ביתרניקים- החופש הגיע

  • הוסף לסימניות
  • #21
וואו, איזה כיף לכם.... קצת חופש, ואפילו בלי שלג!!!!
תהנו.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י דיני 2013;1487551:
מה עם לימודים מחר בביתר?
יש מישהי שיודעת????

תפסיקו כבר להאמין לאתרים!

בשעה שש בבוקר יהיה עדכון במוקד.
לפי מצב השלג, ואם לא יהיו הפתעות במהלך הלילה יתקיימו מחר לימודים בביתר ייתכן שבאיחור.
לפי הנראה כרגע יהיה אכן קר אך אין ענות גבוהה לכן מסתבר שתנתן הוראת חזל"ש
(וגם בירושלים- שם המצב דומה, שלג שלא נערם משמעותית)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י צצפ;1486221:
זעקת ההורים המסכנים, :eek::eek::eek:
הלב נחרד מלחשוב על יום המחר עם הצוציקלאך על הראש...:confused:

עכשיו התור שלכם...

להרגיש קצת מה הרגשנו אנו, תושבי הדרום, ב"צוק איתן"... ;)

ולא יומיים, אלא חודש! :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הלימודים בביתר יחלו ב10 בבוקר, חיוך המיוחד- מושבת,
ולמאוכזבי ביתר-השלום.
מקור: מוקד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י פילפל;1487751:
עכשיו התור שלכם...

להרגיש קצת מה הרגשנו אנו, תושבי הדרום, ב"צוק איתן"... ;)

ולא יומיים, אלא חודש! :eek:

חודש???? קרוב לחודשיים תמימים! מי הספיק ככ מהר לשכוח??
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י צצפ;1487919:
הלימודים בביתר יחלו ב10 בבוקר, חיוך המיוחד- מושבת,
ולמאוכזבי ביתר-השלום.
מקור: מוקד.

האם זה כך בטוח?
אין לנו טלפונים ואני מסתמכת רק על פרוג...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י פילפל;1487751:
עכשיו התור שלכם...
להרגיש קצת מה הרגשנו אנו, תושבי הדרום, ב"צוק איתן"... ;)
ולא יומיים, אלא חודש! :eek:
לא היה לכם את הקור כמונו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אתן לא באמת מתכוונות לריב מי יותר מסכן... :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י מקופלת;1487989:
הגזמת...
אזעקה כל 10 דקות זה יותר קל??????

נכתב ע"י sari93;1488010:
אתן לא באמת מתכוונות לריב מי יותר מסכן... :eek:

נכתב ע"י efrat1;1488025:
את לא באמת משווה:confused::eek::confused::eek:
סתם, אסור לצחוק קצת?...
זה קושי וזה קושי, כל אחד למה שהוא רגיל בהתאם לכח הסבל שלו
אי אפשר לשקול קושי וכאב על משקל ולמדוד בס"מ
מבחינתי החום בקיץ בערי המרכז הוא בלתי נסבל, מבחינת תושבי המרכז הם לא מבינים איך אנחנו יכולים להיות בחורף בירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
הישראלים הם עם מוזר. כשנופלים עליהם טילים כבדים, הם ממשיכים חיים כרגיל אבל כשנופלים עליהם כמה פתיתי שלג חלקים ויפים, כל שיגרה עוצרת.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בנוגע ללימודים מחר- החלטה תתקבל מחר בשכות הבוקר המוקדמות, נא להתעדכן במוקד 025888106
כמו"כ חברת עילית הודיעה כי היא לא מתחייבת להפעיל מחר את כל הקווים בעי ומחוצה לה עקב הקרה הצפויה. נא להתארגן בהתאם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בנוגע ללימודים מחר- החלטה תתקבל מחר בשכות הבוקר המוקדמות, נא להתעדכן במוקד 025888106
כמו"כ חברת עילית הודיעה כי היא לא מתחייבת להפעיל מחר את כל הקווים בעיר ומחוצה לה עקב הקרה הצפויה. נא להתארגן בהתאם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י פילפל;1487751:
עכשיו התור שלכם...

להרגיש קצת מה הרגשנו אנו, תושבי הדרום, ב"צוק איתן"... ;)

ולא יומיים, אלא חודש! :eek:

אנחנו הרגשנו אז כמו היום
הרבה ילדים מכל הארץ מתארחים ואז מהדרום
למלאות את הבית אוכל והכל נגמר,
להעסיק כל הזמן את הילדים,
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י חנוש-;1488398:
הישראלים הם עם מוזר. כשנופלים עליהם טילים כבדים, הם ממשיכים חיים כרגיל אבל כשנופלים עליהם כמה פתיתי שלג חלקים ויפים, כל שיגרה עוצרת.....

אני שמעתי את זה כך:
ישראל זה המקום היחיד בו קוראים לכמה פתיתי שלג "סערה", ולנפילת טילים קוראים "טפטוף".
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
ביתר - מחר שוב חופש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י grafix;1488752:
אני שמעתי את זה כך:
ישראל זה המקום היחיד בו קוראים לכמה פתיתי שלג "סערה", ולנפילת טילים קוראים "טפטוף".

חזק!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
העיריה הודיעה שהכבישים הבינעירוניים, כולל כביש המנהרות ועוקף חוסאן, יחסמו לתנועה מ-12 בלילה ועד 9 בבוקר, בגלל הקרה.

מה דעתכם, אם מישהו רוצה להגיע לשבת מבני ברק לביתר, מתי עדיף לנסוע, הערב, או מחר בבוקר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אחרי קרוב לעשור של פעילות עולמית, אלמנטור משיקים שירות תמיכה אנושי בעברית

מה אומרים באלמנטור:
נראה שההשקה השקטה של מרכז התמיכה שלנו בישראל בכל זאת עשתה קצת רעש, אז הגיע הזמן להתוודות: לפני כחודש, חנכנו בבני ברק מוקד טלפוני ובו מומחי אלמנטור שהוכשרו לתת תמיכה ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות הישראליים שלנו. כן כן, גם בטלפון וב-WhatsApp!
תמהיל חבילות התמיכה החדשות שבמרכזן נמצא המוקד, הותאם לכלל לקוחות אלמנטור: מבעלי אתרים ופרילאנסרים, ועד לסוכנויות בניית אתרים גדולות. והמחיר: החל מ-49.99 ש"ח בחודש בלבד!

בתמורה תקבלו גישה למומחי אלמנטור שילוו אתכם מתחילת הפניה ועד סופה, בלי העברה מנציג לנציג ועם רמת הידע הכי גבוהה שאפשר. בעברית, כמובן.

מנויים קיימים עדיין יוכלו ליהנות מתמיכה באנגלית כפי שהיה עד היום:

התמיכה הקיימת​
תמיכה פרימיום בעברית​
שפה​
אנגליתעברית
ערוציםצ׳ט (לקוחות הוסטינג בלבד), טיקטים ובוטטלפון ו- WhatsApp (בקרוב כל הערוצים)
מומחיותמענה ראשוני ע״י נציגי שירות ברמה הבסיסיתטיפול ע״י מומחי אלמנטור ברמה הגבוהה ביותר
טיפול וליווימענה ראשוני ע״י נציגי שירות. במידת הצורך, אסקלציה למומחי אלמנטור. נציג השירות אינו נשאר איתךמומחה אלמנטור מלווה אותך עד להסדרת נושא הפנייה
העברת פניותכןללא
מיידיותתמיכה בערוצים לא מיידיםתמיכת פרימיום בערוצים מיידים (טלפון ו- WhatsApp)

  • תודה
Reactions: roni ravitz ו-סיון2 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה