בית חולים ליולדות- עזרתכן...

  • הוסף לסימניות
  • #1
במסגרת פרויקט בעבודה...

כחלק מנסיון להגדיל את כמות היולדות החרדיות באחד מבתי החולים בארץ...

מה משכנע אותך לבחור בבית חולים מסוים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היחס המכבד
ההקשבה ליולדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקצועיות
יחס
מפנק
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הצוות הרפואי שיהיה מקצועי ,קשוב ואדיב.
חדרים נקיים ומרווחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בעיקר היחס של הצוות
על הכל אפשר להתגבר - רק לא על יחס גרוע שמשאיר טעם רע מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לפני הכל - צוות מקצועי ונותן יחס רגוע ומכבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מקצועיות
אוכל טוב
שעות ביקור מסודרות
וכמובן: יחס של הצוות
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יחס אנושי
צוות מילד מקצועי.
ולפינוק----
2 נשים בחדר.... כמובן שרותים אמבטיה אישי לכל חדר.
אוכל טוב
יום נוסף
מתנת שחרור
שעות ביקור מסודרות ובשאר הזמן מחלקה שקטה.
כמובן כשרות מהדרין שמקובלת על כולם.


חסר דברים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מקצועיות
יחס מכבד ונעים
נקיון
כשרות ואוכלוסיה

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מקצועיות הצוות
כשרות
אווירה טובה
אוכל טוב :)
מיקום נוח
גישה נוחה באוטובוסים / חניה קרובה
עדיף שמחלקת יולדות תהיה מופרדת משאר הבי"ח, גם בגלל האווירה וגם בגלל כהנים במשפחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בחדרי לידה עצמם מאוד חשוב המקצועיות של הצוות, למשל מיילדות של שנים ולא סטאז'ריות, בדרך כלל אלה הן גם האדיבות יותר, משרות בטחון ומתנהלות בבטחון ולא מלחיצות.
באשפוז- צוות אדיב, מתחשב בבקשות, תנאים טובים והקפדה על נוחות היולדת. גם כשרות ותנאים בשבתות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יחס מכבד וקשוב,
צוות סבלני, אחראי ומקצועי
(הכוונה - שלא מכסים על חוסר מקצועיות על חשבון היולדת)
תנאים גשמיים טובים.

עד כאן - בשביל הסקר.
מכאן ואילך - בשביל האמת:
הבעיה שרוב חדרי הלידה ממתגים את עצמם מאוד יפה, אבל בשטח לא תמיד יש התאמה בין המיתוג הורוד והמפנק לבין היחס האמיתי של הצוות.
מיילדות שחוקות שרצות בין 3 חדרים לא תמיד זוכרות ברגע האמת שהן צריכות להיות נעימות וסבלניות.
רופאים שעובדים 2 משמרות רצוף וגמורים מעייפות לא תמיד זוכרים שכתוב בבריף "יחס מכבד וקשוב".....
אחיות תינוקיה שמדליקות רדיו חזק כדי לא לשמוע את הצרחות של 20 תינוקות (כי מה לעשות, הן לא יכולות להרים את כולם או להאכיל את כולם בו זמנית)

(חלילה לא עושה הכללות - יש ויש. פשוט השחיקה בתחום הספציפי הזה היא גדולה מאוד, הצוות נקרע בעבודה קשה והיולדות לפעמים מקבלות יחס של חלק מ"פס יצור" שאגב - מאוד רווחי לבית הרפואה - כ-12,000 שהמדינה משלמת על כל יולדת שמגיעה אליהם - זו המחלקה הרווחית ביותר)
ושוב - יש מיילדות ורופאים מקסימים, שלמרות התנאים הבלתי אפשריים שלהם עושים עבודה מדהימה, ונותנים את עצמם באמת (אבל גם הם נקרעים).
אולי אם יעשו שינוי מהשורש יהיה ערך אמיתי למיתוגים הורודים המהממים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
ברור שכולנו רוצות: מקצועיות, פינוק, נקיון, חדרים נעימים וכו' וכו'
אבל אם הצוות מתייחס ליולדת חרדית כאחת ש'משריצה' ילדים - אף אחת לא תחזור למקום כזה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חוץ מכל מה שכבר כתבו, בית חולים שנותן את מרב הסיכויים ללידה רגילה ולא ממהר לנתח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י השקעה;1502163:
בחדרי לידה עצמם מאוד חשוב המקצועיות של הצוות, למשל מיילדות של שנים ולא סטאז'ריות, בדרך כלל אלה הן גם האדיבות יותר, משרות בטחון ומתנהלות בבטחון ולא מלחיצות.

תתפלאי, אבל לפעמים דווקא החדשות שהן פחות שחוקות - סבלניות יותר ואדיבות יותר, וגם פחות מלחיצות.

בלידה האחרונה שלי הייתה לי מיילדת חדשה מקסימה, סבלנית ורגועה! יחד איתה הייתה בחדר עוד מיילדת שפשוט גרמה לי ללחץ אדיר, היא רק רצתה לסיים עם הלידה ולא היה לה סבלנות להקשיב מה טוב לי ומה מתאים לי כרגע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יחס רגיש ומתחשב, ומחשבה על בריאותה ורווחתה של היולדת והיילוד, מרגע הכניסה לבית חולים עובר בחדרי לידה, תינוקיה, ועד ליציאה.
אוירה חרדית -פלוס עצום
מקצועיות
מקום נעים מבחינה אסתטית. (ניקיון זה בסיס בבי"ח, אני מקווה )
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה