מידע שימושי בית ספר יסודי סגנון פתוח בירושלים?

  • הוסף לסימניות
  • #1
קרובה שלי מחפשת לילדה שלה (כתה א' שנה הבאה) בי"ס יסודי בירושלים,
סגנון פתוח ודי מודרני במושגים חרדיים קלאסיים, אבל לא חב"ד ולא ממלכתי חרדי,
יש בית ספר מתאים בירושלים?
המלצות מתאימות עם מחשבה, יעזרו ברמה כמעט של פיקוח נפש...
תודה גדולה ותזכו למצוות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אולי האר"י? הוא יותר סגנון אמריקאי
ובתי ספר בהר נוף מעט יותר פתוחים ויש שם משפחות יותר מודרניות אבל בקו מאד חרדי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בהר נוף
וגם בסנהדריה המורחבת 'בית יעקב הצפון' נחשב פתוח מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בית יעקב האר"י
בית יעקב אשרינו

בתי הספר בהר נוף והצפון לא ישמחו לקבל מחוץ לשכונה. השניים שציינתי פחות מקפידים על אזוריות
(ולדעתי גם יותר מודרניים)

ותבדקו גם את בית ספר שירה חדשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בנות ירושלים- ממ''ח
מכירה כמה בנות שם שההורים ממש ממליצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תודה לכולן
בנות ירודלים זה כבר האופציה הפשרנית, מחפשת קצת יותר...
מה זה "אשרינו"?
ו"שירה חדשה"?
האר"י דווקא יכול להיות מתאים אבל האמא מפחדת לשלוח כ"כ רחוק ולעת עתה לא נוהגת,
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אולי האר"י? הוא יותר סגנון אמריקאי
ובתי ספר בהר נוף מעט יותר פתוחים ויש שם משפחות יותר מודרניות אבל בקו מאד חרדי.

גם אני חושבת
האר"י בדיוק מתאים

אולי יש הסעות לשם
מגיעים אליו מכל מיני מקומות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תודה לכולן
בנות ירודלים זה כבר האופציה הפשרנית, מחפשת קצת יותר...
מה זה "אשרינו"?
ו"שירה חדשה"?
האר"י דווקא יכול להיות מתאים אבל האמא מפחדת לשלוח כ"כ רחוק ולעת עתה לא נוהגת,
שירה חדשה נמצא בקרית משה
בסגנון פתוח, קצת אמריקאי
יום לימודים ארוך, משקיעים בנוסף על הרגיל באנגלית נגינה וכד'

מאוד קשה להתקבל אליו.
ומה שבררתי לפני כמה שנים, צריך להכנס אליו כבר בגן חובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בית יעקב נתיב בתיה ברחוב עזרא בגאולה.
זה בית ספר לבנות מבתים...
לא חושבת שזה מה שהיא מחפשת.

שירה חדשה, בית ספר טוב, מאוד קשה להתקבל אליו!

אני ממליצה לך על בית ספר אשירה ברחביה, יש שם בינתיים מכיתה א-ג נראה לי,
פתוח, מאוד משקיע, מאוד דומה לשירה חדשה.
גם שם יש את הקטע הזה שנותנים לבנות ללמוד לנגן כחלק ממערכת הלימודים, ועוד דברים כאלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
שירה חדשה נמצא בקרית משה
בסגנון פתוח, קצת אמריקאי
יום לימודים ארוך, משקיעים בנוסף על הרגיל באנגלית נגינה וכד'

מאוד קשה להתקבל אליו.
ומה שבררתי לפני כמה שנים, צריך להכנס אליו כבר בגן חובה.
מי שמכיר את התרבות האמריקאית, יודע שהמודרניזציה שלהם לא דומה ולא כמעט למודרניזציה שלנו...

מצד אחד, אמנם הם יכולים ללכת הרבה יותר רחוק.
[למשל, ערבי שירה מעורבים זה קלאס אצלם, ואצלנו זה כבר על גבול החילוני].
אבל מצד שני המודרניזציה אצלם זה לא "בשיטה", והם מסמפטים מאוד את הסגנון הישן-נושן.
וכך, בחור אמריקאי מקולג' עם אחות הנשואה לקונסרבטיבי, יכול ללמוד אחרי שנתיים בבריסק.

מקווה שהסברתי את עצמי מספיק טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
יש בית ספר שנמצא לי לשכת הגיוס מתאים בדיוק למה שאת מחפשת לא זוכרת רייך קוראים להם
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בנות ירושלים שנמצא במקור ברוך, ואשירה שנמצא ברחביה, שניהם ממ"ח. המשפחות מגוונות מאד.

שירה חדשה זה מוכש"ר בעמותה פרטית, קשה מאד (מאד!) להתקבל. רחוק מה"מודרני" המקובל. הרבה משפחות של אברכים אמריקאים, קצת פחות דופקים חשבון למה שמקובל בארץ אבל מאד old fashion בכל מה שנוגע לחינוך ויראת שמים.

המנהלת של אשירה היתה מנהלת בשירה חדשה עד לפני כמה שנים ואולי מזה יש בלבול.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה