• הוסף לסימניות
  • #1
שלום
מצרפת דמות שעיצבתי מידלתי ורינדרתי
זו היתה מבחינתי חוויה יצירתית מאתגרת ומהנה (לעיתים גם מענה, בין סבך התלתלים...), מאפיון הדמות ועד לרינדור הסופי
המידול במאיה , הרינדור בארנולד
אשמח לחוו"ד


Girl_Noa_3_sides_n.jpg
Girl_Noa_Profile_3.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא נורמלי!!!!!!!
התלתלים הורסים, נראים אמיתיים בטירוף.
אשמח אם תשתפי קצת איך עשית אותם.


תודה רבה
על ידי NHair שבמאיה . ( נמצא בFX)
בגדול זה בנית קווצות שיער על Curves
אפשר לומר שזה היה עבודת נמלים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
התאורה יפיפייה
ויש פה דיוק בפרטים
את הריסים בעיניים עשית גם NHair, לא?
עבודה מדהימה
תוכלי לעלות עוד דברים שעשית המאיה?
תודה רבה
את הריסים דווקא מידלתי (מידלתי ריס אחד ושיכפלתי)
היתה פה הדבקת ריסים..
יש כמה עבודות קודמות בתיק עבודות
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תודה על הפידבקים
והנה עוד כמה תמונות
 

קבצים מצורפים

  • Girl_Noa_42.jpg
    Girl_Noa_42.jpg
    KB 116.4 · צפיות: 163
  • Girl_Noa_Back.jpg
    Girl_Noa_Back.jpg
    KB 106.2 · צפיות: 168
  • Girl_Noa_Profile.jpg
    Girl_Noa_Profile.jpg
    KB 80.4 · צפיות: 143
  • Girl_Noa_Profile_BlackWhite.jpg
    Girl_Noa_Profile_BlackWhite.jpg
    KB 142.3 · צפיות: 148
  • הוסף לסימניות
  • #12
וואוו מידול מטורף
נראה עבודה של שעות
אבל משתלמת!
אהבתי את התלתלים -ואת הקופץ בעיקר ;)
וגם את משקף והתנוחה....

את ממש אלופה בתחום
הצלחות~~
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
באמת ילדה בובה !
פשוט מטריף
נראה עבודה רבה ביותר
עם השקעה בכל פרט
אין לי הרבה מה להוסיף... הקודמים לי כבר אמרו
אבל אני חייבת לומר שהשארת אותי בפה פעור
אויש איזה אף קטן!
ושיער :eek::eek: -מסכנה האמא שצריכה לסרק כל בוקר ;)
יש לעבודות שלך טאצ׳ מיוחד

לצורך מה מידלת אותה?
זה נראה עם המון אהבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
באמת ילדה בובה !
פשוט מטריף
נראה עבודה רבה ביותר
עם השקעה בכל פרט
אין לי הרבה מה להוסיף... הקודמים לי כבר אמרו
אבל אני חייבת לומר שהשארת אותי בפה פעור
אויש איזה אף קטן!
ושיער :eek::eek: -מסכנה האמא שצריכה לסרק כל בוקר ;)
יש לעבודות שלך טאצ׳ מיוחד

לצורך מה מידלת אותה?
זה נראה עם המון אהבה
תודה על התגובה המפרגנת
זה תרגיל שעשיתי במידול דמויות
צודקת לגבי זה שנעשה בהרבה אהבה
כנראה ככה זה כשיוצרים דמות מההתחלה ונקשרים אליה..
אני רוצה בשבילה את הכי טוב אם זה שיער עינים ריסים ואפילו הקפלים בחצאית וכו..
ככה שגם אם יש קשיים/תקלות בדרך ( ואוהו כמה יש..) עדיין יש את הרצון להמשיך ולא להתיאש עד להשגת התוצאה הטובה והמחמיאה ביותר לדמות שנולדת לה...
וכן (וסורי אם זה נשמע רגשני) לדעתי אם רוצים להשיג תוצאה שגם תיגע באחרים זה חיב לבוא מתוך מקום פנימי של היוצר. אין דרך אחרת.
חפרתי קצת לא?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #15
תודה על התגובה המפרגנת
זה תרגיל שעשיתי במידול דמויות
צודקת לגבי זה שנעשה בהרבה אהבה
כנראה ככה זה כשיוצרים דמות מההתחלה ונקשרים אליה..
אני רוצה בשבילה את הכי טוב אם זה שיער עינים ריסים ואפילו הקפלים בחצאית וכו..
ככה שגם אם יש קשיים/תקלות בדרך ( ואוהו כמה יש..) עדיין יש את הרצון להמשיך ולא להתיאש עד להשגת התוצאה הטובה והמחמיאה ביותר לדמות שנולדת לה...
וכן (וסורי אם זה נשמע רגשני) לדעתי אם רוצים להשיג תוצאה שגם תיגע באחרים זה חיב לבוא מתוך מקום פנימי של היוצר. אין דרך אחרת.
חפרתי קצת לא?
ממש לא , אהבתי ביותר
גם את התהליך
תצליחי
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מושלם!
גם אני מוקסמת מהשיער, מוכנה להסביר יותר איך יצרת אותו?
הבגדים גם הם נעשו במאיה?
יש לך תמונה שרואים בה את הטופולוגיה של הדמות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מושלם!
גם אני מוקסמת מהשיער, מוכנה להסביר יותר איך יצרת אותו?
הבגדים גם הם נעשו במאיה?
יש לך תמונה שרואים בה את הטופולוגיה של הדמות?
תודה רבה.
כאמור בטכניקה של NHair במאיה.. בלי להיכנס לפרמטרים מדויקים.. בנית Curves לפי זרימת השיער עליהם מתלבשים קבוצות שיער . (בגדול יכול להיות בשיער כמה מערכות / קבוצות שיער עם פונקציות שונות. הקבוצות הן לצורך הבדלת מראה שונה (לדוג מראה רטוב/ יבש) או לצורך התנהגות שונה באנימציה (לדוג גמישות השיער.. כמה יתנפנף בתנועה וכו).
גם בשיער כאן יש כמה קבוצות. )
התלתלים- בניתי curves כצורת התלתלים ("שבלולים"/ סלילים) ועליהם נבנה השיער.
כאמור בלי להיכנס לרזולוציות - יש פרמטרים
שונים לכמה שיערות יהיה על כל curve .וכמובן צבע, ברק ומאפינים נוספים.
הרבה עבודה היתה בבנית התלתלים מיקומם (שיראו טוב מכל הזויות, ושכמה שפחות יכנסו אחד בשני אבל עדיין יהיו צמודים ללא חללים ריקים וכו )
וכן הרבה טסטים ורינדורים עד לתוצאה סופית.
מקווה שענה על השאלה..

הכל נעשה במאיה כולל הבגדים..

והנה תמונה עם הטופוגרפיה (וסליחה מהילדה על איך שהיא נראית כאן)Noa 3D girlMdl.JPG
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
מדהים!
תודה על התשובה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה