דרוש מידע בני ברק- ראשל"צ בתחבורה ציבורית

  • הוסף לסימניות
  • #1
מידי פעם אני נזקקת לנסיעה כזאת (יותר לתחנה מרכזית חדשה)
וכל פעם של החלפות כמה קוים יוצא לי באזור שעתיים שעתיים וחצי
לעומת רכב/מונית שזה באזור 20 דקות חצי שעה.
באמת אין ביקוש לקו נורמלי?
יש אחד 3 פעמים ביום וזה לא עוזר במיוחד.
ואני מדברת גם מסביבות בני ברק: גהה (164 לא מגיע) זבוטינסקי, בן גוריון, הרואה
כל מי שנזקק לנסיעה כזאת בתח"צ מוזמן להזדהות ולתת עצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
איזה ראשון?
יש את קו 318 שיוצא כל שעה במסלול ישיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש קו 164 לאורך כביש גהה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
  • הוסף לסימניות
  • #8
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה מה שגוגל מאפס מציע
IMG_1297.jpeg
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כל ההחלפות זה לא דקה כמו שהם כתבו. ו355 זה קו נדיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
יש אפשרות לנסוע עם 140 או הרכבת הקלה עד רחוב ניסנבאום בבת ים ומשם יש קו 16 או 83 לתחנה המרכזית. זה גם יצא כמעט שעתיים אבל הרכבת הקלה יותר זמינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עושה בני ברק ראשל"צ ולהיפך על בסיס יומי.

יש קו 264 הוא מגיע מאבוחצירא לזבוטינסקי ואז לגהה ומשם לראשל"צ.
הוא מגיע לתחנה מרכזית החדשה.
נסיעה חלקה ומהירה יחסית. הוא נכנס בראשל"צ לרמת אליהו ומשם לנאות שקמה ולפרס נובל ומסיים בתחנה מרכזית החדשה.

הבעיה שהוא לא לאורך כל היום אלא בשעות הבוקר עד 10:30 בערך. ושוב אחה"צ בין 16:00 ל18:00 בערך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
עושה בני ברק ראשל"צ ולהיפך על בסיס יומי.

יש קו 264 הוא מגיע מאבוחצירא לזבוטינסקי ואז לגהה ומשם לראשל"צ.
הוא מגיע לתחנה מרכזית החדשה.
נסיעה חלקה ומהירה יחסית. הוא נכנס בראשל"צ לרמת אליהו ומשם לנאות שקמה ולפרס נובל ומסיים בתחנה מרכזית החדשה.

הבעיה שהוא לא לאורך כל היום אלא בשעות הבוקר עד 10:30 בערך. ושוב אחה"צ בין 16:00 ל18:00 בערך.
בדיוק אותו פספסתי בנסיעה האחרונה לבוקר :( (מתוך 2)
אחר כך היה רק ב-4 אחרי צהרים
עברתי לרכבת הקלה והגעתי אחרי שעתיים כולל החלפות....
חזור 163 והחלפה ל146 עבר בשעה וחצי ++

עדיין לא סביר הזמן לעומת המרחק.
ביום שלישי לקחתי מונית מתח"צ ראשל"צ לב"ב עם מונה- 23 דקות 100 שח...
ואם לא מתחשק לי לשלם 100+ אז זה מתבטא בזמן ארוך בלי פרופורציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הנסיעה מכל אזור ראשון לכוון בני ברק היא סיוט .
גם מאזור המערב וגם ממזרח .
צריך לנסוע תמיד דרך תל אביב
ולוקח מינימום שעה וחצי ...
לעומת רכב שזה 25 דקות עם פקקים ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ועדיין נשאלת השאלה למה העיר הרביעית בגודלה בישראל לא פתוחה לתחבורה ציבורית סדירה כמעט מכל אזור המרכז!
תחנה מרכזית שוממה יחסית כמעט כמו ערי הספר, ומכל עיר שבדקתי אין משהו כל חצי שעה בערך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
בדיוק אותו פספסתי בנסיעה האחרונה לבוקר :( (מתוך 2)
אחר כך היה רק ב-4 אחרי צהרים
עברתי לרכבת הקלה והגעתי אחרי שעתיים כולל החלפות....
חזור 163 והחלפה ל146 עבר בשעה וחצי ++

עדיין לא סביר הזמן לעומת המרחק.
ביום שלישי לקחתי מונית מתח"צ ראשל"צ לב"ב עם מונה- 23 דקות 100 שח...
ואם לא מתחשק לי לשלם 100+ אז זה מתבטא בזמן ארוך בלי פרופורציה.
באמת חבל.
יש כל מיני אופציות למקרה שמפספסים או שאין 264, שאפשר לקחת 2 אוטובוסים וזה יקח שעה +

למשל קו 351 שנוסע לאשדוד הוא נכנס לראשל"צ, יש לו 3 תחנות בראשל"צ והוא יוצא חזרה לאשדוד.
אם יורדים בתחנה של ישיבת סורצקין ולוקחים מאותה תחנה קו 7 הוא מגיע לתחנה מרכזית החדשה.
הנסיעה בקו 351 היא בערך חצי שעה, אלא אם עולים בתחילת בני ברק שאז רק בני ברק זה חצי שעה. ואז גם קו 7 עד למרכזית החדשה הוא בערך חצי שעה.

זה בהחלט הרבה זמן לעיר שרחוקה 20 ק"מ אבל זה עדיין לא שעתיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
@צפיחית בדבש ,
אני מבררת בשביל חברה שקבלה עבודה חדשה בראשון איזור איקאה,
יש לך דרך או רעיונות איך להגיע לשם באזור 7 בבוקר?
אוטובוס נח וישיר? אולי טרמפ?
ממש יעזור לה ,היא אובדת עצות ממש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
@צפיחית בדבש ,
אני מבררת בשביל חברה שקבלה עבודה חדשה בראשון איזור איקאה,
יש לך דרך או רעיונות איך להגיע לשם באזור 7 בבוקר?
אוטובוס נח וישיר? אולי טרמפ?
ממש יעזור לה ,היא אובדת עצות ממש!!!
רכבת קלה לעזריאלי ומשם קו 190 מגיע לרחוב מוטה גור/יצחק רבין (המכלה למינהל) שזה הכי קרוב לאיקאה אבל עדיין קצת רחוק. השאלה מה זה איזור איקאה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה