה ובלי רעש בדרך כלל התינוק לא יקום
ואם כן להכין מראש מוצץ או בקבוק מים
ברור שזה מה שעוזר
אבל כמו שכתבתי קודם גם אם אני עושה את זה הכי מהר שאפשר הוא מתעורר ולא עוזר כלום! :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
ממש כמו שזה נשמע
אלו חיתולי בד שנראים בגזרה כמו טיטול רגיל
הוא נסגר עם תיק תק ויש בפנים רפידות ספיגה. ואני מכבסת את החיתול.
ילד שני כבר מחתלת בבד. הרבה יותר נוח, יותר נעים לילד, יותר בריא לעור שלו, גם יותר סופג.
זה לא מגעיל? לכבס כזה דבר מלוכלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
זה לא מגעיל? לכבס כזה דבר מלוכלך?
קודם כל תינוק יונק הנקה בלעדית ללא תוספת מכניסים למכונה ללא בעיה.
לגביי לכלוך של אוכל רגיל יש אפשרות לקנות ליינרים(זה בא בגליל כמו נייר מטבח) חותכת חתיכה מניחה על החיתול הלכלוך מצטבר שם וזורקת את הליינר לפח.ומכניסה למכונה.
החיתולי בד עוברים אחרי כל שימוש 2 הפעלות של מכונה
1 מכונה מקדימה שהיא של 30° למשך חצי שעה סחיטה מירבית.
2 מכונה עיקרת שהיא של 40° למשך שעתיים וחצי לפחות תכנית כותנה סחיטה מירבית.
בין לבין אם יש שלשולים או ממעבר של החיתולים לילד אחר הם עוברים סטריליזציה עם אקונומיקה שמיועדת לכך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
לסגור את כל החלונות בחדר לפעמים בחדר פשוט קר ואז הכל מתרטב.
אני מחליפה בבוקר על בסיס קבוע את כל הבגדים וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
קודם כל תינוק יונק הנקה בלעדית ללא תוספת מכניסים למכונה ללא בעיה.
לגביי לכלוך של אוכל רגיל יש אפשרות לקנות ליינרים(זה בא בגליל כמו נייר מטבח) חותכת חתיכה מניחה על החיתול הלכלוך מצטבר שם וזורקת את הליינר לפח.ומכניסה למכונה.
החיתולי בד עוברים אחרי כל שימוש 2 הפעלות של מכונה
1 מכונה מקדימה שהיא של 30° למשך חצי שעה סחיטה מירבית.
2 מכונה עיקרת שהיא של 40° למשך שעתיים וחצי לפחות תכנית כותנה סחיטה מירבית.
בין לבין אם יש שלשולים או ממעבר של החיתולים לילד אחר הם עוברים סטריליזציה עם אקונומיקה שמיועדת לכך.
וואו, לא חשבתי שיש אנשים בזמן שלנו עם הטיטולים האלו של פעם

אמא מסורה ומשקיענית, כל הכבוד לך!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
פמפרס לאחר הרבה נסיונות של כל החברות סופג המוןןןן
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אני אשמח לקבל המלצה לתינוקות בגיל שנה ו5 חוד׳
כל בוקר סיוט :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
ניסיתי מלא מלא חברות
היחידים שאני אוהבת האגיס ואח"כ בייבי סיטר
וברור שאני מחליפה פעם בלילה אם הילד לוקח בקבוק
גם בהאגיס הוא קם רטוב אם שכחתי להחליף לו
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
תודה!
אני אמא רגילה בדיוק כמוך!
גם את אמא משקיעה!
כל אחת במקום שלה.
נשמע ממש מעניין
איפה רוכשים את זה?

את משתמשת בזה לכל היום או רק בלילה?

מה בעיקר מניע לעשות זאת- בריאותי או כלכלי,
תודה על השיתוף!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

האם שמעתם על חברה העונה לשם "משלים" (אולי שם זמני..)

התקשרו אליי להציע חבילת ביטוח, הכולל: רופאים מעכשיו לעכשיו, טיפולים אצל רופאים פרטיים בהחזרים של עד 70 % ללא הגבלה ועוד המון הבטחות שנשמעות ממש הזויות...

אצלי זה די בטוח שמדובר על חברת גנבים שמצאו להם איכשהו דרך חוקית לעשות כסף, את הסעיפים העיקריים מה אתה לא יכול לקבל, את זה כותבים לך בהסכם.. במילים הקטנות שאף אחד לא מעיין בהם.. ולכן לכאו' הם לא מפחדים מהחוק, כי מבחינתם לא תוכל לתבוע אותם חזרה...

אבל צורת הגישה שלהם נשמע ממש מחשיד.. כאילו, תבוא תחתום הרגע, מחר כבר לא יהיה לך את המבצע, אנחנו באנו לתת לך מתנות שפשוט חבל על כל רגע... דברים שלא תשמעו בחברות ביטוח אמינות.

זה נשמע למי שמכיר כמו חברת "לוטו - דיל" וכאלה חברות שהיו עליהם הרבה תלונות ואף תביעות בבית משפט...

מעניין אותי לשמוע את דעתכם, האם גם אתם נתקלתם בכאלה הצעות? האם אתם גם חוששים? האם ידוע לכם מקרים בהם החברה לא עמדה בהבטחות שלה?

תודה לכל העונים!
מעולם לא העלתי בפרוג אשכול ואולי אפילו הודעה על נושאים כאלה אבל הנושא הזה די מעניין אותי ואני ממש מקווה שאני לא נוגד את החוקים של האתר באם כן אני מתנצל מראש על הטירחה במחיקה של האשכול...
בחודשים האחרונים מעניין אותי לראות מהלכי חשיבה "ואני ממש מנסה לכתוב על זה כעל תהליך שאני מסתכל עליו מבחוץ ולא שייך לו" ראיתי כמה אשכולות על נושאים קשורים והיו בו הבלחות של התהליך הזה

והנושא הוא אייך לא "נושא הגיוס" עד היום היה חלוקה לשתי קבוצות שאחת קידשה כל אחד שנעצר גם אם הוא היה עבריין (לא באמת) שבמקרה לא התייצב והשניה זילזלה בכל אחד שנעצר גם אם הוא היה אברך ששקוע בלימוד 24/7 (והיו גם הרבה כאלה באמצע אז אני לא בא להכליל)
ועכשיו זה קצת קונפליקט פנימי כי הנתונים השתנו והמצב הוא שיש סיכוי טוב שיעצרו גם בחורים ארדקור מישיבות ארדקור שיתפסו אותם באיזה חציית כביש שלא במעבר חציה או של אברכים יקרים שיש להם רישיון (לענ"ד מי שחושב שזה לא יקרה טומן את ראשו בחול כי כיום לאף אחד כבר אין אינטרס למנוע בלאגן ונראה שלהפך כל "הפקידים" מנסים רק ללבות את האש) ועל כן שאלתי היא מה עכשיו הציבור חושב על חוק הגיוס כאילו עד היום להיות עריק היתה מילת גנאי ומעכשיו..?

עוד נקודה מעניינת זה הקו של הפלג שמזעיק אברכים/ בחורים נראה שזה עוזר (במידה כזאת או אחרת) למנוע מעצרים מה דעתכם עליו מצד אחד זה של הפלג ואין שום רב (ארדקור) שעומד מאחורי זה ויש מצב שיש הרבה אנשים שעד לפני שנתיים אם הם היו רואים את החברה האלה מגיעים למנוע מעצר הם היו מבליחים כזה... חילול השם.. מה עכשיו? זה כבר לא חילול השם? אם חס וחלילה יבואו לעצור אחד מהאחים /הבעל/ שכן.. אתם תתקשרו אליהם שיבואו?

ואחרון שזה ממש הכי מעניין אותי הפלג גדלו על זה שנמות ולא נתגייס וגזירת הגיוס גזירת שמד ונלך בגאווה לכלא וכו וכו (יש לי אחיין כזה בן 18 והוא מפריח סיסמאות מכאן ועד ל.. ואני בטוח שאם הוא יעצר הוא יהיה מבסוט ממש) מה ההורים כיום שחלקם היו אברכים צעירים מתי שכל הסיפור הזה התחיל אומרים לילדים שלהם יש כאן פרדוקס שהמסרים קצת סותרים ואני מדבר על אלה שראו בפלג קבוצה פחות מיינסטרים (ועדיין חושבים ככה) הם גם יחדירו בבנים שלהם תשב בכלא ולא תתגייס...? תלך בגאווה אתה מחזיק את העולם...?

למעשה יש כאן איזה שינוי בכיוון החשיבה ומרוב ההתבצרות והחידוד של העמדה הציבורית משתי הצדדים כרגע נראה שיש כאן שוקת שבורה (ביננו אני מאמין שאם לא היה מחלוקת של יותר מ 10 שנים סביב הנושא הזה היה היום הפגנות ומהלכים הרבה יותר קיצוניים ממה שיש כרגע)

מה אתם חושבים על זה
ובבקשה בבקשה אני לא נכנס כאן לויכוח של מי צודק ומי צדק בעבר כי זה לא רלוונטי ולא מעניין מה שכן מעניין זה שינוי פרספקטיבה והשינוי בתודעה

נקודה אחרונה (גם ככה זה ארוך אז סליחה ממעלתכם) חבר זרק לי באיזה שיחה "הם יפגיעו בלומדי התורה אז המדינה תלך לעזזל כי כל מה שהחזיק אותם עד היום היה זכות לימוד התורה" (נראה לי זה ציטוט של אחד מגדולי הדור מהדורות הקודמים) וזה קצת הציק לי הרי מי ידפק מזה? אנחנו וגם האחים האחרים שלנו שאינן שומרי תורה ומצוות וגם אלו ששונאים אותנו אבל שלא באשמתם... מה דעתכם אכפת לכם מזה שאין להם עכשיו את כוח השמירה הזאת?

נ.ב. זה נושא כ"כ נפיץ שחשבתי אולי לתת לGPT לשכתב את זה כדי שאף אחד לא יחשוב כאילו פגעו באיזה שהוא צד ירדתי מזה כי אף אחד לא היה קורא את זה אז בבקשה גם מכם תכתבו כאילו אתם מסתכלים על זה מהצד ולא חלק מזה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה