כללי בחירות מסוג אחר

  • הוסף לסימניות
  • #1
המשך לאשכול זה:
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=142073

קצת רקע:
עסק צעיר (בן שנה) ומבטיח שבמשך כל תקופת פעילותו סבל מתדמית לא נכונה שנבעה מכך שהמנהלת שלו ידעה במקרה לעבוד על אילוס' ועבדה לגמרי בשיטת "עשה זאת בעצמך", עד שאנשי מקצוע האירו את עיניה והפנו אותה אלי.
הוטל עלי לשקם את התדמית (שימו לב ללוגו הישן שנמצא בתחתית המודעה...) וכיון שיש צורך לעשות זאת בהדרגה כי לא יתכן להנחית את השינוי בבום אחד - בחרנו לשתף את הקהל בדרך זו של עזרה בבחירת לוגו.
א. האם המודעה מובנת לקהל שאינו מבין בגרפיקה? האם המסך של המחשב לא לוקח למקום של לימודי עיצוב גרפי - שלזה ממש אין מענה במסגרת הזו של הקורסים?
ב. איזה לוגו הכי מתאים לדעתכם? הלקוחה ממש, אבל ממש, מסתבכת.
 

קבצים מצורפים

  • פרסום ראשון.png
    KB 625.6 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #2
עבודה יפה
מקושקשת
למי הפירסום לציבור הרחב?
כן מזכיר עיצוב גרפי

הלוגואים אולי מס' 4 ו3 הסמל מיוחד ואין צורך במשחק עם השם
ויש משהו מאד יפה בלוגו שלה בתחתית המודעה
הפונט שלו מיוחד ואומנותי ,

וכן אני מצפה ממך להרבה יותר (מקווה שמותר לי :) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י סתם;1082248:
עבודה יפה

ויש משהו מאד יפה בלוגו שלה בתחתית המודעה
הפונט שלו מיוחד ואומנותי ,

)

זו ציניות או סתם חוסר הבנה בפונטים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
המסך והעכבר לא יושבים טוב על השולחן,

ועושה רושם של גרפיקה, בפרט כשמניפת הצבעים מונחת על השולחן
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מטאור,
אני דוקא אוהבת מאד, ואוהבת גם את הרעיון של הכירות עם המותג דרך שיתוף הקהל בבחירת הלוגו.
אבל בלי ציניות, אני גם חושבת שהמילים ארט סטודיו בלוגו של ההיא דוקא לא רע.


נ.ב.
המחשב הגדול עושה רושם למי שלא מעיין כאילו מדובר בחנות של ציוד למחשבים. אני חושבת שהוא בוטה מדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י מטאור;1082261:
זו ציניות או סתם חוסר הבנה בפונטים?

הפונט הוא כנראה חינמי
אך אם זאת יש בו משהו אומנותי

לא התחברתי לפונט כבד אלא זה שהעיגוליות שלו יפה וכן שהוא ידני נותן את הגוון האומנותי
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
בכנות, גם אני הייתי מצפה ממך ליותר (מטאור - את אלופה, קחי את זה כמחמאה...)
בכללי העיצוב של המודעה קצת עמוס ומבלבל.
המחשב כן לוקח את זה למקצועות המחשב, לדעתי.
מבין הלוגואים שהצעת, 2 - בשינוי דחוף לפונט של 'ארט'... (כן, אני יודעת שהתכוונת להביע בו את ה'אומנות' ובפונט השני את המקצועיות... אבל עדיין זה לא...)
או לוגו מס' 4, עם נגיעה קצת יותר... אולי את העיגול האמצעי תני בכתום או בכמה צבעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
סליחה על הבוטות אבל הלוגו הישן - כמה שהפונט נחמד/יפה/לא רע/אומנותי - הוא פשוט לא קשור לעסק. השילוב עם הפונט השני גם מתלמד מאוד.
לגבי המודעה, המסך עם הציוד וצילום התוכנה - לוקח מיד למקצועות המחשב והגרפיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
טוב, הורדתי את המסך של המחשב סופית, ואחליף אותו כנראה בדף מודפס שמונח על שולחן עבודה עם כוס קפה וניירות מקומטים בצד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
קודם כל המודעה משדרת גרפיקה! למי שרוצה ללמוד אמנות זה לא יתחיל למשוך אותו, חוץ מהמשיכות מכחול ברקע, לגבי הלוגואים, אני אישית אהבתי את הרעיון של לוגו מספר 2 משדר הוא הכי הרבה אמנות, זה לוגו מעניין יותר ומקורי, להפוך עיטור לסוג של לוגו נהפך למשהו יותר נדוש, מה שכן צריך לשדרג את הלוגו לקצר את האגודל, לשחק קצת עם הפונטים ולנסות גוונים של סגול,ורוד,כחול, צהוב (כמו צבעי מים כאלה)
שיהיה אלפי הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לדעתי הצבעים והאייקון ב-2 הכי טובים,
אם כי הטיפוגרפיה לא מושלמת.

כללית לא ממש ברור - זה ביה"ס לאומנויות?
או רק תפירה ועיצוב אופנה? (אם כן הציון של הנ"ל תחת שם המייסדת/ מנהלת, מיותר)

כל השאר אמרת שתשני אז זה כבר לא רלוונטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י mig;1082430:
לדעתי הצבעים והאייקון ב-2 הכי טובים,
אם כי הטיפוגרפיה לא מושלמת.

כללית לא ממש ברור - זה ביה"ס לאומנויות?
או רק תפירה ועיצוב אופנה? (אם כן הציון של הנ"ל תחת שם המייסדת/ מנהלת, מיותר)

כל השאר אמרת שתשני אז זה כבר לא רלוונטי.

בי"ס לכל סוגי האומנויות. הלוגו הישן לא רלוונטי הוא רק בשביל ה"פרידה".
המודעה הזו לא ממותגת, היא מודעת ביניים בין העיצוב הקודם לחדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
העפתי את המחשב וכך זה נראה עכשיו:
 

קבצים מצורפים

  • פרסום ראשון.png
    KB 534.1 · צפיות: 27
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
לגבי המסגרת של הלוגואים, במקום מסך המחשב, אפשר להשתמש במשהו שנפוץ היום ומשדר אמנות, זה כמו מוט שתלוי לרוחב ועליו תלויה חתיכת בד כבד שנשפכת כלפי מטה ובה מצויירת תמונה או רקמה. יש את זה בהרבה עיצובים. מקווה שלמישהו יש תמונה או הגדרה ברורה יותר.(לפני שנים מספר זה היה פופלרי לכלות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יפה, התקדם
בלי הרקע החום
וכן לא אהבתי את המשיכות הכתומות
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הלוגואים מקסימים!
אהבתי מאד את 3,
המודעה גם אחרי השדרוג... קצת הרבה פחות :(
העבודות שלך בד"כ מתאייפנות בקו הרבה יותר מקצועי ומיוחד,
(ניתן לראות זאת מהיופי של הלוגואים כל אחד בפני עצמו)
המשיכות מכחול ברקע לוקחות אותה לכיוון של מודעת עיתון של מתלמדת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
טוב, הלקוחה לא אהבה את זה בכלל. היא רוצה נקי, נקי. האמת, שגם אני מתחברת יותר לנקי, אבל נכנסתי כנראה מידי לאווירה במקום.
איך זה עכשיו?
 

קבצים מצורפים

  • פרסום ראשון.png
    KB 404 · צפיות: 13
  • הוסף לסימניות
  • #19
מאד יפה!
שימי לב שהלוגואים יוצאים מהריבועים האפורים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה