דרוש מידע בחורי ישיבה בראש השנה בכלא הצבאי

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #2
  • דניאל בן לינדה (דרעי)
  • משה בן סמדר (דיין)
  • אדם דוד בן מוניק (פרנקו)
  • נחמן בן שרה (מוכתר)
  • חיים יאיר בן מירב שיפרא (בקשי)
  • זוהר אריה בן רות (דרעי)
  • שלמה בן עדינה (סבאג)
  • גמליאל בן מאירה (מהדני)
  • יצחק אלישיב בן מרים (כהן)
  • יעקב חיים בן אסנת (שיקורל)
  • נחמן בן לאה (תורג'מן)
  • משה בן שרה שירלי (חראד)
  • נחמן בן תמר (עמרמי)
  • יצחק בן חנה חיה (אנשין)
  • ישראל יגאל בן שרה (רביבו)
  • נתן בן לאה (סופר)
  • חיים בן מיטל (עסיס)
  • יהודה בן גלית גילדה (ירון)
  • אלחנן בן נחמה (רוזנגרטן)
  • בנימין בן עליזה (קרייף)
  • אשר אריה בן אפרת (סאסי)
  • נחמן מאיר בן אביגיל (ברנד)
  • יצחק בן אורטל (דוד)
  • יצחק בן אורטל (בליטי)
  • אור חיים בן סיון (טל)
  • מיכאל בן חגית (זוהר)
  • נתן בן שלומית (לויט)
  • אבא נחום בן עטרה קריינדל (מיקלר)
  • שלום בן חגית (כהן)
  • אלון בן נורית (שדה)
  • אריאל עמיחי (רוזנצוייג)
  • ישעיה בן שושנה בלהה (עשור)
  • נתן בן שרה יוכבד (שובלי)
  • יהודה (עשור)
  • אריאל בן אושרית (צדקה)
  • אברהם ישעיהו בן שרה (פינטו)
  • אריה בן יעל (בן אבו)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכון לעכשיו יושבים במעצר יותר מ-70 בחורים ואברכים חרדיים שנעצרו בנתב"ג
זה חלק מהשמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צילום מסך 2025-09-21 012330.png
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

כבר תקופה ארוכה שבחורי ישיבות נעצרים ב"עוון" לימוד התורה הקדושה.
מה שנפתח בקול ענות גבורה, נראה כעת כקול ענות חלושה.
דלת הכלא סבה על צירה זה נכנס וזה יוצא, והענינים יגעים.

אני אישית לא מוטרד מגזירת הגיוס, ואינני מוטרד מבחורי ישיבות שיתגייסו בעל כרחם.

את כבוד התורה אנו מבקשים!
היתכן שבחורי ישיבותינו שנעצרים אינם הופכים לגיבורי העם?
היתכן שבחורים אלו שמתחברים לשרשרת נצח של מוסרי הנפש בכל דור כרבי יהודה בן בבא אינם מקבלים את כבודם הראוי (חוץ מכמה תמונות עם גדולי ישראל)?
היתכן שצעירי העם, דור העתיד אינו מוצף בים גאווה על תפקידם המרומם?
איך אמותיהם של הבחורים אינם מוכרות כגיבורות לאומיות שמוסרות את חירות בנם למען קיומו של עם הנצח?
איך אנחנו, בני התורה, שמספרים כל ל"ג בעומר מחדש על רשב"י במערה, על יהודים בספרד ורוסיה הקומוניסטית, על החשמונאים ומסירותם - נאלמים דום במבחן?
גם עלינו יספרו בעוד 100 שנה. בואו נדאג להוות דוגמא לדורות של הנפה עצומה של תורת ה'.
חייב להיות ברור לכל בחור בכלל ולכל עצור בפרט, לא רק הישיבה איתו, לא רק הקהילה איתו, עם ישראל כולו - איתו!!!

אני רק נזכר ברוח העיזוז שעטפה רבים משכבות הציבור שירדו לשטח לעודד ולחזק את חיילי הצבא טרם כניסתם ללחימה בשטח עזה.

אנחנו, העם, צריכים להרים את המורל!
יש לנו הזדמנות!
להפוך את המאבק לנס להתנוסס, להפוך מנכנעים ללוחמים, להפוך ממובלים למעצר להולכים בגאון, לעודד בארגונים ומבצעים כל בן ישיבה שנכנס ל"בית הגיבורים" כלא 10.
שכל בן ישיבה ידע שהוא נכנס לכלא הוא נכנס עם יעד ומטרה, הוא נבחר העם, מאחוריו עם גאה וציבור של מליון וחצי איש ומורשת בת 3300 שנה!
לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוח!

ומכאן אני פונה אליכם בבקשה,
שתפו והעלו רעיונות ותכניות כיצד אנחנו יכולים להביא את הבשורה לכל שכבות העם ולאמהות (והאבות) של הגיבורים שלנו.
תוכניות לימוד נושאות פרסים?
ערבי הוקרה קהילתיים?
סיומים על מסכתות שנלמדו בכלא ברוב עם?


ואנא -
זה לא המקום לתלנות וקיטורים על מה לא עשו, ולא המקום למוסר ודעות על מה היה צריך להעשות.
קחו את השאלה בהנחה שרודן פולני אכזרי גזר גזירת גיוס על בחורי הישיבות ואין דרך להלחם בו פוליטית. מה אנחנו יכולים לעשות.
אני רוצה להעלות נקודה שפתאום 'קפצה' לי.

כאשר בחור ספרדי מישיבה בפריפריה נוסע הביתה כי לא חש בטוב, והמשטרה הצבאית מופיעה באותו לילה בביתו. זה לא ולא קרה במקרה, נכון?


נניח שמו בישראל: יהודה בן זקן.

נניח רגע לשאלה המקוממת לכשעצמה למה נטפלים דווקא לספרדים, ונתמקד בשאלה הבאה: איך הם ידעו? מי גילה להם שבליל י"ד כסליו אפשר לתפוס עריק פלוני בכתובת הוריו??


יש 2 אפשרויות בסך הכל.


  1. איכון סלולרי על כל המוגדרים עריקים
  2. רשת עניפה של משתפ"ים

נפרק את זה רגע לבנה אחרי לבנה, אוקיי?

אם יש איכון – האם לכל בחור ישיבה יש קו סלולרי על שמו? אני די בטוח שלא. אז המשמעות היא שהם צריכים להשיג רשומות של כל בעלי הקווים במשפחה, נגיד למשפחה בן זקן מנתיבות יש 10 קווים. ואז לאכן את כולם, ולבודד אחד מהם שנמצא בקביעות במשך ימים ארוכים באותה נקודה, ואז בהצלבה עם מערכות מידע אחרות יודעים שהכתובת X בבני ברק היא ישיבה כלשהי. שם לומד כנראה העריק "שלהם" – יהודה ני"ו.

מסקנה?

עריק יהודה בן זקן משוייך למס' סלולרי 05555555 שרשום על שם האבא, אליעזר בן זקן. ואז כאשר המספר הנ"ל פתאום מגיע לילה לבית הוריו – הגייסים יכולים להתנפל.

מה שמעלה את השאלה הבאה...

עד כמה זה חוקי, למען ה'?

נגיד נגיד שהמשטרה הצבאית ביקה אישור מגלי בהרב מיארה שאישרה בחפץ לב לבצע איכון אחר מס' סלולרי הרשום על שם יהודה בן זקן. העריק. אני מניח שהוגשה בקשה רוחבית כזו ואושרה בחיוך גדול.

אבל איזה פעלול חוקי יכול לגרום לאישור לעשות איכון סלולרי אחרי מס' של האבא? אליעזר? מבחינת החוק הוא אזרח שומר חוק, שבנו בן ה 18 לא ברשותו.

חשבתם על זה?

ובוא ניגע באפשרות השניה. ב'.

כדי שבחור מישיבת כסא רחמים או כל ישיבה אחרת, יסכים להיות חלאת המין האנושי ולדווח לגייסים על כל בן ישיבה שנוסע להוריו, הוא צריך להיות יצור מאוד מריר, מאוד אוהב כסף, ומישהו שקל לשכנע אותו לעשות את העבודה שלו. להלשין.

אז אם הייתי רכז שטח בשב"כ, הייתי מפעיל חמ"ל עם כמה עשרות בני תורה לשעבר, שמכרו את נשמתם לשטן, והם 'מדובבים' בחורי ישיבה תמימים, חלשים, בכל ישיבה ספרדית, נותנים להם כמה מאות שקלים על כל פיסת מידע, ומבטיחים להם שלא יקרה שום רע לכל בחור שהם ילשינו עליו.

אוקיי?

אבל זו אפשרות לא סבירה. כי כדי להפעיל רשת כזו צריך המון כוח אדם מאוד ספציפי. אנשים שמכירים את השפה, הז'רגון של בני התורה הספרדים, ויכולים להפעיל עליהם לחצים פסיכולוגיים חכמים, ולהפוך אותם למשת"פים.

כמה חבר'ה כאלו יש? כנראה בודדים. אז הצבא צריך לאתר כמה עשרות כאלו, שמוכשרים בשכנוע, לתת להם כלים וכסף ולסייע להם במערך שלם וענף להשיג משת"פים בכל ישיבה ספרדית...

זה לא מחזיק, כי מתישהו מישהו יישבר, הלב היהודי יכה בו, והוא יספר לרב של הישיבה שהוא בתפקיד כזה וכזה – והרשת כולה תיחשף וכולם יהיו זהירים.

אז מה כן קורה פה? (עשו לי חסד ואל תיכנסו לפוליטיקה פנים חרדית, זה לא מעניין אותי)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה