- הוסף לסימניות
- #1
המשך לאשכול זה:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=142073
קצת רקע:
עסק צעיר (בן שנה) ומבטיח שבמשך כל תקופת פעילותו סבל מתדמית לא נכונה שנבעה מכך שהמנהלת שלו ידעה במקרה לעבוד על אילוס' ועבדה לגמרי בשיטת "עשה זאת בעצמך", עד שאנשי מקצוע האירו את עיניה והפנו אותה אלי.
הוטל עלי לשקם את התדמית (שימו לב ללוגו הישן שנמצא בתחתית המודעה...) וכיון שיש צורך לעשות זאת בהדרגה כי לא יתכן להנחית את השינוי בבום אחד - בחרנו לשתף את הקהל בדרך זו של עזרה בבחירת לוגו.
א. האם המודעה מובנת לקהל שאינו מבין בגרפיקה? האם המסך של המחשב לא לוקח למקום של לימודי עיצוב גרפי - שלזה ממש אין מענה במסגרת הזו של הקורסים?
ב. איזה לוגו הכי מתאים לדעתכם? הלקוחה ממש, אבל ממש, מסתבכת.
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=142073
קצת רקע:
עסק צעיר (בן שנה) ומבטיח שבמשך כל תקופת פעילותו סבל מתדמית לא נכונה שנבעה מכך שהמנהלת שלו ידעה במקרה לעבוד על אילוס' ועבדה לגמרי בשיטת "עשה זאת בעצמך", עד שאנשי מקצוע האירו את עיניה והפנו אותה אלי.
הוטל עלי לשקם את התדמית (שימו לב ללוגו הישן שנמצא בתחתית המודעה...) וכיון שיש צורך לעשות זאת בהדרגה כי לא יתכן להנחית את השינוי בבום אחד - בחרנו לשתף את הקהל בדרך זו של עזרה בבחירת לוגו.
א. האם המודעה מובנת לקהל שאינו מבין בגרפיקה? האם המסך של המחשב לא לוקח למקום של לימודי עיצוב גרפי - שלזה ממש אין מענה במסגרת הזו של הקורסים?
ב. איזה לוגו הכי מתאים לדעתכם? הלקוחה ממש, אבל ממש, מסתבכת.
הנושאים החמים