קורונה בחילות והקאות- תסמין?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבת שלי היתה יום וחצי עם בחילות.
מעט הקיאה.
פעם אחת גם היה לה חום.

כעת הבן שלי נדבק ככל הנראה והוא סובל מכאבי בטן ומקיא.

האם יש לחשוש לקורונה?
או שלכאורה מדובר בוירוס?

אשמח לשמוע מנסיונכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש כאלו שאכן הקורונה הופיעה אצלם כך.
אך מנגד מסתובב כרגע ווירוס לא קל שמופיע בדיוק בצורה שתארת, אצלי 3 הקטנים נתקפו בו, ב"ה התינוקת לא.
אבל הם הקיאו ושלשלו עם קצת חום במשך יממה והיו כאלו שפחות.
השלשולים, אגב, עברו אחרי עוד כמה ימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש כאלו שאכן הקורונה הופיעה אצלם כך.
אך מנגד מסתובב כרגע ווירוס לא קל שמופיע בדיוק בצורה שתארת, אצלי 3 הקטנים נתקפו בו, ב"ה התינוקת לא.
אבל הם הקיאו ושלשלו עם קצת חום במשך יממה והיו כאלו שפחות.
השלשולים, אגב, עברו אחרי עוד כמה ימים
תודה על התגובה!
אכן נשמע יותר כמו וירוס.
כי אחרי 24 שעות הבת שלי כבר חזרה לעצמה ב"ה ומרגישה מצויין.
אבל רציתי להיות בטוחה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הבת שלי היתה יום וחצי עם בחילות.
מעט הקיאה.
פעם אחת גם היה לה חום.

כעת הבן שלי נדבק ככל הנראה והוא סובל מכאבי בטן ומקיא.

האם יש לחשוש לקורונה?
או שלכאורה מדובר בוירוס?

אשמח לשמוע מנסיונכם.

עונת מעברמוכרת בתסמינים אלו..
אבל בהחלט גם תסמין קורונה..
הכי טוב לדבר עם רופא שבכל מצב אומר 28 שעות - 48 שעות להיות בבית.
רק כדי שתקבלו אישור לחזור למוסדות
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
עונת מעברמוכרת בתסמינים אלו..
אבל בהחלט גם תסמין קורונה..
הכי טוב לדבר עם רופא שבכל מצב אומר 28 שעות - 48 שעות להיות בבית.
רק כדי שתקבלו אישור לחזור למוסדות
תודה.

יש מישהו שהיו לו תסמינים כאלו במשך יום אחד והתברר שזו היתה קורונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תודה.

יש מישהו שהיו לו תסמינים כאלו במשך יום אחד והתברר שזו היתה קורונה?
לא מכירה דווקא תסמינים כאלו. אבל תסמינים שעוברים מהר זה לא הוכחה שאין קורונה.
מכירה מישהו שלא הרגיש טוב חצי יום, עבר לואז חשב שזה כלום והלך לכולל שם גלה שחצי כולל עם קורונה.
אז הוא נלחץ וחזר הביתה. למרות שבשלב זה כבר לא הרגיש כלום נבדק ואכן היתה לו קורונה.

אני היום על כל תסמין של מחלה שולחת פניה לרופא. לרב הרופאה שלנו שללה ואבחנה בלי לראות וירוס, דלקת גרון וכו'.
אחרי שהרופאה שללה ירד לי המתח והרגשתי שאת ההשתדלות שלי עשיתי.
לשלוח את כל הילדים למוסדות כשיש ספק קורונה זה לא החלטה שאני מרגישה שאני יכולה לקבל בעצמי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש וירוס כזה שמסתובב עכשיו
בחילות, חום, כאבי בטן ושילשולים
אצלנו עבר לאחר יום וחצי ואז התחיל לילד השני... נקווה שלא יעבור לשאר הילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה.

יש מישהו שהיו לו תסמינים כאלו במשך יום אחד והתברר שזו היתה קורונה?

הבת שלי בת שנה וחצי היתה עם מעט שלשולים, ולא רצתה את הדייסה (בחילות? חוש טעם? ריח?) ואכן היתה מאומתת לקורונה.
היא נבדקה כי אני הייתי מאומתת עם בחילות וכאבי ראש. וריח ממש לא נעים מהדייסה שלה ומעוד כמה דברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
היה לי שתי אחיניות שחזרו מהגן עם חום ושתיהם הקיאו והם עשות בדיקת קרונה והיו שליליות....
אבל תמיד טוב לעשות בדיקה בשביל למנוע את החשש....
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
היה לי שתי אחיניות שחזרו מהגן עם חום ושתיהם הקיאו והם עשות בדיקת קרונה והיו שליליות....
אבל תמיד טוב לעשות בדיקה בשביל למנוע את החשש....
הרופאים לא נותנים בדיקה על כל דבר.
ואם אבקש להם בדיקה על כל אפצ'י, אנחנו נצטרך לעבור לגור במוקד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הרופאים לא נותנים בדיקה על כל דבר.
נכון, לכן אני לא מבינה מה החשש לשאול.
יש פה שאלה רפואית. אם צריך יתנו לך אם לא צריך לא יתנו לך.
ואם אבקש להם בדיקה על כל אפצ'י, אנחנו נצטרך לעבור לגור במוקד...
את לא אמורה לבקש בדיקה על כל אפצ'י. אבל אם עלתה לך שאלה/ מחשבה/ תהיה. למה את חושבת שהצבור פה בפרוג ידע לאבחן יותר טוב מרופא? והיום כשהרופאים במרחק מקלדת בדיוק כמו חכמי פרוג באמת לא מבינה מה הטעם להעלות את זה כאן ולא באתר של קופת חולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכון, לכן אני לא מבינה מה החשש לשאול.
יש פה שאלה רפואית. אם צריך יתנו לך אם לא צריך לא יתנו לך.
אין שום חשש לשאול.
פשוט את רופא הילדים שלי קשה מאד להשיג ולכן העליתי כאן בינתיים, ע"מ לשמוע האם עוד מישהי נתקלה בתופעה כזו והתברר שזה אכן קורונה. ולא. לא ביקשתי אבחון בפרוג.
מקווה שאצליח לתפוס אותו אחה"צ.
בינתיים התייעצתי גם עם עסקן רפואי (ידיד שלנו) והוא אמר לי שיודע שמסתובב כעת כזה וירוס של 24 שעות.
באמת לא מבינה מה הטעם להעלות את זה כאן ולא באתר של קופת חולים.

העיקר שאני מבינה (:
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הבת שלי היתה יום וחצי עם בחילות.
מעט הקיאה.
פעם אחת גם היה לה חום.

כעת הבן שלי נדבק ככל הנראה והוא סובל מכאבי בטן ומקיא.

האם יש לחשוש לקורונה?
או שלכאורה מדובר בוירוס?

אשמח לשמוע מנסיונכם.
אצלנו בזמן שהיה חולה קורונה בבית ו 2 הקטנים הקיאו, היינו בטוחים שנדבקו.
תכלס יצאו שליליים פעמיים.
אז אי אפשר לדעת.
מנגד אומרים שזה כן תסמין אצל ילדים, א"א לדעת בוודאות לפי ניקים בפרוג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אצלנו כך היה. נער צעיר (שהיה בבידוד) החום טיפס, היו כאבי בטן וכמה הקאות - בדיקה לקורונה - חיובית
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יכולה להגיד לך שאני נמצאת במחלקת מיון באחד מבתי החולים ובחילות, שלשולים והקאות נקראים תסמין מובהק של קורונה לא פחות מחום ושיעול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
רק מעדכנת שהילד היה אצל רופא ולדבריו הוא לא מצא סיבה לערוך בדיקת קורונה.
תודה לכולם על התגובות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה