דרוש מידע בית ברכה לימודי המשך סניף בני ברק

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת מידע על סמינר 'בית ברכה' סניף בני ברק, משהיא מכירה?
סמינר משלב לימודי תואר של האוניברסיטה הפתוחה לתואר ראשון במדעי המחשב, ניהול? עם שיעור קודש וכד'
אני לא מוצאת את המספר שלהם בגוגל,
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אם אני לא טועה קוראים להם לוסטיג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש לבית ברכה סניף בבני ברק? איך הרמה הרוחנית שם? עושים שם תארים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם אני לא טועה קוראים להם לוסטיג?
ממש לא, הסמינר של חסידות קרלין ונקרא "בית ברכה". (בפועל לא לומדות שם רק חסידיות אבל להסביר לך את הסגנון...).
יש לבית ברכה סניף בבני ברק? איך הרמה הרוחנית שם? עושים שם תארים?
וודאי שעושים תארים.
הסניף נפתח כסניף לסמינר בית ברכה בירושלים, הכל זהה
לאחרונה ההנהלה של שתי הסמינרים הופרדה, המנהלת של בני ברק הייתה המנהלת של הסניף בירושלים.
לכאורה המקומות זהים בסגנון, רמה רוחנית וכו', וודאי שהלימודים זהים, בשניהם עושים תואר של האו"פ
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מחפשת מידע על סמינר 'בית ברכה' סניף בני ברק, משהיא מכירה?
סמינר משלב לימודי תואר של האוניברסיטה הפתוחה לתואר ראשון במדעי המחשב, ניהול? עם שיעור קודש וכד'
אני לא מוצאת את המספר שלהם בגוגל,
תודה רבה
גיסתי לומדת שם והיא מאד מרוצה.
זה מקום נפלא!!
אווירה סמינרית נפלאה.
ממליצה בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מחפשת מידע על סמינר 'בית ברכה' סניף בני ברק, משהיא מכירה?
סמינר משלב לימודי תואר של האוניברסיטה הפתוחה לתואר ראשון במדעי המחשב, ניהול? עם שיעור קודש וכד'
אני לא מוצאת את המספר שלהם בגוגל,
תודה רבה
קוראים למנהלת
חיה ווגשל
והיא מדהימה!!
גיסתי לומדת שם והיא מאד מרוצה
שווה ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מקום מהמם עם שילוב של לימודי תואר ומעטפת רוחנית מלאה!! הווי חברתי ושיעורי קודש מהמרצים מהשורה הראשונה!
שמעתי שיש שם תלמידות מקסימות ומצטיינות מבתים איכותיים!!
וההנהלה מאד משקיעה להצלחת התלמידות!
הבנתי שבסניף בבני ברק פותחים השנה מגמת ניהול משאבי אנוש- כדאי להתעניין!
בקיצור, מומלץ ממש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש שם אפשרות להשלים לתואר במדעי המחשב,כאלה שיש להם כבר תעודה של מהט וסיימו סמינר?
או שזה רק סמינר עם מעטפת של קודש וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש שם אפשרות להשלים לתואר במדעי המחשב,כאלה שיש להם כבר תעודה של מהט וסיימו סמינר?
או שזה רק סמינר עם מעטפת של קודש וכו
אגב בדיוק ראיתי פרסומת של סמינר /מכללת דעת בירושלים שפתחה מסלול לבנות שלמדו כבר תכנות ורוצות להשלים לתואר.
בגדול המקום נראה ממש על הקונספט של בית ברכה,רק יותר מתאים לנשים ובחורות (גם לבנות בתיכון שרוצות להתחיל לקחת קורסים ).
דבר נוסף, אם לא חשוב לך הלמידה הדיגיטלית (בזום) כמו בפתוחה, אז לדעתי תנסי לחפש מקומות אחרים כמו מכון לב או מכון טל או אונו.
האוניברסיטה הפתוחה בתואר מדמ"ח זה משהו שלא רואים את הסוף וגם הבנתי שאין הרבה הכרה בלימודים קודמים.
לדעתי יש מכללות(ולא אוניברסיטאות) שיותר מקלות בזה ואפשר לגמור שם תתואר ציק צק
בהצלחה רבה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ממש לא, הסמינר של חסידות קרלין ונקרא "בית ברכה". (בפועל לא לומדות שם רק חסידיות אבל להסביר לך את הסגנון...).
רק מדגישה שזה לא כמו הסמינר-תיכון של קרלין 'בית ברכה'
בנות בודדות מהסמינרים של קרלין לומדות שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מכירה מקרוב וממליצה בחום,
מי שמחפשת תואר במסגרת חרדית ושמורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הערה נוספת ולדעתי חשובה,
כפי שאמרו אין מה להוסיף המקום מדהים והאווירה שמורה ואיכותית !!
אבל מבחינת הלימודים,תעשו חושבים פעמיים לפני שאתם מתחילים תואר בפתוחה...
הרבה בנות נושרות באמצע, ולא מסיימות או נתקעות איתו להרבה זמן,וכבר מתחתנות ויולדות ילדים וכו והאופק אינו נראה לעין....
לפעמים עדיף ללכת על תואר פחות נחשב ממכללה או מוסד לימודים אחר,והעיקר לגמור אותו בזמן ובשלום....
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
דחוף יש למשהו את המספר של הסמינר בבני ברק של חיה ווגשל ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש שם אפשרות להשלים לתואר במדעי המחשב,כאלה שיש להם כבר תעודה של מהט וסיימו סמינר?
או שזה רק סמינר עם מעטפת של קודש וכו
אפשר להשלים לתואר במדעי המחשב מטעם האוניברסיטה הפתוחה במכון דעת ירושלים, הכי טובים בתחום, מקום יחידי שמעסיק רכזת אקדמית בוגרת לתואר ראשון במדעי המחשב ללוות את הסטודנטיות יום יום.. (היא תשב לך על הוריד עד שתראה שאת מצליחה ומסיימת את התואר) טלפון מכון דעת 026541622 רח' אהליאב 16 ירושלים, הנהלה חדשה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה