"ביביסיטר" שמחטטת במחשב שלי...

  • הוסף לסימניות
  • #1
פשוט חוצפה..
מה עושים עם התופעה שבחורה שמגיעה אלי לפעמים לביביסיטר יושבת במחשב שלי (דווח על ידי הילדים שלי) ולא יודעת מה עושה\רואה שם? יכולה לראות את הgmail שלי ועוד דברים..
חוצמזה שאני לא רוצה בכלל שתיגע לי שם.. זה מחשב עבודה ולא של משהו אחר. .
מה עושים?.?

אין לי דלת לחדר הזה.. ואין לי אפשרות לכבות לגמרי את המחשב בכל פעם. הוא נשאר דלוק כל השבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לעשות סיסמה למחשב.
המחשב עובר אוטומטית למצב סיסמה כל עוד לא עשו פעילות עם המחשב מס' דקות שאת מגדירה,
שאת רוצה להיכנס את רק מקלידה את הסיסמה וזהו
בלי הפעלת המחשב מחדש
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כנראה שאין לך ברירה אחרת אלא לכבות את המחשב או לחילופין לפחות להוציא את החוט המחבר את האינטרנט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
רק סיסמה תעזור במקרה כזה, או להחליף בייבי סיטר:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תודה . איך עושים את הססמא?

ואם אנתק את החוט היא תדע לחבר אותו היא לא טפשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ברור לך שאפשר לסמוך עליה שלא תחטט במגירות?
כשאין גבולות - אין אמון
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
כפי שנכתב מעלי הפתרון הוא סיסמא
ושיחת הבהרה (בעדינות!) איתה.

הבייביסיטרית שלי שברה לי מצלמה והתכחשה לזה,
אבל הילדים שלי עדכנו אותי בכל פרטי המקרה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בקשה איך עושים ססמא?

אי אפשר להחליף אותה כי היא טובה לילדים במקרה קרובת משפחה אבל איני מסכימה שתגע לי במחשב !
ואם אדבר איתה היא תפגע ותכחיש ואני לא יכולה לומר הילדים אמרו לי לא נעים...
איך עושים את הססמא? מישהו יודע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
סיסמא עושים בהגדרות אבטחה זה מוסבר שם בקלות
אני ממליץ שתכתבי במסמך של וורד באותיות ענקיות : מעניין אותך ?? מסקרן ??? לא צריך להסמיק!!!
להלן רשימת מטלות : 1) נא להדיח כלים 2) נא לגהץ את 2 החולצות שהשארתי על קרש הגיהוץ וכדו׳ את המסמך תשאירי פתוח לפני שאת יוצאת ותוסיפי עוד קצת פלפל לתוכן
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא מצאתי שם

זה מאפשר ססמא רק ל"חשבון שלי" שבפנים הטכנאי הכניס לי חלק מהמסמכים\עבודות שלי.
אני רוצה ססמא ל"כל" המחשב כולל gmail כולל כל מה שפתוח לי על המסך . לא רוצה שתראה כלום.ולא תגע בכלום.
אשמח לתשובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה התשובה
פשוט את צריכה לעשות בהגדרות שומר מסך ואז כשהמסך נכבה ומישהו נוגע הוא מיד מבקש סיסמא לגשת בכלל למחשב
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י רותי12;668434:
זה מאפשר ססמא רק ל"חשבון שלי" שבפנים הטכנאי הכניס לי חלק מהמסמכים\עבודות שלי.
אני רוצה ססמא ל"כל" המחשב כולל gmail כולל כל מה שפתוח לי על המסך . לא רוצה שתראה כלום.ולא תגע בכלום.
אשמח לתשובות
תעשי סיסמא ל"חשבון שלי" תפעילי מחדש את המחשב ותראי פלאות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש אפשרות לעשות משתמשים למחשב.
לכל משתמש ססמה..

אחרי שתעשי משתמש חדש,
תיכנסי להתחל > כיבוי > התנתק / החלף משתמש

ואז המחשב רק מתנתק ומגיע למסך של הכנסת שם משתמש וססמא בכדי להיכנס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נעים להכיר שמי הוא ווינק אני יושב ליד Ctrl הנחמד ומפטפט קצת עם שכני Alt
יש לכם מושג מה קורה כשבעל הבית מצרף אותי בלחיצה על אות L?

יוצא לי בעבודה לעשות את זה כל כך הרבה שזה כבר נהיה הרגל
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני לא יודעת אם זה לא הורס את המחשב. על זה המומחים הגדולים יענו לך.
אבל בקופסא שהיא בעצם מוח המחשב המעבד וכו'

מאחור יש איזשהו מתג שמכבה את כל המחשב.
לא נראה לי שהיא תעלה על זה. (אלא אם כן אחד הילדים שיראה אותך עושה זאת יספר לה)

ועוד משהו לג'מייל יש סיסמא. את רק צריכה לסדר זאת שהמחשב לא זוכר אותך בפתיחה הבאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
פשוט לא לקרוא לה יותר...
כי מה יעזור לך שהיא לא תצליח לפתוח את המחשב?היא תפתח את הארונות במקום!!!!!!!!!!! בקיצור לא ההיתי סומכת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רותי, ברגע שתגדירי למשתמש סיסמה, תוכלי להגדיר עליה גם שומר מסך ואז גם אם תשאירי את המחשב דולק, היא לא תוכל לפצח את הסיסמה. ואם היא תנסה לכבות ולהדליק מחדש, היא תצטרך סיסמת כניסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ססמא זה פיתרון מצוין
וזה מה שאני עושה גם לילדים שלי
הפתרון הוא פשוט ובד"כ משתמשים רגילים לא מנסים לעקוף אותה
פשוט בהגדרות חשבון משתמש את מגדירה ססמא
ובהגדרות שולחן עבודה מגדירה שומר מסך
בהגדרות של השומר מסך מגדירה - הפעל באמצעות ססמא
וזהו

בהצלחה
מבינה את הבעיתיות בהחלפת בייביסטר שהילדים אוהבים
לא נראה לי שהיא מבינה את הבעיה שצפיה במחשב
יתכן ואם תסבירי לה שנתת הוראה לכל בני הבית כולל הילדים שלך לא להסתכל במחשב ולא לפתוח אותו + הסבר על הנזקים שזה עלול לגרום לך ולמחשב, היא תבין ולא תיפגע כי תבין שזה כולל את כולם

בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
סליחה שאני מתערבת, אבל אם היא ליד המחשב מי שומר על הילדים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה