- הוסף לסימניות
- #1
בוקר טוב!
הזדקקתי לפונט פשוט חינמי עם ניקוד
עשיתי חיפוש בפורום המקסים והורדתי מהאשכול הזה http://www.prog.co.il/showthread.php?t=156963&highlight=פונט+ניקוד
את הפונט "אופן סנס" - התקנתי אותו אבל אני לא כ"כ מבינה איך זה עובד ואשמח להסבר ..
הקלדתי את הטקסט בקורל בחרתי בפונט אבל הניקוד לא הופיע ..
זה לא אמור להיות אוטומטי או שאני אמורה לעבור אות אות ולנקד ??
בוורד לדוגמא בחרתי בפונט אופן סנס התחלתי להקליד ולא רואים כלום על הדף ..
זה דחוף לי מאוד ! אשמח להסבר קצר בעניין
תודה מראש
תזכו למצוות!
הזדקקתי לפונט פשוט חינמי עם ניקוד
עשיתי חיפוש בפורום המקסים והורדתי מהאשכול הזה http://www.prog.co.il/showthread.php?t=156963&highlight=פונט+ניקוד
את הפונט "אופן סנס" - התקנתי אותו אבל אני לא כ"כ מבינה איך זה עובד ואשמח להסבר ..
הקלדתי את הטקסט בקורל בחרתי בפונט אבל הניקוד לא הופיע ..
זה לא אמור להיות אוטומטי או שאני אמורה לעבור אות אות ולנקד ??
בוורד לדוגמא בחרתי בפונט אופן סנס התחלתי להקליד ולא רואים כלום על הדף ..
זה דחוף לי מאוד ! אשמח להסבר קצר בעניין
תודה מראש
תזכו למצוות!
הנושאים החמים