מידע שימושי בדרך לסיום מחלת הקורונה!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבשורה הטובה של הערב:

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, לקופות החולים: 4 מיליון חיסונים של חברת "פייזר" יגיעו כבר בחודש דצמבר. בפגישה שנערכה בין משרד הבריאות לקופות החולים העריך פרופ' לוי שהחיסונים יגיעו בתוך זמן קצר לישראל ושקופות החולים ככל הנראה יתחילו לחסן כבר בשבועות הקרובים מרגע הגעת החיסונים (יולן כהן).
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עמית סגל על הדיווח שחודש הבא מגיעים חיסונים לארץ: אם באמת שני מיליון איש יוכלו לקבל חיסונים בחודש הבא - זו דרמה ממש. נחיה ונראה אם דרמה או פארסה.


'ערוץ 13': מדינת ישראל שוקלת לאשר מיד את החיסון של פייזר ולהקדים את ארה"ב.

ירון אברהם ב'ערוץ 12': במערכת הבריאות אומרים שבעקבות הגעת חיסונים לישראל יקיימו דיון אסטרטגי בשאלה 'לאן ממשיכים' במערכת נגד הקורונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שאלה לא הכי קשורה: שמעתי היום שכל מי שירצה ללכת למלון יצטרך להציג בדיקת קורונה שלילית לא יותר מ72 שיות לפני, זה נכון??
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שאלה עוד יותר לא קשורה אבל ממש חשובה לי :)
מישהו יודע אם יש הסתברות שבחנוכה יהיה סגר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אל יתהלל חוגר כמפתח
אל יתהלל העשיר בעושרו ולא משרד הבריאות בחיסונו כי אם בזאת יתהלל המתהלל השכל וידוע אותי.
אם ה' לא ישמור עיר שוא עמלו בוניו בו , אם ה' לא ירפא בניו שווא עמלו הרופאים והמדענים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
השאלה מי יתחסן?
כל מי שבקבוצת סיכון, שבגללו נעשו כל הסגרים וההגבלות.
כל מי שרוצה לעטות מסיכות רק בפורים.
כל מי שלא רוצה לחשוש מהידבקות בקורונה שיכולה להשבית אותו ואת חוש הריח שלו לשבועות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
השאלה מי יתחסן?
כל אזרח כמעט טוען כך: יופי יש חיסונים, כולם יתחסנו, אני לא חייב כי לא יהיה מי שידביק אותי, ואני לא אותם.
אני יתחסן. מה השאלה? לא הראשון כי גם לא יביאו לי אבל עוד חודש חודשיים כבר יתחסנו מיליונים בעולם אין סיבה לא להתחסן.
אני משער שאם יתנו הקלות למתחסנים פתאום כולם ירוצו להתחסן לא ביל גייטס ולא G5 זה טוב רק לדיבורים ברגע שזה ימנע משהו ממישהו זה יתהפך.
מה יהא אם הם יעשו עיר אדומה עיר שלדוגמא התחסנה פחות מ70 אחוז או 80 אחוז? ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כל מי שבקבוצת סיכון, שבגללו נעשו כל הסגרים וההגבלות.
כל מי שרוצה לעטות מסיכות רק בפורים.
כל מי שלא רוצה לחשוש מהידבקות בקורונה שיכולה להשבית אותו ואת חוש הריח שלו לשבועות.
כל הנ"ל זה רק למי שיש לו שכל

למי שאין לו:

כל מי שרוצה לטוס, לשכון בבית מלון

אם זה עדיין מתעכב

כל מי שרוצה לשלוח ילדים למוסדות, כל מי שרוצה להכנס למשרדים מסוימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
רפאל כהן ב׳כיכר׳: יו״ר ועדת חוקה יעקב אשר פנה למנכ״ל משרד הבריאות בדרישה: ״יש לחסן תחילה את ראשי הישיבות ועובדי ההוראה שבקבוצות סיכון, קירבתם לתלמידים תורמת רבות להצלחת הלימוד״. חה״כ אשר הבהיר במכתבו כי יקיים דיון בוועדת החוקה על סדרי העדיפויות במתן החיסונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ערוץ 7: נתניהו ואדלשטיין שוקלים להתחסן נגד קורונה מול המצלמות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לישראל יש כבר חיסונים ל5 מיליון איש וזה בלי אסטרה זנקה, הרוסים ועוד אפיק אחד שנבדק תחת הרדאר. אם מודרנה יספקו תוך חודש חודשיים - פסח יכול לחזור לחג שהיה. עמית סגל

רינה מצליח כעת ב׳פגוש את העיתונות׳ לפרופ׳ גליה רהב מביה״ח ׳שיבא׳ - ״איך את מסבירה את מה שקורה במגזר החרדי? הם פתחו הכל כולל הכל ונראה שהכל שם בשליטה״. גליה רהב: ״אף אחד לא יודע באמת מה קורה שם בפנים, כמה חולים יש באמת״

ברויטרס מדווחים: בחריין העניקה אישור חירום לחיסון של פייזר נגד קורונה

קרן בצלאל: רוסיה מתחילה לחסן חלקים מהאוכלוסייה: ראשונים יהיו עובדי רפואה ועובדי הוראה. במוסקבה נפתחו מרכזי חיסונים, לחיסון הספוטניק נגד קורונה. גם בחיסון הזה מדובר ב-2 מנות

קרן בצלאל: בבריטניה תחל חלוקת החיסונים של פייזר לכל המוקדם ביום שלישי, ב-50 בתי חולים. רק בעוד כשבועיים יחלו חיסונים בדיור מוגן. ממשרד הבריאות הבריטי נמסר שבהתחלה ההשפעה על כלל האוכלוסיה תהיה שולית והם קוראים לציבור להקפיד על הנהלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
סתם שאלה למה כלכך מפחדים מהחיסון הרי כולנו התחסנו בחיסונים מגיל חודש שהמחלות שלהם הרבה יותר מסוכנות מקורונה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה