בית חולים ליולדות- עזרתכן...

  • הוסף לסימניות
  • #81
מתנות זה בונוס, אף אחת לא עושה שיקול איפה ללדת בגלל מתנות.
מה שכן, אני יולדת בבית חולים חילוני, מרוצה מאד, מכל מה שפירטו פה.
רק האוכל ממש ממש רדוד, רמת בינונית ומטה,
כמו שילדתי את ביתי הראשונה לפני 8 שנים, אותו תפריט קיבלתי שנה שעברה בלידה האחרונה,
זה כן משהו שמאד חשוב ליולדת, בפרט ברמה חיזוק הגוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
נכתב ע"י אמא פלוס;1503000:
מגזין אמא פלוס, למשל, מחולק בחלק מבתי החולים,
ואני חושבת שבית חולים שיודע לתת משהו ייעודי לאשה חרדית,
לספק אותה ולהראות לה שחשוב לו ההנאה האישית שלה, מביא אותה לרגש טוב.

אני ילדתי לפני שבועיים וקיבלתי את אמא פלוס,
מהמגזין נהניתי מאד, אבל התאכזבתי מהקופונים-כולם כבר לא רלוונטיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
רק מוסיפה - שאין מה לדבר, מתנות נחמדות כשהן באות עם מכלול חוויה טובה - ממש מוסיפות לכיף.
במעיני הישועה בפעם האחרונה שהייתי מאד שדרגו את היחס מבחינת צ'ופרים,
אז אחרי שהיתה מילדת מדהימה, אחיות אכפתיות ורגישות וכו' -
התוספת של המתנות היתה ממש נחמדה ובמקום. מאד חמם לי את הלב.
וגם היה מה להביא לילדים... :)
אגב בענין המזון שהוזכר פה, אני לא חושבת שיש עוד בית חולים ברמת הארוחות של מעיני הישועה.
מדיבורים עם גיסות... ממש מיני בית החלמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
אני חושבת שאפשר להביא את בית החולים הדסה הר הצופים כדוגמה למחלקה שעשתה שינוי כדי להביא עוד חרדיות...
מקצועיות ושרות - מקסימים ונהדרים
קבלה וחדרי לידה - מקסימים ורגועים
מחלקה מקצועיות והקשבה לכל בקשה
תינוקיה - אף פעם לא שמעתי צרחות רבות... גם לא בלילה.

כשרות - למרות שכל בית החולים הוא בהכשר הרבנות (ואפשר להזמין "מנות קרב" גלאט) מחלקת היולדות כולה בהכשר הבד"ץ, כולל בשרים וחסלט. ליולדות החרדיות יש כלים חד פעמיים כדי שלא לאכול מהכלים הרב פעמיים שמשמשים גם את אלו שלא מקפידים על כשרות.
הפרדה בין המגזרים - יש הפרדה ברורה מאד בין יהודיות לערביות (בד"כ מחלקות נפרדות ככל האפשר). ובד"כ משתדלים להפריד בין חילוניות לחרדיות.
הצוות מעורב, מכל הסוגים. אבל ממש מכירים ומודעים להלכות רבות וממש עזרו לנו (כשהבעל לא יכול וכו')
כל יולדת מקבלת לילה חינם בהדסה בייבי (אולי מבצע זמני ארוך טווח?) ואם היה לחץ במחלקה שחררו יולדות במצב מצוין לכמה לילות בהדסה בייבי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
נכתב ע"י sh12;1503124:
אני חושבת שאפשר להביא את בית החולים הדסה הר הצופים כדוגמה למחלקה שעשתה שינוי כדי להביא עוד חרדיות...
מקצועיות ושרות - מקסימים ונהדרים
קבלה וחדרי לידה - מקסימים ורגועים
מחלקה מקצועיות והקשבה לכל בקשה
תינוקיה - אף פעם לא שמעתי צרחות רבות... גם לא בלילה.

כשרות - למרות שכל בית החולים הוא בהכשר הרבנות (ואפשר להזמין "מנות קרב" גלאט) מחלקת היולדות כולה בהכשר הבד"ץ, כולל בשרים וחסלט. ליולדות החרדיות יש כלים חד פעמיים כדי שלא לאכול מהכלים הרב פעמיים שמשמשים גם את אלו שלא מקפידים על כשרות.
הפרדה בין המגזרים - יש הפרדה ברורה מאד בין יהודיות לערביות (בד"כ מחלקות נפרדות ככל האפשר). ובד"כ משתדלים להפריד בין חילוניות לחרדיות.
הצוות מעורב, מכל הסוגים. אבל ממש מכירים ומודעים להלכות רבות וממש עזרו לנו (כשהבעל לא יכול וכו')
כל יולדת מקבלת לילה חינם בהדסה בייבי (אולי מבצע זמני ארוך טווח?) ואם היה לחץ במחלקה שחררו יולדות במצב מצוין לכמה לילות בהדסה בייבי.

מסכימה עם כל מילה.
(רק שכשאני הייתי לא הביאו שום חד"פ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
נכתב ע"י אומנות;1502171:
אוירה חרדית זה לא שיקול אצלכן?

שיקול, בהחלט,
אבל בשום אופן לא ע"ח מקצועיות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
נכתב ע"י yosher2005;1502286:
מסתבר שבהדסה הביות הוא חובה ולא רשות

נכתב ע"י ch3;1502291:
גם אני חשבתי כך... ושם המחלקה הרגילה זה ביות.
ויש ביות מלא שאין שם תינוקיה, התינוק איתך 24 שעות.

יש חדרים בביות מלא ויש בביות חלקי...

נכתב ע"י טיגר;1503189:
מסכימה עם כל מילה.
(רק שכשאני הייתי לא הביאו שום חד"פ.

צריך לזכור לבקש.
אבל אפילו העובדות הערביות יודעות לתת לחרדיות יותר
(הן אפילו שונאות את החמולות הערביות...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
נכתב ע"י sh12;1503124:
אני חושבת שאפשר להביא את בית החולים הדסה הר הצופים כדוגמה למחלקה שעשתה שינוי כדי להביא עוד חרדיות...
מקצועיות ושרות - מקסימים ונהדרים
קבלה וחדרי לידה - מקסימים ורגועים
מחלקה מקצועיות והקשבה לכל בקשה
תינוקיה - אף פעם לא שמעתי צרחות רבות... גם לא בלילה.

כשרות - למרות שכל בית החולים הוא בהכשר הרבנות (ואפשר להזמין "מנות קרב" גלאט) מחלקת היולדות כולה בהכשר הבד"ץ, כולל בשרים וחסלט. ליולדות החרדיות יש כלים חד פעמיים כדי שלא לאכול מהכלים הרב פעמיים שמשמשים גם את אלו שלא מקפידים על כשרות.
הפרדה בין המגזרים - יש הפרדה ברורה מאד בין יהודיות לערביות (בד"כ מחלקות נפרדות ככל האפשר). ובד"כ משתדלים להפריד בין חילוניות לחרדיות.
הצוות מעורב, מכל הסוגים. אבל ממש מכירים ומודעים להלכות רבות וממש עזרו לנו (כשהבעל לא יכול וכו')
כל יולדת מקבלת לילה חינם בהדסה בייבי (אולי מבצע זמני ארוך טווח?) ואם היה לחץ במחלקה שחררו יולדות במצב מצוין לכמה לילות בהדסה בייבי.
האם יש שם ביות כמו בעין כרם? או שם יש אפשרויות לשים בתינוקיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
נכתב ע"י אחד פלוס;1503415:
האם יש שם ביות כמו בעין כרם? או שם יש אפשרויות לשים בתינוקיה?
את יכולה לבחור מה את מעדיפה. בלילה התינוק חייב להיות בתינוקיה בין 1 ל6 או 5, אני כבר לא זוכרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
נכתב ע"י sh12;1503124:
כשרות - למרות שכל בית החולים הוא בהכשר הרבנות (ואפשר להזמין "מנות קרב" גלאט) מחלקת היולדות כולה בהכשר הבד"ץ, כולל בשרים וחסלט. ליולדות החרדיות יש כלים חד פעמיים כדי שלא לאכול מהכלים הרב פעמיים שמשמשים גם את אלו שלא מקפידים על כשרות.
הפרדה בין המגזרים - יש הפרדה ברורה מאד בין יהודיות לערביות (בד"כ מחלקות נפרדות ככל האפשר). ובד"כ משתדלים להפריד בין חילוניות לחרדיות.
הצוות מעורב, מכל הסוגים. אבל ממש מכירים ומודעים להלכות רבות וממש עזרו לנו (כשהבעל לא יכול וכו')
כל יולדת מקבלת לילה חינם בהדסה בייבי (אולי מבצע זמני ארוך טווח?) ואם היה לחץ במחלקה שחררו יולדות במצב מצוין לכמה לילות בהדסה בייבי.

ולכהנים אין פתרון הלכתי :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
איך הדסה עין כרם מבחינת כשרות?
מישהי יודעת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
נכתב ע"י yosher2005;1504369:
איך הדסה עין כרם מבחינת כשרות?
מישהי יודעת?
אם אני זוכרת טוב...
שניצל פרווה - בעלז
בקר - בד"ץ בית יוסף
עוף - העדה החרדית
ירקות - מחפוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
מבחינת אוירה חרדית, אף אחד לא מתכוון שבי"ח חילוני "יחזור בתשובה" וכל הצוות ילך עם כיסוי ראש וימלמל פרקי תהילים.. אנחנו עדיין בגלות.
אם רוצים למשוך יולדות חרדיות, הדבר הכי חשוב לדעתי זה כשרות מהודרת, יולדת לא יכולה להתקיים על מנות קרב פעם ביום ובבוקר ובערב לנסות לדלות את הפריטים הכשרים הבודדים מתוך ארוחות מגרות ומעלות ניחוח שמגישים היום בחלק מבתי החולים. עכשיו בשמיטה זה עוד יותר מסובך כי אי אפשר לגעת בירקות, שמאד חשובים לתזונת יולדות. כמה כבר עולה לדאוג לאוכל כשר גם בבוקר ובערב וקצת בין לבין? העלות מזערית ביחס לרווח הצפוי, יולדת חרדית שמרוצה ומגיעה בעז"ה הרבה פעמים וסוחפת את שכנותיה, אחיותיה, גיסותיה..
חשוב מאד פתרונות הלכתיים לשבת, כמו נייר חתוך, תאורה, מים חמים בצורה מותרת, וחשוב מאד, יש חדרי תינוקות שיש להם שער חשמלי, אז כמובן- לדאוג לכניסה חלופית.
ענין נוסף חשוב שהוא לא דוקא קשור לאוירה חרדית אך מהווה שיקול משמעותי בעיקר ליולדות החרדיות- ביות. אני מכירה בית חולים שהוא מעולה מבחינה מקצועית ומבחינת יחס וגם התנאים מצוינים- מחלקות וחדרי לידה חדשים ומפוארים, והם מפסידים את רוב היולדות החרדיות שגרות בסמוך, הן נוסעות שעתיים במקום חצי שעה (!) רק כי לא מתאים להן ביות חובה (אין שם בכלל חדר תינוקות) היולדות החרדיות שברוך ה' מחכים להם עוד ילדים בבית, רוצות לנצל את הימים בבי"ח למנוחה האפשרית. מה גם שהבעל בד"כ לא יכול להיות צמוד אליהן ולעזור עם התינוק מבוקר עד ערב כמו שמקובל בציבור הכללי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
נכתב ע"י פקאן;1504467:
חשוב מאד פתרונות הלכתיים לשבת, כמו נייר חתוך, תאורה, מים חמים בצורה מותרת, וחשוב מאד, יש חדרי תינוקות שיש להם שער חשמלי, אז כמובן- לדאוג לכניסה חלופית.

רק בנוגע לשבת -
זה לגמרי לא עניין של נייר חתוך ושער חשמלי......
אלא הדרכה מפורטת לצוות שחסר כל מודעות לנושא של שמירת שבת
לדוגמה - את מבקשת משהו קטן - מיד רושמים
או כמו שמישהי כתבה פה - קוראים לה ברמקול כי ביקשה שלא יתקשרו לטלפון בשבת
המון פרטי הלכות שמי שלא שומר שבת פשוט אין לו מושג בזה.
להעביר את הצוות למודעות של שמירת שבת זה הרבה יותר מסובך (לעניות דעתי) מלהעסיק אחיות\מיילדות שמלכתחילה שומרות שבת ומכירות את הנושא וגם אכפת להן ממנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
נכתב ע"י ariels;1504502:
רק בנוגע לשבת -
זה לגמרי לא עניין של נייר חתוך ושער חשמלי......
אלא הדרכה מפורטת לצוות שחסר כל מודעות לנושא של שמירת שבת
לדוגמה - את מבקשת משהו קטן - מיד רושמים
או כמו שמישהי כתבה פה - קוראים לה ברמקול כי ביקשה שלא יתקשרו לטלפון בשבת
המון פרטי הלכות שמי שלא שומר שבת פשוט אין לו מושג בזה.
להעביר את הצוות למודעות של שמירת שבת זה הרבה יותר מסובך (לעניות דעתי) מלהעסיק אחיות\מיילדות שמלכתחילה שומרות שבת ומכירות את הנושא וגם אכפת להן ממנו.

אכן, לא פחות חשוב המודעות לשמירת שבת מאוכל כשר ונייר חתוך, זה אני עוד איכשהו יכולה לדאוג לעצמי מבחוץ אם אני יודעת שזו הבעיה היחידה בביה"ח.
דוגמא: עברתי ניתוח בליל יום כיפור (כמובן לא מוזמן ולא מתוכנן ולא קשור ליולדות בכלל) אבל כל העובדות שהיו שם היום גויות כי איזה יהודיה רוצה לעבוד ביום כיפור, בלילה אחרי הניתוח בעלי יצא לישון מחוץ לחדר כי הוא היה ממוטט ואני התייסרתי מכאבים ורציתי משכך כאבים ניסיתי לקרוא לאחות והיא לא שמעה אותי והיה אסור לי לרדת מהמיטה, כשראיתי שאני לא נענית, פשוט ירדתי בלית ברירה, האחות ראתה אותי וצעקה עליי למה אני יורדת כשאסור לי, אמרתי לה קראתי לך המון ולא ניגשת אז נאלצתי לרדת, אז היא אומרת בשיא הטבעיות מה הביעה יש לך פעמון ליד המיטה, אמרתי לה יום כיפור היום, היא פשוט לא הבינה מה השריטה שלי...
אחר כך ביקשתי לבעלי שישאר לידי כל הזמן כדי שאם אצטרך עזרה שהוא יהיה כי אין לי דרך אחרת לקרוא לעזרה עד מוצאי יום כיפור.
זה דבר שבבית חולים עם מודעות לשמירת מצוות לא היה קורה בחיים:)
ואת זה אי אפשר לקנות בפרסום אם זה לא קיים שם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
הכי חשוב צוות מקצועי ומיילדת טובה

יחס מכבד ורגיש לבקשותיה של היולדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
נכתב ע"י צילה;1503091:
אני ילדתי לפני שבועיים וקיבלתי את אמא פלוס,
מהמגזין נהניתי מאד, אבל התאכזבתי מהקופונים-כולם כבר לא רלוונטיים.
עכשיו היולדות מקבלות בבתי החולים כבר את המגזין החדש והמעודכן.
גם את יכולה להזמין אותו במערכת 050-4161-950,
ולהנות ממגזין מלא תוכן רלוונטי, קופונים בתוקף, הגרלות ומתנות שוות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
נכתב ע"י אמא פלוס;1504615:
עכשיו היולדות מקבלות בבתי החולים כבר את המגזין החדש והמעודכן.
גם את יכולה להזמין אותו במערכת 050-4161-950,
ולהנות ממגזין מלא תוכן רלוונטי, קופונים בתוקף, הגרלות ומתנות שוות.

אשמח לשמוע, באיזה בתי חולים מקבלים את העיתון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
נכתב ע"י bbr;1504593:
אכן, לא פחות חשוב המודעות לשמירת שבת מאוכל כשר ונייר חתוך, זה אני עוד איכשהו יכולה לדאוג לעצמי מבחוץ אם אני יודעת שזו הבעיה היחידה בביה"ח.
דוגמא: עברתי ניתוח בליל יום כיפור (כמובן לא מוזמן ולא מתוכנן ולא קשור ליולדות בכלל) אבל כל העובדות שהיו שם היום גויות כי איזה יהודיה רוצה לעבוד ביום כיפור, בלילה אחרי הניתוח בעלי יצא לישון מחוץ לחדר כי הוא היה ממוטט ואני התייסרתי מכאבים ורציתי משכך כאבים ניסיתי לקרוא לאחות והיא לא שמעה אותי והיה אסור לי לרדת מהמיטה, כשראיתי שאני לא נענית, פשוט ירדתי בלית ברירה, האחות ראתה אותי וצעקה עליי למה אני יורדת כשאסור לי, אמרתי לה קראתי לך המון ולא ניגשת אז נאלצתי לרדת, אז היא אומרת בשיא הטבעיות מה הביעה יש לך פעמון ליד המיטה, אמרתי לה יום כיפור היום, היא פשוט לא הבינה מה השריטה שלי...
אחר כך ביקשתי לבעלי שישאר לידי כל הזמן כדי שאם אצטרך עזרה שהוא יהיה כי אין לי דרך אחרת לקרוא לעזרה עד מוצאי יום כיפור.
זה דבר שבבית חולים עם מודעות לשמירת מצוות לא היה קורה בחיים:)
ואת זה אי אפשר לקנות בפרסום אם זה לא קיים שם!!
ואם היו מחלקים שם את מגזין אמא פלוס עם הכתבה ההלכתית של הרה"ג יצחק שמואל רוזנבלט מב"ב, "שלושה ימי חופשת מחלה" - היית קוראת ומבינה שאת חייבת לצלצל בפעמון ואסור לך לרדת מהמיטה!!!
יולדת בשלושה ימים ראשונים אחרי הלידה, חייבת לעשות בעצמה וחייבים לעשות לה כל פעולה שנדרשת, בלי התחשבות כלל בכל מניע הלכתי - וזו ההלכה!!!
כשרות, שמירת שבת וחג, צומות, תרופות ועוד - הכל מקבל התייחסות אחרת ומחייבת.
על זה נאמר - ביטולה הוא קיומה!
 
נכתב ע"י חביבה;1504619:
אשמח לשמוע, באיזה בתי חולים מקבלים את העיתון?

הרחבנו את החלוקה:
בלניאדו, ביקור חולים, הדסה עין כרם והדסה הר הצופים ובבית ההחלמה אם וילד.
אני מקווה שהמגזין המעודכן, שיצא כבר לפני כמעט שבועיים, הגיע לנקודות החלוקה.
המגזין מצורף כשי בשקיות המתנות שמקבלים שם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה