פונט בעיה בפונט חינמי מנוקד - אופן סנס

  • הוסף לסימניות
  • #1
בוקר טוב!
הזדקקתי לפונט פשוט חינמי עם ניקוד
עשיתי חיפוש בפורום המקסים והורדתי מהאשכול הזה http://www.prog.co.il/showthread.php?t=156963&highlight=פונט+ניקוד
את הפונט "אופן סנס" - התקנתי אותו אבל אני לא כ"כ מבינה איך זה עובד ואשמח להסבר ..
הקלדתי את הטקסט בקורל בחרתי בפונט אבל הניקוד לא הופיע .. :(
זה לא אמור להיות אוטומטי או שאני אמורה לעבור אות אות ולנקד ??
בוורד לדוגמא בחרתי בפונט אופן סנס התחלתי להקליד ולא רואים כלום על הדף ..

זה דחוף לי מאוד ! אשמח להסבר קצר בעניין
תודה מראש
תזכו למצוות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
עזרה בבקשה ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא כ"כ מובן מה את רוצה
תנסי להסביר בצורה ברורה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אוקי אני אנסה שוב..
סליחה על הבורות פשוט עד עכשיו לא יצא לי להשתמש בניקוד פונטים,
למדתי פעם איך מנקדים בוורד אות אות עם החיצים וכל הכאב ראש הזה ...
ועכשיו יש לי קטע שאני צריכה אותו מנוקד לצורך משהו פרטי , וגם אשמח להחכים קצת בעניין כי אני מאמינה שאשתמש בזה בעתיד ..
אני יודעת שיש אפשרות לקנות מחברות כמו פונטביט ופונטייפ פונטים שבאים עם ניקוד - יש לי גם חבילה בפונטביט שעדיין לא הסתיימה ואם יש צורך לקנות פונט מנוקד וזה כדאי אני ירכוש אבל בינתיים לצורך ניסיון
מחיפוש שעשיתי פה בפורום הבנתי גם שיש פונט עם ניקוד - חינמי כדוגמת אופן סנס
אז הורדתי אותו והתקנתי אבל איך עובד הקטע של הניקוד - לא הבנתי
מקלידים טקסט ואז בוחרים בפונט המנוקד בתוכנה שבה נמצאים ואוטומטי הניקוד מופיע על הטקסט?
זה בטח לא משהו ידני נכון ?

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הסתדרתי !
תודה רבה לניק "אברהם" שהסביר לי באישי את מה שלא כ"כ הבנתי ועכשיו כן :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ערב טוב!
אחרי שהסתדרתי עם הקטע של הניקוד ,
ניקדתי את מה שרציתי ועשיתי קופי פייסט לקטע המנוקד מוורד לאינדיזיין
בחרתי באופן סנס שמותקן לי וזה מה שאני מקבלת...
למה ??
לעומת זאת ניסיתי לעשות את אותה פעולה בקורל דרו ושם מיד מופיע לי הטקסט בפונט אופן סנס .
מה לא בסדר אצלי ?
 

קבצים מצורפים

  • ד.png
    KB 49.2 · צפיות: 23
  • הוסף לסימניות
  • #7
אין מישהו שמבין ויכול לעזור לי ??
אני עדיין תקועה עם זה :(
גם באילוסטרייטור יש את אותה הבעיה
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
--
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י זוהר טל;1460718:
תנסי להגדיר את הפונט ל-HEBREW

מה הכוונה להגדיר את הפונט על עברית?
התוכנה עצמה מוגדרת על עברית וגם בפונט בחרתי ב Open Sans Hebrew
וגם את התיבה פתחתי על עברית - אין לי מושג מה הבעיה ..
אשמח לכל עזרה מהמומחים כאן. בבקשה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
את צריכה לבחור את הטקטס ובחלונית של ה-characters לבחור hebrew
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-4-01.png
    KB 63.3 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם בcharacters הוא מוגדר hebrew
:(
זה ממש מוזר זה רק בפונט אופן סנס קורה
בפונטים אחרים שלא תומכים ניקוד - הכל בסדר ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בבקשה אני חייבת עזרה - זה מתחיל להיות דחוף!
אם יש לכם פתרון אחר או פונט אחר תומך ניקוד - חינמי שיעבוד לי
תבורכו!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
תוך כדי שאני מנסה להחליף לפונט אחר את כל הטקסט המנוקד
כל הפונטים של פונטביט שיש לי על המחשב מופיעים לי עם ניקוד כבר - הגיוני ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הסתדרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הסתדרתי זמנית ..ספציפית לאותו מקרה שהייתי צריכה
אבל בפונט אחר מהפונטים שיש לי על המחשב של פונטביט
אופן סנס לא עבד לי משום מה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י michal23;1469298:
הסתדרתי זמנית ..ספציפית לאותו מקרה שהייתי צריכה
אבל בפונט אחר מהפונטים שיש לי על המחשב של פונטביט
אופן סנס לא עבד לי משום מה..

מה ז"א?
אופן סנס הוא לא של פונטביט
מה הקשר ביניהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אברהם;1469497:
מה ז"א?
אופן סנס הוא לא של פונטביט
מה הקשר ביניהם?

אני יודעת שאופן סנס לא של פונטביט,
בתחילה ניסיתי לייבא טקסט מנוקד וכשהחלתי עליו את הפונט "אופן סנס" (כי חשבתי שרק הוא תומך ניקוד חינמי) קרה לי מה שקרה עם הריבועים ... כמו בתמונה שהעליתי..
וכשהתייאשתי וניסיתי לבחור פונט אחר מהפונטים שיש לי במחשב כדוגמת פונטביט גיליתי שגם הם תמכו לי בטקסט המנוקד אז השתמשתי באחד מהם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה