- הוסף לסימניות
- #41
אכן, מתנצלת.נכתב ע"י bracha;1475789:הי, הי, לא לקחת את הדברים שלה קצת רחוק מידי?
קללה, סליחה, עונשה של חוה, יש שם פירוט של עשר קללות, ולזאת היתה הכוונה, ואני מניחה שבחילות לפני ואחרי הן גם חלק מהן.נכתב ע"י bbr;1475814:אבל אני ממש לא כתבתי את הביטוי קללה, לא יודעת מאיפה הבאת אותו...
אה, ואם תתקשרי אלי בענין ה'הוא' אולי גם נדון בזה אם יותיר לנו הזמן במסגרת התפקיד.
יש דבר חשוב שרציתי לכתוב כבר קודם אבל בשצף חפזוני, נשמט:
אני תמיד מעודדת את עצמי למצוא את הרגעים היפים בתוך כל הבלגן הזה, וליהנות מהם, לחיות אותם, לחוות אותם. כאלו רגעי אושר קטנים. שאז לא כואב כלום, ולא עייף כלום, ואין שום בחילות. במיוחד שאנחנו בדור של כאלו צדיקות שעושות הרבה דברים חשובים. גם יולדות וגם עובדות, וכמעט תמיד ב"ה או לפני ואו אחרי ושנזכה כולנו בבריאות ביחד עם כל נשות ישראל. פשוט לעצור ברגעים שכן טוב, וכן מרגישים בהיי, להיות בתוך הרגעים האלו וליהנות מהם.
BRR, הסברת את עצמך נפלא. הזדהיתי. מקוה להגיע לטלפון בהקדם ולהחכים ממך באופן אישי.
הנושאים החמים