בחילות- עד מתי? לנשים בלבד

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י bracha;1475789:
הי, הי, לא לקחת את הדברים שלה קצת רחוק מידי?
אכן, מתנצלת.
נכתב ע"י bbr;1475814:
אבל אני ממש לא כתבתי את הביטוי קללה, לא יודעת מאיפה הבאת אותו...

אה, ואם תתקשרי אלי בענין ה'הוא' אולי גם נדון בזה אם יותיר לנו הזמן במסגרת התפקיד.
קללה, סליחה, עונשה של חוה, יש שם פירוט של עשר קללות, ולזאת היתה הכוונה, ואני מניחה שבחילות לפני ואחרי הן גם חלק מהן.
יש דבר חשוב שרציתי לכתוב כבר קודם אבל בשצף חפזוני, נשמט:
אני תמיד מעודדת את עצמי למצוא את הרגעים היפים בתוך כל הבלגן הזה, וליהנות מהם, לחיות אותם, לחוות אותם. כאלו רגעי אושר קטנים. שאז לא כואב כלום, ולא עייף כלום, ואין שום בחילות. במיוחד שאנחנו בדור של כאלו צדיקות שעושות הרבה דברים חשובים. גם יולדות וגם עובדות, וכמעט תמיד ב"ה או לפני ואו אחרי ושנזכה כולנו בבריאות ביחד עם כל נשות ישראל. פשוט לעצור ברגעים שכן טוב, וכן מרגישים בהיי, להיות בתוך הרגעים האלו וליהנות מהם.
BRR, הסברת את עצמך נפלא. הזדהיתי. מקוה להגיע לטלפון בהקדם ולהחכים ממך באופן אישי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
ובלי קשר ל-'יזהו או לא'

'מה טובו אוהליך יעקב'
זה אחד הדברים היהודיים והחשובים.
כל עניני הבית סגורים בתוכו.
בשביל מה יש חלונות ודלת לבית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י תקוה;1476061:
לא יפה להוצאי לעז על אתר כמו פרוג.
הוא בחייים לא ישתווה לאתר טיפת חלב.
יראת השמים הנסוכה על כל אחת מאיתנו תעיד על כך.

וגם אם נאמרו פה משפט או שניים אין זה אומר על הכלל כולו.

לא התכוונתי להוציא לעז ח"ו.
אלא רק לומר שבמקום ציבורי שגם גברים גולשים לא הייתי כותבת דברים מעין אלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
כמה עצות לאחרי לידה ( אפילו שנה שנתיים):

אומגה 3- מסייע לזיכרון לחזור למצב הרגיל ועוד...

לדעת שלכל אחת לוקח זמן שונה לחזור לעצמה, וכן, שנתיים זה לגמרי נורמלי.

בדיקת דם שגרתית- לוודא שלא חסר לך שום דבר כמו ברזל וכד'.

אשה אחרי לידות לא חוזרת לעצמה כ"כ מהר, ויש דברים שנשארים לכל החיים- כמו רגישויות מסוימות לא רק לריחות ומאכלים.

לשים לב לכל השרירים שעברו שינויים וצריכים חיזוק- לפעמים זה ממש ענין של הדרכה של פיזיוטרפיסטית , תרגילים פשוטים שמיועדים לאזורים רגישים.( אפשר לבקש הפנייה מהרופא)

הרבה נחת מכולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י תקוה;1475792:
אחרי סבב של בעלות המקצוע בנושא...
יש נשים שלא יכולות להתעמל!!

אני מניחה שהן יכולות לפחות לעשות הליכות או לשחות, שזה לא פחות טוב מהתעמלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
חברות הפורום היקרות!
אני פותחת האשכול. תודה מקרב לב על העצות המחכימות. אני מתנצלת שהדיון גלש לנושאים שהצניעות יפה להם (ואולי זה באשמתי...)

הבה נעצור את האשכול כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מעריכה את תגובתך. (חבל שכבר קצת מאוחר..:()

אם לפחות יצא מזה שבפעמים אחרות, תחשבו לפני פתיחת האשכול לאן זה יכול להוביל,
(שהרי אתן לא יכולות לשלוט על תגובות של גולשות אנונימיות)
אולי, תהיה מכך תועלת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל,

אשרינו!! זכינו להיות אמא בישראל!!! לגדל ילדי ישרהל תמימים וטהורים, לשלוח אותם לתלמוד תורה, לגדל בית על עדני התורה והיראה!!!

(קצת גלישה, חדירה לרשות הפרט, אכן לא יאה ולא נאה, שיחה שמתנהלת בין שתיים כשצריך להעזר ולהתחזק יש מקום בהחלט, אך כאן כמובן שזה לא המקום בפרט שאין לדעת איזה עיינים קראו את החומר האישי שלנו, אך די, הפנמנו, מקבלים את ההתנצלות של פותחת האשכול שלא זו היתה כוונתה ח"ו.)

ושוב, זכות ענקית ועצומה לנו, לגדל דורות ישרים מבורכים ההולכים בדרך ד',
הקב"ה נותן לנו מתנות, מתנות חינם, וברור שנותן לנו את המתנה 'ילד' עם כל הערכה הנדרשת, מה שצריך מקבלים, כוחות, בריאות.. זה מדהים תפקחו עיניים ותראו!!!
אבא טוב ומרחם רואה עד כמה ביכולתנו ומה שאין ביכולתנו הוא לא נותן,

אכן, לפעמים מרגישים שד' מנסה אותנו הוא רוצה לראות מה אנו ברגעים כאלו, מטפסים על הקירות? מחפשים אשמות? הילדים נהפכים לשק חבטות? או שפשוט מתפללים, מבקשים עזרה ישירה, מאבא שיעזור לנו להתמודד והוא עוזר! מבטיחה! רק לשנות מעט תמבט ולשמוח בחיינו המאושרים, בחיים של הרבה ילדים, הרבה כביסות, הרבה משחקים..

ותודו, הרגעים שמרחיבים את הלב בסיפוק ובשמחה, זה הפוזה שכל הילדים יושבים ומשחקים באהבה, אחדות ושמחה....

עולה פתאום לנגד עיני חברות שהיו רוצו ת קצת רעש בבית, קצת בלאגן, קצת התשת כוחות מהילדים והן עוד מחכות... שיוושעו מהר מהר!!

וסליחה שנשפך לי כאן פתאום כל התמליל אך הרגשתי צורך לחזק אותנו שאנו כלל לא מסכנות, ההפך, זכינו, ואשרינו מה טוב חלקינו!!!

שנזכה לעשות תפקדנו בשלמות בשמחה ואושר נחת מכולם ונזכה לראות אותם הולכים בדרך התורה, בדרך המסורה לנו ונזכה לביאת המשיח!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה