דרוש מידע ביות מלא בהדסה עין כרם - מחלקה ג', סקירה והמלצות

מצב
הנושא נעול.
לא קשור לאשכול........
אבל כתבת את מה שרציתי לכתוב בדיוק.
אחרי מס' לידות בהדסה, מתכננת להישאר בצפון וללדת בזיו... (א"א לסחוב את כל המשפוחה)
פתאום אני קצת מתבלבלת וחושבת אולי כן לחזור שוב להדסה..............
אשמח מאוד למידע יותר קונקרטי.
אם מעניין אותך ביה"ח מקצועי בצפון(ולא סנדלרית "זיו") זה ביה"ח פוריה
רק לקחת בחשבון שזה ביות מלא ואוירה חילונית.
 
אם מעניין אותך ביה"ח מקצועי בצפון(ולא סנדלרית "זיו") זה ביה"ח פוריה
רק לקחת בחשבון שזה ביות מלא ואוירה חילונית.
אני חייבת מידע מניסיון בלבד.
יש לך ניסיון בלידות שם?
כי שמעתי מחברות דווקא המלצות.
 
לא העלו פה נקודה שלי מאוד הפריעה

התינוק של השכנה המבייתת.

הוא לא הפסיק לבכות מהרגע שנכנסה איתו לחדר.
היא לא הצליחה להרגיע אותו.
ואני שיוועתי לשינה ומאוד הפריע לי!
כל הלילה לא עצמתי עין,
 
מנסיון לא שלי אלא של מישהי קרובה לי מאוד
לידה ראשונה בתל השומר(לא מוכנה לחזור לשם)
3 לידות נוספות בפוריה, ותחזור רק לשם !
 
ותודה לך, @Ruty Kepler
בעקבות הפוסט שלך,
כל הפניות (שווא, חיריק, שורוק) והשופי שחווינו בעין כרם,
יפנו את מקומם לעומס ובלגן של פליטות 'שערי צדק'.
אוף!
:confused::mad:o_O
הלידה הראשונה שלי בעי"כ היה בזמן "האם המרעיבה" היינו 2 חרדיות יחידות ב 2 מחלקות היולדות.
מלידה ללידה ראיתי את קצב גידול החרדיות במחלקות הלידה.
בלידה האחרונה חשבתי שהגעתי למעייני.
 
לא יכול להיות!
הייתי שם.
היה מגוון וטעים ברמה.
חוץ מהמיץ לימון המוגזם בכל הסלטים :sick:
היה לי אפילו יותר טעים מהדסה בייבי.
(טוב, ילדתי לפני שנה פלוס, באווירת קורונה.
בהדסה בייבי הגיעו מנות קרב ארוזות מגולדיס, עד פתח החדר.)

ותודה לך, @Ruty Kepler
בעקבות הפוסט שלך,
כל הפניות (שווא, חיריק, שורוק) והשופי שחווינו בעין כרם,
יפנו את מקומם לעומס ובלגן של פליטות 'שערי צדק'.
אוף!
:confused::mad:o_O
זה אוכל אחר ממחלקות אחרות?
כי במחלקות נשים איכססססססססססססס.
אפילו הירקות בבוקר הגירו נוזלים ,
עזבו נחסוך תיאורים...
 
כי במחלקות נשים איכססססססססססססס.
מי מסתכל על האוכל במחלקת נשים? רק את הבאדי / השוקו בשקית וכו' אכלתי שם ;)
שאר התזונה שלי התבססה על חדר מזזה...
אגב, מחלקת נשים שם מדהימה ממש! (חוץ מהאוכל כמובן)
הייתי מאושפזת כמה ימים לפני הלידה הקודמת, והיתה לי חוויה מדהימה! חדרים ענקיים, יפים יחסית, כורסא לבעל, נוף להרי ירושלים, אחיות מפנקות שמתרגשות איתך מהעתיד לבוא...
בקיצור, חשבתי שזאת תהיה טראומה ובמציאות היתה לי חוויה שאני ממש מתגעגעת אליה

גם אני הייתי בביות - מחלקה ג'
ומאז שולחת לשם את כולן...
דווקא אצלי האחיות שמרו בשמחה על התינוקת בעת הצורך. באמת היחס שם מושלם!
 
לא העלו פה נקודה שלי מאוד הפריעה

התינוק של השכנה המבייתת.

הוא לא הפסיק לבכות מהרגע שנכנסה איתו לחדר.
היא לא הצליחה להרגיע אותו.
ואני שיוועתי לשינה ומאוד הפריע לי!
כל הלילה לא עצמתי עין,
צודקת זה ממש בעיה
אני לדוגמה הייתי בחדר עם תינוק שלא גמר לבכות בלילה
אבל הייתי כ"כ עייפה שהצלחתי איכשהו לישון גם ככה
אולי בעוד כמה שנים יהיה אפשר להרוס חלק מהתינוקיות והחדרי הנקה ולבנות חדרים פרטיים;)
 
ילדת שם לאחרונה?
כי אני מתעניינת לגבי הבית חולים....
הראשונה שאני שומעת ממנה כאלו תאורים....
ולגבי הלידה עצמה- הם היו מקצועיים? נהנית?
ילדתי שם לפני ארבע שנים ובהחלט יתכן שהם השתדרגו.
בעניין האוכל, הבנתי שהם עברו לכשרות מהדרין וחסל סדר החמגשיות - שאריות מצהרוני צפת.
לגבי המקצועיות - לי אמר אחד הרופאים לאחר ששמע על הסטוריית הלידות *התבקשתי לא לצטט בשמו*, אם את יכולה, תשתדלי ללדת במקום אחר.

יחס הרופאים והאחיות היה מצוין ומכבד.
לא קשור לאשכול........
אבל כתבת את מה שרציתי לכתוב בדיוק.
אחרי מס' לידות בהדסה, מתכננת להישאר בצפון וללדת בזיו... (א"א לסחוב את כל המשפוחה)
פתאום אני קצת מתבלבלת וחושבת אולי כן לחזור שוב להדסה..............
אשמח מאוד למידע יותר קונקרטי.
כאמור ילדתי שם לפני ארבע שנים, הבנתי שהם כן עברו שם שינוי עם הזמן,
עדיף לשאול נשים שילדו לאחרונה.
הלוואי ותשובתן תהיה שונה
אם מעניין אותך ביה"ח מקצועי בצפון(ולא סנדלרית "זיו") זה ביה"ח פוריה
רק לקחת בחשבון שזה ביות מלא ואוירה חילונית.
כמו ברוב בתי החולים בארץ
 
מי עשתה ביות בהר הצופים לאחרונה?
 
מי מסתכל על האוכל במחלקת נשים? רק את הבאדי / השוקו בשקית וכו' אכלתי שם ;)
שאר התזונה שלי התבססה על חדר מזזה...
אגב, מחלקת נשים שם מדהימה ממש! (חוץ מהאוכל כמובן)
הייתי מאושפזת כמה ימים לפני הלידה הקודמת, והיתה לי חוויה מדהימה! חדרים ענקיים, יפים יחסית, כורסא לבעל, נוף להרי ירושלים, אחיות מפנקות שמתרגשות איתך מהעתיד לבוא...
בקיצור, חשבתי שזאת תהיה טראומה ובמציאות היתה לי חוויה שאני ממש מתגעגעת אליה

גם אני הייתי בביות - מחלקה ג'
ומאז שולחת לשם את כולן...
דווקא אצלי האחיות שמרו בשמחה על התינוקת בעת הצורך. באמת היחס שם מושלם!
בגלל החוויה המדהימה שהיתה לי במחלקת נשים, הודעתי שחד משמעתית לידה בעין כרם. מקווה שהצוות יהיה כמו בנשים.
 
לא יכול להיות!
הייתי שם.
היה מגוון וטעים ברמה.
חוץ מהמיץ לימון המוגזם בכל הסלטים :sick:
היה לי אפילו יותר טעים מהדסה בייבי.
(טוב, ילדתי לפני שנה פלוס, באווירת קורונה.
בהדסה בייבי הגיעו מנות קרב ארוזות מגולדיס, עד פתח החדר.)
הייתי שם לפני חודשיים וזה היה המצב
 
בגלל החוויה המדהימה שהיתה לי במחלקת נשים, הודעתי שחד משמעתית לידה בעין כרם. מקווה שהצוות יהיה כמו בנשים.
רק שלא תתאכזבי. אי אפשר להשוות את נשים במגדל דוידסון היפהפה, ליולדות בבנין אם וילד החמוד אך ישן הרבה יותר.

ועוד משהו, יולדות א ו ב נמצאות בקומה ראשונה. יולדות ג נמצאת בקומה 6, שבפועל זה מרגיש כמו קומה 12... למי שחשבה על האפשרות לרדת לאכול או לקחת אוכל בשבת מהכנסת אורחים של הרב פרץ. יש כאלו שמשתמשות במעלית שבת.

עוד משהו לגבי שבת בג', אנחנו הסתבכנו עם כל כניסה ויציאה מהמחלקה, יש דלת חשמלית.
 
עוד משהו לגבי שבת בג', אנחנו הסתבכנו עם כל כניסה ויציאה מהמחלקה, יש דלת חשמלית.
אני תמיד מתפללת שהלידה לא תהיה לפני שבת...
בפועל יצא ששלושת הקטנים (לבינתיים...) נולדו במוצ"ש
כנראה שזה הלחץ שהשתחרר פתאום ;)
 
אני חייבת מידע מניסיון בלבד.
יש לך ניסיון בלידות שם?
כי שמעתי מחברות דווקא המלצות.
אני אישית לא, כי עברתי רק לאחרונה לצפון
אבל כל מי שסביבי יולדת שם
אחותי נהנתה שם מאוד! מבחינת המקצועיות כמובן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

כל כך הרבה אנשים פנו אליי, בפרטי ובאשכולים, לגבי עין חמד.
שמעתם שאני נוסעת וחיפשתם מידע מה המצב שם, ואם רלוונטי לצילומים.
מבינה אתכם! גם אני ניסתי לדלות כמה שיותר ידע לפני שהגעתי לשם...
לכן אני פותחת פה אשכול, בואו ננסה להיות טובים אחד לשני ❤️
אם הייתם בעין חמד בזמן האחרון\תהיו, שתפו אותנו במצב שם, מתי כדאי להגיע,
מה הימים העמוסים\פחות, ואם יש לכם תמונות מצב משם - אז בכלל טוב!

בינתיים, כותבת לכם פה כל מידע שיש לי לגבי מה שהיה שם לפני כשבועיים כשהייתי שם:

אז... פעם ראשונה שהייתי בעין חמד. הגעתי לצלם חלאקה.
קודם כל זה מקום פשוט מ--דה-י-םםםם!!!
מצטלם יפה מכל הזוויות. ומסתבר גם כמעט בכל העונות.
יש שם עכשיו קצת דשא ירוק יפה, ועצים ברקע.
לתשומת ליבכם שכשהייתי היו מים זורמים = לא היה אפשר לצלם שם מרוב מים.
נאלצתי לוותר על הסט שלהם. היה מבאס מאד מאד מאד.
כמובן אפשר לצלם על הגשר שמעל, אבל לא מצטלם ככ יפה כמו המים עצמם.
ושוב, מזכירה שזה היה לפני כשבועיים, עכשיו לא יודעת מה יש\אין שם..
לכן כל מה שאתם יודעים - תכתבו פה למטה!

יש שלכת, לא המון. אבל קיצור ירוק מהמם.
ויש גם מבצר כזה שמתאים לסט יהודי יפה.

כשהגעתי הייתי עם עוד 2\3 צלמים. הגעתי ממש ביום ריק כי חשבו שבאותו יום יהיה גשום
בגדול באמת היה בוץ קצת על האבנים שם למשל, וזה היה באסה
שימו לב לא להושיב ילדים על המדרגות שיש עליהם בוץ!! עשיתי את הטעות הזאת וזה היה נורא :sne:
יש כמה גרמי מדרגות, חפשו את ההכי נקיות (וכמובן הכי מתאימות לתאורה) ועם הכי הרבה עלים\שפשוט
תאספו מהרצפה ותפזרו על המדרגות.

הכניסה זולה מאד, אם אני זוכרת נכון עלה 10 לילד ו20 למבוגר (צריך להזמין מקום מראש).
ב16 הם סוגרים לגמרי מה שאומר שעד עשרה ל (מקסימום) צריך כבר להגיע לרכב חזרה.
אני הגעתי ב14 עד 16, ולא הספקתי ממש כמעט כלום, לצערי הרבבב
ממש הספקתי רק 2 סטים מ2 זוויות. זהו. והיה לי עוד 6 סטים בערך שוויתרתי עליהם.
בקיצור לחשב שיהיה מספיק זמן, ולקחת בחשבון פקקים כמובן!
לי היה ממש חבל, זה מקום פשוט מהמםם ומגוון והתבאסתי ממש שלא הספקתי כלום. אם יש לכם 4 סטים - קחו 4 שעות. וכו'..

זהו, בגדול - כל עוד לא קיץ: לא לוותר על המקום הזה!!! מקום מדהים בעיני.
(לא הייתי שם בקיץ. כל עוד ירוק - מהמם שםםם)
למי שיש עוד שאלות מוזמנים לכתוב פה.
וכמובן שתפו אותנו בתובנות !

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה