- הוסף לסימניות
- #101
נכתב ע"י sh12;1503124:אני חושבת שאפשר להביא את בית החולים הדסה הר הצופים כדוגמה למחלקה שעשתה שינוי כדי להביא עוד חרדיות...
מקצועיות ושרות - מקסימים ונהדרים
קבלה וחדרי לידה - מקסימים ורגועים
מחלקה מקצועיות והקשבה לכל בקשה
תינוקיה - אף פעם לא שמעתי צרחות רבות... גם לא בלילה.
כשרות - למרות שכל בית החולים הוא בהכשר הרבנות (ואפשר להזמין "מנות קרב" גלאט) מחלקת היולדות כולה בהכשר הבד"ץ, כולל בשרים וחסלט. ליולדות החרדיות יש כלים חד פעמיים כדי שלא לאכול מהכלים הרב פעמיים שמשמשים גם את אלו שלא מקפידים על כשרות.
הפרדה בין המגזרים - יש הפרדה ברורה מאד בין יהודיות לערביות (בד"כ מחלקות נפרדות ככל האפשר). ובד"כ משתדלים להפריד בין חילוניות לחרדיות.
הצוות מעורב, מכל הסוגים. אבל ממש מכירים ומודעים להלכות רבות וממש עזרו לנו (כשהבעל לא יכול וכו')
כל יולדת מקבלת לילה חינם בהדסה בייבי (אולי מבצע זמני ארוך טווח?) ואם היה לחץ במחלקה שחררו יולדות במצב מצוין לכמה לילות בהדסה בייבי.
הלכתי לראות את הבי"ח הזה לפני הלידה וברחתי משם, לא רציתי לראות אותו שוב.
רק מלראות את כל הערבים המפחידים מסתובבים שם.... ושאין חדר אמבטיה בכל חדר לידה......
אבל תכלס על כל בי"ח שומעים דברים טובים ולא, אין דברים חד משמעיים,
הכל תלוי באיך עברה הלידה.
הנושאים החמים