- הוסף לסימניות
- #1
יש לי פאה ייבוש טבעי
בהתחלה לא היה לי סרט קטיפה מתחת
היה לי מסרק, והפאה כל הזמן זזה לי אחורה, וראו לי את השערות מקדימה
אמרתי לפאנית, ושמו לי סרט החלקה, בלי מסרק
ועדיין, הפאה עכשיו יותר זזה לי אחורה,
יש פעמים שאני פתאום רואה שזה תקוע חזק וזה יחסית מחזיק
אבל מה אפשר לעשות?
זה בעיה בסרט איך ששמו לי? או ככה זה שכל הזמן צריך לסדר?
כי מסרק לא עזר לי? אולי גם וגם??
אני התחתנתי לא מזמן ואין לי מספיק נסיון...
תודה...
בהתחלה לא היה לי סרט קטיפה מתחת
היה לי מסרק, והפאה כל הזמן זזה לי אחורה, וראו לי את השערות מקדימה
אמרתי לפאנית, ושמו לי סרט החלקה, בלי מסרק
ועדיין, הפאה עכשיו יותר זזה לי אחורה,
יש פעמים שאני פתאום רואה שזה תקוע חזק וזה יחסית מחזיק
אבל מה אפשר לעשות?
זה בעיה בסרט איך ששמו לי? או ככה זה שכל הזמן צריך לסדר?
כי מסרק לא עזר לי? אולי גם וגם??
אני התחתנתי לא מזמן ואין לי מספיק נסיון...
תודה...
הנושאים החמים