"ביביסיטר" שמחטטת במחשב שלי...

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י trew;668449:
נעים להכיר שמי הוא ווינק אני יושב ליד Ctrl הנחמד ומפטפט קצת עם שכני Alt
יש לכם מושג מה קורה כשבעל הבית מצרף אותי בלחיצה על אות L?

יוצא לי בעבודה לעשות את זה כל כך הרבה שזה כבר נהיה הרגל


יוואו, תודה, לא הכרתי.


שימושי לי.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
קחי עוד כמה שימושיים
ווינק + F
ווינק + E
ווינק+ D
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אויש...בת דודה שלי נתקלה במקרה דומה...
הביביסיטר חיטטה בארונות מטבח, נכנסה לחדר שנה והשאירה כוס עם מים שם...

בקיצר היא כבר נחלת העבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י trew;668486:
קחי עוד כמה שימושיים
ווינק + F
ווינק + E
ווינק+ D

מה, זה עובד גם בלינוקס???
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י trew;668486:
קחי עוד כמה שימושיים
ווינק + F
ווינק + E
ווינק+ D


תודה על השיתוף, אבל עם אלו כבר עשיתי הכרות בעבר.....:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אולי תסבירו לטובת כולם מה כל הצירופי אותיות האלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מה זה הווינק הזה? לי יש START בין CTRL לALT
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י פפפ;668502:
מה זה הווינק הזה? לי יש START בין CTRL לALT
קוראים לזה ווינק לא סטארט
מקש חלונות + אחת מהאותיות
בעבודה משתמש ווינדוס אני מגלה שאני משתמש בזה הרבה כי כשאני בלינוקס אני עושה ווינק + D ואני לא מבין למה זה לא עובד (אל דאגה בלינוקס יש את קונטרול F12)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תודה על תעלולי הוינק החביב. פעם ראשנה שאני מגלה אותו
רק אם אפשר לצרף קצרמר על כל אחד מהצרופים שהבאתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י דניאל נ;668499:
אולי תסבירו לטובת כולם מה כל הצירופי אותיות האלו
אם אפשר לקבל הסבר ליפני שאני מנסה...?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י orli_dimri;668421:
כפי שנכתב מעלי הפתרון הוא סיסמא
ושיחת הבהרה (בעדינות!) איתה.

הבייביסיטרית שלי שברה לי מצלמה והתכחשה לזה,
אבל הילדים שלי עדכנו אותי בכל פרטי המקרה :)
לא לשכוח שליפעמים צריך להיתיחס בערבון מאוד מוגבל ל"עדויות" הילדים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
F = find חיפוש
E = explorer דפדפן קבצים
D = desktop מראה את השולחן עבודה
L = lock נעילה של המשתמש
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
איזה מוצלח הקיצורים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י גינגית;668461:
רותי, ברגע שתגדירי למשתמש סיסמה, תוכלי להגדיר עליה גם שומר מסך ואז גם אם תשאירי את המחשב דולק, היא לא תוכל לפצח את הסיסמה. ואם היא תנסה לכבות ולהדליק מחדש, היא תצטרך סיסמת כניסה.

נראה לי שאתם מגזימים בקשר לחשדות...
היא פשוט משתעממת ומתיישבת ליד המחשב (לא שאני מצדיק)
אבל מכאן ועד ל-לכבות ולנסות להדליק שוב...
לחטט בארונות...
הדרך רחוקה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
עשיתי ססמא

השאלה אם המחשב במקרה דלוק כשהיא באה לשבת עליו (ברוב חוצפתה) אז מה יהיה ?
שאלה נוספת איך חוסמים את הgmail?
ותודה לכל העצות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
תגדירי שומר מסך כל 10 דק'.
ב-10 הדקות האחרונות לפני שאת יוצאת מהבית אל תגשי למחשב, וככה הוא בטוח יקפוץ לך לשומר מסך.

לחסום את הג'ימייל בנפרד - פשוט להתנתק ממנו, ואז צריך לתת סיסמה כדי להתחבר מחדש. (יש לך בתפריט שמאלי בצד עליון של המסך את שם המשתמש שלך. לחיצה עליו פותחת לך תפריט, שיש בו אופציה ל "צא")

אגב, כמו שכבר אמרו כאן, אני מניחה שהיא לא קולטת עד כמה לפתוח מחשב של מישהו אחר זה חדירה לרשות הפרט.
פגשתי לצערי גם כמה אנשים מבוגרים שלא הבינו את זה. יש אנשים שנראה להם שמחשב זה נגיד כמו לגשת לספריה.
נראה לכם נורמלי שבייביסיטר תיקח ספר מהארון ותקרא? ברור שכן. (אני מדברת על ספריה פתוחה, במיקום הגיוני במרכז הבית).
נראה לכם נורמלי שבייביסיטר תפתח קלסרים של מסמכים בנקאיים או רפואיים? ברור שלא.
לא לכולם ברור לאיזו קטגוריה שייך המחשב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
שתראה את האשכול פה
זה מספיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
ראשית הרבה פעמים אני רואה שביביסטריות משחקות במחשב כשמשעמם להם
אם זה בחדר נפרד את יכולה לנעול אותו

* תעשי שומר מסך שיהיה כתוב לכל ילדי הבית המחשב לעבודה בלבד..

* כשהיא תבוא תאמרי לה בין ההנחיות
"שימי לב שאף אחד לא יגע במחשב כי זה עבודה שלי וכשאני לא נמצאת והם נוגעים במחשב זה ממש נזק בשבילי.."
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בטח לא רלוונטי עבורך.
אבל המארז של המחשב שלי מגיע עם דלת ומפתח. וכשאני לא מעונינת שיגעו פשוט נועלת את הדלת של המארז ואין אפשרות להדליק את המחשב.

בנוגע לווינק
ווינק + TAB נותן לי אפשרות לעבור בין התוכנות פועלות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה