ביתרניקים- החופש הגיע

  • הוסף לסימניות
  • #1
עירית ביתר מצטרפת להחלטה החל ממחר ועד להודעה חדשה לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הודעה קולית ממוסדות החינוך בשם העיריה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תתקשרי למוקד 106 ותשמעי את הודעת העירייה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ביתרניקים:
המספר הישיר של המוקד לשרותכם לכל ההודעות והתקלות פתיחת/ סגירת צירי תנועה ועוד..: 025888106
קו העדכונים של עילית בנושא התח"צ והכבישים (צריך להרשם שם לקבלת ההודעות): 0732067773
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קצת מוגזם לבטל לימודים כי בשעה 1 אולי יתחיל לרדת שלג שאולי יתפס
בכולופן ביתר לא גדולה כמו י-ם המרחקים פה לא כאלה גדולים ובשעה גג אפשר לחלק את כל הילדים הביתה

אבל מי אני להתערב בשיקולי העיריה :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מה הקטע???
כל עוד לא מתחיל השלג, אין צורך בחופש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י דיני 2013;1486210:
מה הקטע???
כל עוד לא מתחיל השלג, אין צורך בחופש.
נכתב ע"י הלו קיטי;1486204:
קצת מוגזם לבטל לימודים כי בשעה 1 אולי יתחיל לרדת שלג שאולי יתפס
בכולופן ביתר לא גדולה כמו י-ם המרחקים פה לא כאלה גדולים ובשעה גג אפשר לחלק את כל הילדים הביתה

אבל מי אני להתערב בשיקולי העיריה :rolleyes:

זעקת ההורים המסכנים, :eek::eek::eek:
הלב נחרד מלחשוב על יום המחר עם הצוציקלאך על הראש...:confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י הלו קיטי;1486204:
קצת מוגזם לבטל לימודים כי בשעה 1 אולי יתחיל לרדת שלג שאולי יתפס
בכולופן ביתר לא גדולה כמו י-ם המרחקים פה לא כאלה גדולים ובשעה גג אפשר לחלק את כל הילדים הביתה

אבל מי אני להתערב בשיקולי העיריה :rolleyes:

מסתבר שאף פעם לא עבדת בביה"ס, את לא יודעת איזה בלאגן זה לשלוח הביתה בפעם אחת כמה מאות ילדים כשאין תחבורה ציבורית (עילית מפסיקים לעבוד ברגע שיש פתית שלג ראשון...)
לפני שנתיים, היה שלג ביום שישי בסביבות השעה 10:00 בבוקר, ומיד החליטו בעיריה לשלוח את כולם הביתה, אני עבדתי באותו יום כמזכירה בביה"ס, והייתי היחידה בשטח להתמודד עם סידור לכל התלמידות, (המורות נעלמו לי תוך שניה) בתכל'ס, הגעתי הביתה בשעה 2:00 אחרי שכל התלמידות הגיעו בשלום הביתה, אין לך מושג איזה סיוט נשאר לי מהשלג הזה.
ושנה שעברה ביה"ס שלנו היה הראשון שהודיע על ביטול הלימודים, עוד לפני העירייה...
עדיף שהילדים ישתעממו בבית מאשר שיצטרכו ללכת הביתה ברגל בשלג מA לB, או שימתינו חצי שעה להסעה או לאוטובוס במזג אויר כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש פה המון בתי ספר בקרוונים, רק לחשוב על ללמוד בכזה קור איימים, עם חימום שאולי כן יהיה ואולי לא יהיה כי החשמל כל הזמן נופל.......
עדיף להשאר בבית מתחת לפוך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י צצפ;1486221:
זעקת ההורים המסכנים, :eek::eek::eek:
הלב נחרד מלחשוב על יום המחר עם הצוציקלאך על הראש...:confused:

לא מסכנים אל תסחף/י אבל בהחלט היה לי תוכניות אחרות למחר ;)

המסכנים פה הם הילדים שהולכים לשבת בבית "מעצר שלג" 3 ימים + שבת + אופציה לראשון

נראה לי במקום להתבכיין יהיה יעיל יותר לפתוח אשכול רעיונות תעסוקה לילדים :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בקור הזה אפילו בבני ברק לא מתחשק לי לשלוח את הילדים מחר למקומות הלימוד שלהם!
תחשבו על הבריאות שלהם.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י grafix;1486235:
מסתבר שאף פעם לא עבדת בביה"ס, את לא יודעת איזה בלאגן זה לשלוח הביתה בפעם אחת כמה מאות ילדים כשאין תחבורה ציבורית (עילית מפסיקים לעבוד ברגע שיש פתית שלג ראשון...)
לפני שנתיים, היה שלג ביום שישי בסביבות השעה 10:00 בבוקר, ומיד החליטו בעיריה לשלוח את כולם הביתה, אני עבדתי באותו יום כמזכירה בביה"ס, והייתי היחידה בשטח להתמודד עם סידור לכל התלמידות, (המורות נעלמו לי תוך שניה) בתכל'ס, הגעתי הביתה בשעה 2:00 אחרי שכל התלמידות הגיעו בשלום הביתה, אין לך מושג איזה סיוט נשאר לי מהשלג הזה.
ושנה שעברה ביה"ס שלנו היה הראשון שהודיע על ביטול הלימודים, עוד לפני העירייה...
עדיף שהילדים ישתעממו בבית מאשר שיצטרכו ללכת הביתה ברגל בשלג מA לB, או שימתינו חצי שעה להסעה או לאוטובוס במזג אויר כזה.

בלי לעבוד בבי"ס:
גם לפני שנתיים.
(החיידר שלנו היה אז בקראוונים... בררר...)
שלחו את הילדים הביתה, ב"ה החיידר היה אז ממש קרוב אלינו, ובעלי ירד ברגל להביא את החבורה, ובדיוק כשהגיעו ליד הבית נתקע אוטובוס של עילית בתחנה לידנו - המון ילדים מהחיידר, כולל אחד המלמדים, תקועים בשלג בלי אוטובוס.
הכנסנו אותם הביתה, הגשנו תה חם ובזמן ששמעו סיפור ואכלו עוגיות - טלפונים מטורפים לכל ההורים שיש להם רכב להגיע לאסוף כמה שיותר ילדים.

אגב - השכנים מעלינו אירחו את הבנות מביה"ס השכן שגם נתקעו...

(מה לעשות, בניו יורק ומוסקבה לא מתרגשים מכמה פתיתי שלג, בארצנו הקטנה... רק המילה "שלג" כבר גורמת להיסטריה עוד לפני שמשהו התחיל...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ובחכמה שלאחר מעשה,
במזג אוייר שכזה, מישו היה שולח ת'ילדים למוסדות??
אני לא..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
את הקטן לא שלחתי
הרוחות יכולות להעיף אותו
אבל ילדים גדולים יכולים להתמודד (אני מקווה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני התלבטתי אם לשלוח בכלל גם בלי ההודעה...
לפני שנתיים הבת שלי בכיתה א נתקעה ב-A ללא אוטובוס הביתה ל-B.
יש לשתינו טראומה מזה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אל תקטרו על החופש
אצלינו בבני ברק לא חופש ולא שלג
עבודה ולימודים כרגיל בשיטפונות המטורפים האלה שהולכים בחוץ
לפחות היינו נהנים קצת מחוויות השלג... (לטוב ולמוטב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה עם לימודים מחר בביתר?
יש מישהי שיודעת????
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י דיני 2013;1487551:
מה עם לימודים מחר בביתר?
יש מישהי שיודעת????

ראיתי שאין לימודים מחר. פורסם באתר של ערוץ 7.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י דיני 2013;1487551:
מה עם לימודים מחר בביתר?
יש מישהי שיודעת????

מחר, יום ה', 8 בינואר 2015, ע"פ החלטת ראשי הרשויות, לא יתקיימו לימודים ברשויות הבאות עקב מזג האוויר:



מחוז מרכז
אריאל
יקיר - תלמידים הלומדים מחוץ ליישוב
רבבה - תלמידים הלומדים מחוץ ליישוב
עמנואל
מועצה אזורית שומרון - אלון מורה, איתמר, יצהר, הר ברכה, חוות גלעד, כפר תפוח, נופי נחמיה, רחלים, מגדלים


מחוז ירושלים


{ירושלים-ההחלטה על קיום או אי קיום הלימודים מחר (ה') בירושלים, תתקבל בשעה 6:00 בבוקר, זאת לאחר הערכת מצב שתתקיים לבחינת מזג האוויר.
}

מ.מ. גבעת זאב
מבשרת ציון
בית"ר עילית
אפרת
בית אל
בית חורון
קריית יערים
מועצה אזורית מטה בנימין – לא יתקיימו לימודים ביישובים - עלי, שילה, עופרה, פסגות, כוכב יעקב תל ציון, אדם, דולב, טלמון, כוכב השחר, נריה, מעלה לבונה, עמונה, שבות רחל, עדיעד, קידר.
מועצה אזורית מטה יהודה - לא יתקיימו לימודים ביישובי ההר - נווה אילן, יד השמונה, שורש, בית מאיר, מטע, צור הדסה, מבוא בית"ר, נס הרים, רמת רחל, אורה, אבן ספיר, בית זית, מוצא, גבעת יערים, כיסלון, רמת רזיאל, צובה, עין נקובא, בית נקופא, קריית ענבים, מעלה החמישה, נטף, עמינדב, עין ראפה.


מחוז צפון
בית ג'אן
מועצה אזורית משגב
מועצה אזורית גולן
צפת
מועצה אזורית גליל עליון – קיבוץ סאסא - בית הספר התיכון ובית הספר היסודי
מועצה אזורית גליל עליון – קיבוץ יראון – בית ספר יסודי\

מקור
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אחרי קרוב לעשור של פעילות עולמית, אלמנטור משיקים שירות תמיכה אנושי בעברית

מה אומרים באלמנטור:
נראה שההשקה השקטה של מרכז התמיכה שלנו בישראל בכל זאת עשתה קצת רעש, אז הגיע הזמן להתוודות: לפני כחודש, חנכנו בבני ברק מוקד טלפוני ובו מומחי אלמנטור שהוכשרו לתת תמיכה ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות הישראליים שלנו. כן כן, גם בטלפון וב-WhatsApp!
תמהיל חבילות התמיכה החדשות שבמרכזן נמצא המוקד, הותאם לכלל לקוחות אלמנטור: מבעלי אתרים ופרילאנסרים, ועד לסוכנויות בניית אתרים גדולות. והמחיר: החל מ-49.99 ש"ח בחודש בלבד!

בתמורה תקבלו גישה למומחי אלמנטור שילוו אתכם מתחילת הפניה ועד סופה, בלי העברה מנציג לנציג ועם רמת הידע הכי גבוהה שאפשר. בעברית, כמובן.

מנויים קיימים עדיין יוכלו ליהנות מתמיכה באנגלית כפי שהיה עד היום:

התמיכה הקיימת​
תמיכה פרימיום בעברית​
שפה​
אנגליתעברית
ערוציםצ׳ט (לקוחות הוסטינג בלבד), טיקטים ובוטטלפון ו- WhatsApp (בקרוב כל הערוצים)
מומחיותמענה ראשוני ע״י נציגי שירות ברמה הבסיסיתטיפול ע״י מומחי אלמנטור ברמה הגבוהה ביותר
טיפול וליווימענה ראשוני ע״י נציגי שירות. במידת הצורך, אסקלציה למומחי אלמנטור. נציג השירות אינו נשאר איתךמומחה אלמנטור מלווה אותך עד להסדרת נושא הפנייה
העברת פניותכןללא
מיידיותתמיכה בערוצים לא מיידיםתמיכת פרימיום בערוצים מיידים (טלפון ו- WhatsApp)

  • תודה
Reactions: roni ravitz ו-סיון2 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה