דרוש מידע בלנדר מקל- בראון או דאבו?

  • הוסף לסימניות
  • #1
תמיד ידעתי שהבראון הכי טוב
לאחרונה שמעתי שגם דאבו טוב.
צריכה דחוף לקנות חדש...
אשמח למידע מנסיונכם מה מומלץ?
ועל איזה דגם אתם ממליצים או לא ממליצים?
וגם- מה נקרא מחיר סביר ולא יקר מידי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לי יש בוש עלה בסביבות 220 ש"ח עובד מצויין
יש לו מעלה שהחלק התחתון כולו מתכת ואין בעיה לרסק איתו מרקים חמים וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
בראון עם מקל נירוסטה הכי טוב!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
איפה אתם קונות הכי בזול את המכשירי חשמל הקטנים?
אני גם צריכה בלנדר עכשיו
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הכי טוב עם מקל נירוסטה
רק לא פלסטיק
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תודה לכל המגיבים.
אשמח לתגובות/ המלצות גם על דאבו. יש כאן מישהו עם כזה בלנדר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הבראון החדש יש בו פיתוח חדש של תוספת חלק למטה שמגביר את העוצמה ברמה לא נורמלית.
תשאלו בכל חנות, עולה 200 -250 ושווה כל אגורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
בראון נירוסטה יש לי אחרי שהקודם נמס במרקים וסיים את תפקידו (המנוע עדיין תקין ושלם למי שרוצה)
עלה לא זול אבל מרוצה מאד
מענין מה זה החלק שמגביר עוצמה לא שמתי לב למשהו שונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
זה שלי, מעולה- איכותי ועוצמתי
(אחרי שנמסו לי כמה פלסטיקים במרקים..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה שלי, מעולה- איכותי ועוצמתי
(אחרי שנמסו לי כמה פלסטיקים במרקים..)
כמה זמן יש לכם אותו? אתם חושבים שהוא עדיף על בראון? הוא לא יותר זול מבראון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא ניסיתי בראון עם מוט נירוסטה, היה לי דאבו פלסטיק והתמלא בפנים לכלוך שלא יכלו לנקות (דמיינתי שראיתי גם תולעים...)
שלחתי את בעלי לקנות אחר וזה מה שהוא הביא, לא זוכרת לפני כמה זמן, אולי שנתיים
בכ"א זה חברה גרמנית מאד טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בבראון עם הנירוסטה יש בסכין תוספת של סכין קטנה שמחוברת במאונך וזה "תופס" את המאכלים לריסוק
זה חוסך חצי מהעבודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לי יש בראון פלסטיק 6 שנים היה מעולה
עכשיו הלך לו המנוע
הייתי מרסקת מרקים רותחים בלי בעיה
לא נמס ולא כלום
מה אומרים לקנות עוד כזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לי היה בראון והחלפתי לאחרונה לבוש והוא עולה על הבראון בחוזק הטחינה בקלות שטיפה (הוא מנירוסטה) והוא לא מתחמם בטחינה ממושכת מה שכן היה בבראון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לי היה בראון והחלפתי לאחרונה לבוש והוא עולה על הבראון בחוזק הטחינה בקלות שטיפה (הוא מנירוסטה) והוא לא מתחמם בטחינה ממושכת מה שכן היה בבראון.
כמה עלה לך?
ןכמה W
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

יש לי מכונת כביסה די חדשה, פחות מ 3 שנים של קונסטרוקטה,7 קילו
לפני תקופה נפלה הדלת מהמקום. עדיין היה אפשרי להמשיך לכבס, אבל כנראה היא נפלה על הרצפה ונהיה בה סדק
ופעם אחת תוך כדי תוכנית הרתחה הדלת התנפצה מבפנים
הטכנאי הקבוע שדרכו קנינו את המכונה היה לא זמין והייתי חייבת דחוף את המכונה,
מישהו המליץ לי על טכנאי חרדי משלנו,
הוא בא לבדוק ואמר שזה דגם חדש ולכן אי אפשר להשיג את הדלת בתור חלק חילוף
אבל הוא יכול לנסות להשיג את הזכוכית ואת הציר
הוסיף שזה יעלה יקר, לא יודע בדיוק כמה
אחרי זה התקשר ואמר שיעלה 700 שקל וזה מחיר ממש טוב
לא היה לי מושג מה המחירים והייתי צריכה את המכונה דחוף אז סגרתי איתו
איכשהו אחרי שהביא את הציר והזכוכית וחיבר פתאום אין לי ידית לפתיחה, כי חסרה איזו מסגרת פלסטיק לבנה שאמנם נפלה מזמן,
אבל לפני התיקון הייתה ידית ועכשיו אין.
אחר כך בדקתי מחירים במידרג וראיתי שהממוצע להחלפת דלת שלמה זה 450 והכי יקר 600 לדלת שלמה, לא לחלקי חילוף
ראיתי שאפשר גם להזמין ברשת דלת שלמה של מכונת קונסטרוקטה להתקנה עצמית ב 460 שקל,השאלה איך אפשר לדעת אם מתאים לדגם שיש לי
לסיכום השאלה שלי האם זה מחיר הגיוני לדרוש 700 שקל ולתת תוצאה לא יפה ולא נוחה
או שזה סתם ניצול המחיר מופקע, ונפלתי בזה רק כי סמכתי עליו שהוא מאנש, הוגן

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה