NBS DESIGN
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #141
אני הייתי מפרשנת והולכת על הכוון שהצבור החרדי הוא הצבור על רמה ולא הפוך. וההוכחה שאלו הבשמים היקרים והמושקעים.עברתי עכשיו על מדריך הבשמים הנחשב ביותר של לוקה טורין, ומה שממש תפס אותי שם זה שכמעט כל הבשמים שראיתי עליהם המלצות פה בפרוג קיבלו שם ציון של כוכב אחד מתוך 5 (למשל כמה דגמים מהפופולריים של 212 ופאקו רבאן), כלומר להגדרתו כל אלו הם 'סירחון'.
אגב הבשמים המעטים שקיבלו שם 5 כוכבים לא כולם יקרים כל כך, למשל אנג'ל או שלימאר ניתן להשיג בפחות מ400 ש"ח.
כמו שכתבתי עבדתי בתעשיית הבישום בעבר וגם אני מצטרף לתחושה על הרבה מהבשמים הנפוצים בציבור החרדי והערבי שהם פשוט סירחון... וחלקם לא זולים.
הצבור העממי יותר קונה בשמים זולים כמו שציינתם כאן, ולכן את אותם פשוטים הם מדרגים
נראה לכם ?
הנושאים החמים

Reactions: goaty, להתקדם --> ו-לא מאוחר3 //